fbpx

Μαγική Ferrari με απίθανο Leclerc θριάμβευσαν – «Θεία δίκη» τιμώρησε τη Red Bull!

Μαγική Ferrari με απίθανο Leclerc θριάμβευσαν – «Θεία δίκη» τιμώρησε τη Red Bull!

Πρώτος αγώνας της νέας χρονιάς στην F1 και ολική επαναφορά της Ferrari που χάρηκαν μέχρι και οι αντίπαλοι της, εκτός ίσως από τους πιλότους της Red Bull που καταποντίστηκαν δίνοντας το βάθρο στον Hamilton!

Λες και αυτός ο αγώνας ήταν η «Θεία δίκη» για τη Red Bull που όσο και αν προσπάθησε δεν κατάφερε να «αγγίξει» την ανανεωμένη Ferrari. Μία «θεία δίκη» που ολοκληρώθηκε λίγους γύρους πριν την καρό σημαία όταν «παραδόθηκε» και το δεύτερο μονοθέσιο χαρίζοντας την τρίτη θέση του βάθρου στον αδικημένο της προηγούμενης χρονιάς Hamilton.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η νέα Ferrari F1-75 στη φετινή F1 δείχνει ότι είναι molto forte!!!

 

Βέβαια η είδηση της ημέρας είναι η ολική επαναφορά της Ferrari που έδωσε τη δυνατότητα στον Charles Leclerc να αναπτύξει το ταλέντο του και να τερματίσει πρώτος, όπως πρώτος εκκίνησε με τον Sainz να τερματίζει δεύτερος χαρίζοντας το 1-2 στη Scuderia!

 

 

Σίγουρα πιο τέλειο αποτέλεσμα δεν θα μπορούσε να περιμένει ο Matia Binotto!

Αναμφίβολα, στην τραχιά άσφαλτο του Sakhir, η μεσαία γόμα της Pirelli αποδείχτηκε το πιο καλά ισορροπημένο ελαστικό για τον αγώνα. Αυτήν θα επέλεγε ο Verstappen στον 31ο γύρο κατά τη δεύτερη στάση του. Στον αμέσως επόμενο γύρο ο Leclerc θα απαντούσε φορώντας κι εκείνος την medium. Παρά την ισχύ του undercut στο Μπαχρέιν ο Charles θα έβγαινε και πάλι μπροστά, πιο άνετα αυτή τη φορά.

 

 

Η F1-75 πλέον φαινόταν ανώτερη από την RB18 και στην διαχείριση των ελαστικών με τον Leclerc να ανοίγει τη διαφορά κατά βούληση. Αυτό θα ανάγκαζε την Red Bull να πετάξει λευκή πετσέτα, ουσιαστικά, φωνάζοντας τον Verstappen για στάση στον 44ο γύρο. Ο Max θα έβγαινε τρίτος πίσω από τον Sainz παραπονούμενος για προβλήματα με το τιμόνι.

Στον 14ο γύρο οι διαφορές ανάμεσα στους πέντε πρώτους οδηγούς μεγαλώνουν αρκετά δευτερόλεπτα, ενώ οι πρώτοι που επισκέπτονται τα pits είναι οι Albon και Russel.  Ακολουθεί ο Verstappen με 2.9 δευτ. για αλλαγή ελαστικών ενώ ο Sainz χρειάστηκε μόνο 2.3 δευτ.

Η μάχη μεταφέρεται και στα pits λοιπόν εκτός από την πίστα, ανάμεσα σε Ferrari και Red Bull. Ο Leclerc επισκέπτεται και αυτός τα pits στον 16ο γύρο (3.1 δευτ.) και επιστρέφει στη πίστα μπροστά από τον Max Verstappen με τον κόσμο να ζητωκραυγάζει.

 

 

Στον 17ο γύρο ο Max Verstappen προσπερνάει στην πρώτη θέση, όμως αμέσως απαντάει ο Leclerc και ξαναπαίρνει την πρώτη θέση. Εντυπωσιακή μονομαχία. Το ίδιο σκηνικό επαναλαμβάνεται στον επόμενο γύρο. Max και Leclerc πραγματοποιούν εναλλάξ προσπεράσεις με τη χρήση DRS.

Ανοίγει ξανά τη ψαλίδα ο Leclerc ο οποίος έδειξε σε όλους πως η Ferrari έχει πλέον το μονοθέσιο να κυνηγήσει την κορυφή, δίνοντας άμεσες απαντήσεις στον Verstappen.

Ο Bottas δίνει την δική του μάχη με τον Zhou για την 12η θέση. Τελικά καταφέρνει να τον περάσει ενώ στον 26ο γύρο στα pits μπαίνει και ο Alonso βάζοντας σκληρή γόμα. Δεύτερο pit stop και για τον Hamilton στον 28ο γύρο ο οποίος βάζει μέση γόμα και είναι έτοιμος από την 8η θέση να κυνηγήσει την 5η, όπως και είχε δηλώσει πριν τον αγώνα. Πολύ καθαρός αγώνας με τους οδηγούς να μην παίρνουν ιδιαίτερα ρίσκα, καθώς πρόκειται για τον πρώτο αγώνα της χρονιάς.

 

 

Στον 31ο γύρο ο Verstappen επισκέπτεται τα pits για δεύτερη φορά (3.0δευτ.) ενώ αμέσως καλούν και τον Leclerc ο οποίος αλλάζει ελαστικά σε 2.5 δευτ.  Η διαφορά πλέον ανάμεσα τους είναι στα 2.6 δευτ. μη δίνοντας DRS στον Ολλανδό.

Ο Hamilton περνάει στην έκτη θέση περνώντας τον Magnussen στην ευθεία με τις αναταράξεις να είναι απίστευτες. Sainz και Perez μπαίνουν παράλληλα στα pit stop. (2.4 και 2.6 δευτ. αντίστοιχα).Ο Tsunoda με πολύ συνετή οδήγηση προσπαθεί συνεχώς να μπει στην 10άδα και καταφέρνει να περάσει τον Alonso στην ευθεία ενεργοποιώντας το DRS. Η McLaren αντιμετωπίζει αρκετά προβλήματα τόσο στην πίστα όσο και στα pits ενώ ο Hamilton κατάφερε να περάσει στην πέμπτη θέση.

Στον 46ο γύρο το μονοθέσιο του Gasly παίρνει φωτιά, με τον οδηγό ευτυχώς να αποχωρεί εγκαίρως. Το Virtual Safety Car κάνει την είσοδο του. Ο Leclerc εκμεταλλεύεται τον χρόνο και εισέρχεται στα pit stops, ενώ πλέον υπάρχει κανονικό Safety Car, 10 γύρους πριν το πέσιμο της καρό σημαίας.

Στον 51 το αυτοκίνητο ασφαλείας αποχωρεί και πλέον ξαναρχίζει ο αγώνας, με τις διαφορές να έχουν μηδενιστεί. Ο Leclerc ξεκινά πολύ έξυπνα, ενώ ο Verstappen με το λαβωμένο τιμόνι προσπαθεί να διατηρηθεί δεύτερος. Στον 54ο γύρο ο Sainz περνάει το Max και παίρνει την 2η θέση, δίνοντας στους φίλους της Ferrari να πανηγυρίζουν για μία εξαιρετική νίκη, με τις δύο πρώτες θέσεις. Τελικά ο Ολλανδός αποχωρεί δύο γύρους πριν το τέλος.

Αρχικά, στην επανεκκίνηση ο Max έκανε λάθος κλείνοντας πολύ στην εσωτερική της τελευταίας στροφής. Ο Leclerc έφυγε άνετα μπροστά την στιγμή που εκείνος ήταν αναγκασμένος να αμυνθεί έναντι του Sainz. Οι Sainz-Hamilton θα πίεζαν τις δύο Red Bull με εκείνην του Verstappen να αντιμετωπίζει πλέον προβλήματα και με την μπαταρία. Αυτό θα κατέστρεφε τον αγώνα του Ολλανδού ο οποίος θα εγκατέλειπε στον 55ο γύρο.