fbpx

Η τελική έδωσε η νίκη στον Verstappen – Παραμένουν πρώτοι Ferrari και Leclerc

Η τελική έδωσε η νίκη στον Verstappen – Παραμένουν πρώτοι Ferrari και Leclerc

Μπορεί ο Charles Leclerc να ήταν αυτός που πανηγύρισε την pole position στο GP του Μαϊάμι, με τον Carlos Sainz να συμπληρώνει το «1-2» για την Ferrari, όμως ο αγώνας ήταν για τον Max Verstappen, που με την ελάχιστα μεγαλύτερη τελική,  κατάφερε στη νέα πίστα του Μαιάμι, να ανέβει στο πρώτο σκαλί του βάρθου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ο θρίαμβος της Red Bull και η τραγωδία της Ferrari μέσα στην Ιμολα!

 

Το νεότευκτο Miami International Autodrome είναι μια πίστα που ευνοεί τα μονοθέσια με μεγαλύτερη τελική όπως αυτό της Red Bull κάτι που εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο ο Verstappen με τον Leclerc να πιέζει αλλά να μην μπορεί ή ακόμα και να μη θέλει να ρισκάρει μια προσπέραση, αφού και με τη δεύτερη θέση συνεχίζει να προηγείται της γενικής βαθμολογίας του πρωταθλήματος.

 

 

Η Ferrari μπορεί να μην κέρδισε την πρώτη θέση του βάθρου, όμως η τρίτη θέση του βάθρου που κατέκτησε ο Sainz μετά από μια πολύ δυνατή αναμέτρηση με τον Sergio Perez είναι αρκετή να την κρατήσει στη πρώτη θέση της βαθμολογίας των ομάδων.

Το θετικό για όλους μας είναι ότι είδαμε ακόμα έναν δυνατό αγώνα κάτι που δείχνει ότι στην F1 επέστρεψε το θέαμα, μετά από αρκετά χρόνια «ύπνου»!

Η Ferrari στην σχάρα της εκκίνησης είχε το 1-2, με τον Leclerc και τον Sainz. Γρήγορα, όμως το προβάδισμα αυτό της Scuderia έσπασε. Ο Verstappen έκανε καλύτερη εκκίνηση από τον Carlos Sainz με αποτέλεσμα να προσπεράσει τον Ισπανό στην πρώτη στροφή του αγώνα.

 

 

Ήταν κομβικό κομμάτι του αγώνα, καθώς ο Sainz θα μπορούσε να κρατήσει τον Verstappen πίσω του και να τον καθυστερήσει, προκειμένου να χτίσει διαφορά ο πρωτοπόρος Leclerc. Ωστόσο, το σχέδιο “έσπασε” από τον Max, ο οποίος είχε ανοιχτό πεδίο προς τον Μονεγάσκο. Ο Ολλανδός, αφού νίκησε το δεύτερο μονοθέσιο της Ferrari, διατηρούσε τέτοια απόσταση από τον Leclerc, προκειμένου να μην φθείρει τα ελαστικά του.

Οι δύο πρώτοι άρχισαν σιγά-σιγά να ξεφεύγουν από τους υπόλοιπους και να επικεντρώνονται στη μονομαχία τους. Ήταν μια πολύ έντονη μάχη, καθώς ο Leclerc έκανε ό,τι μπορούσε για να μην τον πλησιάσει ο Verstappen και ο Ολλανδός τα έδινε όλα για να μπει στο DRS. Ο ρυθμός τους ήταν άπιαστος, καθώς ο Sainz με την άλλη Ferrari έμενε όλο και πιο μακριά και ένιωθε την ανάσα του Perez πίσω του.

Στον όγδο γύρο ο Verstappen κάνοντας την χρήση του DRS πέρασε με σχετική άνεση τον Leclerc και πήρε από πολύ νωρίς την πρωτοπορία στο Μαϊάμι. Στην αρχή ο Μονεγάσκος έμενε κοντά στον Verstappen, αλλά προς τον 20ο γύρο η διαφορά είχε διευρυνθεί στα τέσσερα δευτερόλεπτα. Οι επικεφαλής μπήκαν προς τον 25ο γύρο στα pits για να βάλουν την σκληρή γόμα με τον Verstappen να διατηρεί το προβάδισμά του. Μετά και την αποχώρηση του safety car, ο Verstappen κράτησε την κορυφή.

 

 

Η ανώτερη ταχύτητα της Red Bull Racing στις ευθείες απέδωσε όταν στον 8ο γύρο ο Verstappen κατάφερε να μπει στο DRS του Leclerc. Ο Ολλανδός στο τέλος της ευθείας είχε το πλεονέκτημα και κατάφερε να περάσει τον Μονεγάσκο της Ferrari, ο οποίος έδειχνε να αντιμετωπίζει προβλήματα φθοράς με τα ελαστικά του, για να πάρει την πρωτοπορία του αγώνα.

Οι ομάδες ακολουθούσαν διαφορετικές στρατηγικές, άλλες με ένα pit stop και άλλες με δύο. ΟΙ Red Bull, Ferrari και Mercedes έδειχναν να πηγαίνουν για μία αλλαγή, όπως και ο Bottas, ενώ McLaren, Alpine, AlphaTauri και Haas πήγαιναν για δύο.

Ο αγώνας εξελισσόταν χωρίς σοβαρά συμβάντα, όταν στον 40ό γύρο ο Noris και ο Gasly είχαν επαφή, όταν ο Νόρις δεν υπολόγισε καλά στην προσπάθεια να προσπεράσει, και η McLaren του Βρετανού χτύπησε στην μπαριέρα και έμεινε ακινητοποιημένη στην πίστα. Αυτό προκάλεσε την εμφάνιση του αυτοκινήτου ασφαλείας και φυσικά «εξαφάνισε» τις διαφορές ανάμεσα στους οδηγούς.

Στην επανεκκίνηση ο Ολλανδός διατήρησε την πρώτη θέση, με τον Μονεγάσκο όμως να μένει κολλημένος πίσω του. Ο Sainz χρειάστηκε να αμυνθεί όσο πιο σκληρά μπορούσε στην επίθεση του Perez, ο οποίος με τα μεσαία ελαστικά ήταν ιδιαίτερα απειλητικός.

Ο Bottas έκανε ένα λάθος που επέτρεψε και στις δύο Mercedes να περάσουν, με τον Rasel να προσπερνά και τον Hamilton για να ανέβει στην 5η θέση.

 

Η βαθμολογία

1          Charles Leclerc           MON   FERRARI                                  104

2          Max Verstappen         NED     RED BULL RACING               85

3          Sergio Perez    MEX     RED BULL RACING RBPT               66

4          George Russell           GBR     MERCEDES                               59

5          Carlos Sainz    ESP      FERRARI                                                53

6          Lewis Hamilton          GBR     MERCEDES                               36

7          Lando Norris   GBR     MCLAREN MERCEDES                      35

8          Valtteri Bottas            FIN       ALFA ROMEO FERRARI        30

9          Esteban Ocon FRA      ALPINE RENAULT                               24

10        Kevin Magnussen       DEN     HAAS FERRARI                        15

 

Επόμενος αγώνας Βαρκελώνη 22 Μαίου