5+3 ασκήσεις για να χτίσεις το τέλειο στήθος

5+3 ασκήσεις για να χτίσεις το τέλειο στήθος

Το ότι οι γυναίκες γουστάρουν να βλέπουν και να …παίζουν με το στήθος του άντρα είναι γνωστό και αποδεδειγμένα επιστημονικά. Γιατί όμως οι κυρίες στοχεύουν πρώτιστα το αντρικό στήθος, κάτι που στη πλειοψηφία κάνουμε εμείς οι άντρες στα δικά τους στήθη;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 6 ασκήσεις για να αποκτήσεις V-Cut στους κοιλιακούς σου

 

Από την άλλη ένα δυνατό στήθος και γραμμωμένο όχι μόνο σου δίνει αυτοπεποίθηση αλλά σε δείχνει αλλιώς και στα μάτια των άλλων ανθρώπων.

 

 

Όπως και οι άλλες μυϊκές ομάδες έτσι και οι θωρακικοί χρειάζονται σωστή προπόνηση χωρίς λάθη για να αναπτυχθούν σωστά

Στο πρώτο βίντεο εικονίζονται οι πέντε πρώτες ασκήσεις:

  • Πάγκος
  • Πιέσεις αλτήρων σε επικλινή
  • Ανοίγματα στη τροχαλία
  • Πιέσεις αλτήρων σε κεκλιμένο πάγκο
  • Cross over

 

 

Στο δεύτερο βίντεο οι τρεις ασκήσεις δείχνουν πως θα χτίσεις το κάτω μέρος του στήθους: