fbpx

H Ferrari είναι σαν την …αγελάδα και ο Hamilton οδηγάρα!

H Ferrari είναι σαν την …αγελάδα και ο Hamilton οδηγάρα!

Η παροιμία που λέει για την αγελάδα που με μια κλωτσιά χύνει το γάλα, μάλλον έχει εφαρμογή στη Ferrari που με μια κλωτσιά γκρεμίζει όλα όσα έχτισε. Από την άλλη η Mercedes έχει την τύχη να έχει έναν Hamilton που είναι οδηγάρα και θέλει μόνο τέσσερις βαθμούς να πανηγυρίσει στο Όστιν ένα ακόμα συνεχόμενο πρωτάθλημα!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτά είναι τα πιο συνηθισμένα λάθη που κάνεις στο πλύσιμο του αυτοκινήτου

 

H Mercedes είχε σαφώς καλύτερη στρατηγική στον αγώνα της Πόλης του Μεξικό σε υψόμετρο 2.500m από τη Ferrari που αν και είχε το πλεονέκτημα στην εκκίνηση το έχασε στα μισά περίπου του αγώνα!

 

 

Τα δύο μονοθέσια της Ferrari εκκίνησαν πρώτα. O Leclerc έφυγε καθαρά και πήρε την πρωτοπορία του αγώνα όμως δεν μπόρεσε να τη διατηρήσει, ούτε και ο Vettel που πέρασε με την σειρά του μπροστά. Αντίθετα ο Hamilton καραδοκούσε και με τον σωστό χειρισμό των ελαστικών κατάφερε από την τέταρτη θέση να πάρει τον αγώνα.

 

 

Για ακόμα μια φορά τα δύο μονοθέσια της Ferrari οδήγησαν τον  αγώνα και στο τέλος έχασαν από λάθος στρατηγική και λάθη στα pit stop. Στον 15ο γύρο ο Leclerc μπήκε για ενδιάμεση γόμα για στρατηγική δύο pit-stop. Ο Vettel πέρασε και βρέθηκε από τις δύο Mercedes, ο Hamilton έβαλε σκληρά σε στρατηγική ενός pitstop.

 

 

Πολύ όμορφη μάχη στα μέσα του αγώνα μεταξύ Gasly και Sainz, όταν οι Bottas και Vettel αλλάζουν τα μεσαία τους λάστιχα με σκληρά.

 

 

Η ατυχία χτύπησε τον Norris που έφυγε από τα pits δίχως να έχει βιδώσει σωστά ο τροχός από την ομάδα της McLaren.

 

 

Ο αγώνας για τον Max Verstappen είχε στραβώσει από το Σάββατο, αφού παρόλο που πήρε την pole εκκίνησε 4ος μετά από ποινή τριών θέσεων επειδή αγνόησε την κίτρινη σημαία στο ατύχημα του Bottas. Με τον Φινλανδό είχε και συνέχεια αφού στους πρώτους γύρους τον προσπέρασε αλλά σχίζοντας το ελαστικό της Red Bull με αποτέλεσμα το Μεξικό για τον Verstappen να ξεκινήσει από πολύ νωρίς άσχημα κυνηγώντας πλέον ότι καλύτερο για την 10άδα.

 

 

Ο Vettel μπορεί να βγήκε πίσω από τον Hamilton αλλά ο Γερμανός είχε πιο φρέσκα λάστιχα κατά 16 γύρους. Καταστροφικό το pitstop για τον Leclerc όταν κόλλησε το πίσω δεξί μπουλόνι στην αλλαγή ελαστικού χάνοντας πολύτιμο χρόνο και θέσεις.

 

 

Μέχρι εκείνο το σημείο πολλά ήταν τα λάθη από τις ομάδες και όπως φάνηκε το υψόμετρο δεν επηρέασε μόνο την απόδοση των κινητήρων. Στον 51ο γύρο ο Norris εγκατέλειψε με την McLaren να είχε μια κακή ημέρα. Ο Vettel ήταν πίσω από τον Hamilton και έπρεπε να τον περάσει για να πάρει τη νίκη. Πίσω από το Γερμανό πίεζε και ο Bottas με τον Leclerc να ακολουθεί και όλοι τους να έχουν και ένα κυκλοφοριακό μπροστά τους από μονοθέσια που τους έριχναν γύρο.

Στους τελευταίους γύρους ο Vettel προσπάθησε να κάνει την επίθεσή του αλλά ο Hamilton είχε κάνει εξαιρετική οδήγηση και είχε διατηρήσει σε καλή κατάσταση τα λάστιχα του. Αυτό ήταν αρκετό για να δει πρώτος την καρό σημαία.