fbpx

Σιγκαπούρη: Ο νυκτερινός αγώνας προμηνύει θέαμα!

Σιγκαπούρη: Ο νυκτερινός αγώνας προμηνύει θέαμα!

Ο αγώνας φιλοξενήθηκε εκεί για πρώτη φορά το 2008 και ήταν και ο πρώτος νυκτερινός αγώνας που έγινε στην ιστορία του αθλήματος που γρήγορα έγινε αγαπητός, όπως αυτός του Μονακό.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ο Leclerc θυμίζει τον Niki Lauda είπε ο πρώην πρόεδρος της Ferrari

 

Μάλιστα η πρεμιέρα του συγκεκριμένου αγώνα σημαδεύτηκε από ένα ατύχημα που αποδείχθηκε «στημένο» από τον Flavio Briatore για να κερδίσει ο Alonso με τη Renault. Πολύ αργότερα ο Nelson Piquet Jr αποκάλυψε πως είχε δεχτεί εντολή από τον Briatore να βγει από το δρόμο για να μπει αυτοκίνητο ασφαλείας στην πίστα και να επωφεληθεί ο ομόσταυλός του οδηγός.

 

 

Έκτοτε, δεν έλειψαν τα απρόοπτα, οι μάχες, τα λάθη, στιγμές που καθόρισαν την έκβαση ολόκληρων πρωταθλημάτων, σε μία πίστα που δεν είναι ξεχωριστή μόνο για τους προβολείς της, αλλά και για την ίδια της την χάραξη. Με μήκος 5 χιλιόμετρα, ένας γύρος στην Marina Bay Circuit αποτελεί πραγματική πρόκληση για οδηγούς και μονοθέσια, λόγω των αρκετά κλειστών καμπών και των μπαριέρων που καραδοκούν. Όντας ένα σιρκουί πόλης, έχει κάθε χαρακτηριστικό μίας πίστας σε δημόσιους δρόμους: χαμηλή πρόσφυση, απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, μεγάλες απαιτήσεις σε κάθετη δύναμη και ισορροπία.

Σε όλα τα παραπάνω πρέπει να προσθέσουμε και τις κλιματικές συνθήκες της περιοχής, καθώς η υγρασία είναι πολύ υψηλή, κάτι που πέρα από μηχανικούς ταλαιπωρεί και τους οδηγούς. Οι τελευταίοι καλούνται να διαχειριστούν και την αλλαγή της ώρας στο βιολογικό τους ρολόι.

Αγωνιστικά, η Mercedesκαι η Red Bull έχουν ένα σαφές προβάδισμα, λόγω της φύσης της διαδρομής, που έχει σαφείς και μεγάλες ανάγκες σε κάθετη δύναμη. Το παράδοξο είναι πως, μέχρι και το 2017, η Ferrariέμοιαζε το φαβορί στη Marina Bay. Όμως, με τις φετινές αδυναμίες της στην αεροδυναμική, ενδεχομένως να μείνει μακριά ακόμα και από μία θέση βάθρου.