fbpx

Αυτό είναι το νέο Audi RS 6 Avant με 600 ίππους που κοντράρει και υπεραυτοκίνητα

Αυτό είναι το νέο Audi RS 6 Avant με 600 ίππους που κοντράρει και υπεραυτοκίνητα

Πρεμιέρα για τη νέα, κορυφαία εκδοχή του καινούργιου Audi A6 αλλά και για το πιο εμβληματικό αυτοκίνητο της γκάμας της Audi Sport. Και αυτό γιατί το νέο RS6 Avant στο οποίο αναφερόμαστε εξακολουθεί να επιμένει και να παραμένει μια μοναδική περίπτωση.

Αποκλειστικά με αμάξωμα στείσον διαφοροποιείται έντονα αισθητικά από τα απλά A6 Avant, ενώ είναι πιο δυναμικό και επιθετικό και σε σύγκριση με τον προκάτοχο του.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως είναι η καινούργια Centodieci των οχτώ εκατομμυρίων

 

Έτσι λοιπόν η μάσκα είναι ακόμα πιο εμφατική, σε μαύρο γυαλιστερό χρώμα, ενώ το ειδικά μελετημένο αεροδυναμικό πακέτο περιλαμβάνει ένα καινούργιο εμπρός splitter σε συνδυασμό με ακόμα πιο μεγάλες εισαγωγές αέρα, καθώς και «φούστες» στα μαρσπιέ μάζι με μια μεγάλη πίσω αεροτομή και διαχύτη. Οι τεράστιοι τροχοί φιλοξενούν κεραμικά δισκόφρενα, ενώ φυσικά και δεν λείπουν οι παραδοσιακοί για τα RS της Audi εξωτερικοί καθρέφτες με ασημένιο κάλυμμα.

 

 

Στο εσωτερικό επαναλαμβάνεται η καθιερωμένη πλέον εικόνα των σύγχρονων top Audi με τις δύο μεγάλες οθόνες στην κεντρική κονσόλα και την κορυφαία τεχνολογία σε όλους τους τομείς. Για το RS υπάρχουν επιπλέον καινούργια σπορ καθίσματα σε συνδυασμό με ένα αντίστοιχο καινούργιο τιμόνι, αλουμινένια πεντάλ καθώς και διακοσμητικά στοιχεία από ανθρακόνημα.

 

 

Ο (ψηφιακός) πίνακας οργάνων με τη σειρά του έχει επιπρόσθετες για την περίπτωση ενδείξεις -μεταξύ άλλων για την ισχύ που αποδίδει σε κάθε στιγμή ο κινητήρας, επιταχυνσιόμετρο, μανόμετρο για την πίεση των ελαστικών, αλλά και για αυτήν των turbo, καθώς και ηλεκτρονικό «γυρολόγιο» για χρήση σε πίστα.

 

 

Ο κινητήρας του νέου Audi RS6 Avant είναι ο V8 των 4.000 κυβικών που κινεί και άλλα σπορ μοντέλα του ομίλου Vokswagen, ανάμεσα σε αυτό και το SUV της Lamborghini την Urus. Για την περίσταση αποδιδει 600 ίππους και κινεί όλους τους τροχούς μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων. Το παρόν  δίνει τόσο ένα μπλοκέ διαφορικό όσο και μια ειδικά σχεδιασμένη πνευματική ανάρτηση με σπορ χαρακτηριστικά, ενώ ανάλογο προσανατολισμό έχει και το σύστημα διεύθυνσης. Ενδιαφέρον είναι πως υπάρχει διαθέσιμη και μια ακόμα πιο σπορ εκδοχή της ανάρτησης, η οποία συνδυάζεται με το Dynamic Ride Control με τα έξι διαφορετικά προγράμματα οδήγησης.

Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε 0-100 χλμ./ ώρα σε 3,6 δεύτερα και τελική καταρχήν ηλεκτρονικά ρυθμισμένη στα 250 χλμ./ ώρα.