fbpx

Μάθε γιατί πάγωσαν μια Bugatti στους -20 βαθμούς!

Μάθε γιατί πάγωσαν μια Bugatti στους -20 βαθμούς!

Στο τελικό στάδιο της εξέλιξης του γαλλικού supercar οι μηχανικοί της Bugatti το υπέβαλλαν σε δοκιμή τεσσάρων ημερών σε κατάψυξη -20 βαθμών Κελσίου, λίγο πριν την κατασκευή των 10 αντιτύπων της.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες το πολύ όμορφο της Gordon Murray Automotive

Η Bugatti εξελίσσει τη Centodieci -που πήρε το όνομά της από την ιταλική λέξη για τον αριθμό 110, που φυσικά αποτελεί φόρο τιμής στη θρυλική ΕΒ110 και στα 110 χρόνια της γαλλικής εταιρείας- από το 2019, που έκανε την πρώτη της αποκάλυψη.

Στο κέντρο της Centodieci βρίσκεται ο W16 κινητήρας τετραπλού Turbo 8.0 λίτρων, που αποδίδει 1.600 ίππους, ενώ το βάρος της είναι κατά 20 κιλά χαμηλότερο από της Chiron. Η Bugatti θα κατασκευάσει μόνο 10 αντίτυπά της, καθένα εκ των οποίων τιμάται 8 εκατομμύρια Ευρώ.

Τώρα η Centodieci βρίσκεται στην τελική φάση της εξέλιξή της, με τον εξονυχιστικό έλεγχο της αρτιότητας λειτουργίας όλων των συστημάτων της, και μετά τη δοκιμή ακραίου καύσωνα στην οποία η Bugatti την υπέβαλλε στο Dubai τον περασμένο Οκτώβριο, τώρα ήρθε η σειρά για τις αντίστροφες συνθήκες.

Η δοκιμή ψύχους περιλάμβανε την τοποθέτηση του αυτοκινήτου σε θάλαμο βαθιάς κατάψυξης, ώσπου κάθε μεμονωμένο εξάρτημά του να φτάσει τους -20 βαθμούς Κελσίου. Στη συνέχεια εξέτασαν όλες τις λειτουργίες της Centodieci, όπως την καλή λειτουργία του μηχανισμού των ηλεκτρικών παραθύρων, κάτω από αυτές τις συνθήκες.

Εν συνεχεία, μετά την εξέταση της αντοχής της Centodieci σε ακραίες θερμοκρασίες, η Bugatti θα προχωρήσει στη δοκιμασία αντοχής για 30.000 συνεχόμενα χιλιόμετρα, καθώς και σε δοκιμές υψηλής ταχύτητας στην πίστα. Παρόλα αυτά, σκοπεύει να κατασκευάσει και να παραδόσει και τα 10 αντίτυπα του αυτοκινήτου στους ιδιοκτήτες του μέσα στο 2022.