Αυτές είναι οι 34 τροφές χωρίς υδατάνθρακες

Αυτές είναι οι 34 τροφές χωρίς υδατάνθρακες

Αν θέλεις να μειώσεις τους υδατάνθρακες τότε καλό είναι να επιλέξεις τροφές που είτε δεν έχουν καθόλου, είτε έχουν ελάχιστους υδατάνθρακες.

Τουλάχιστον 23 επιστημονικές μελέτες έχουν δείξει ότι τα διατροφικά πλάνα με χαμηλούς υδατάνθρακες γενικά προκαλούν περισσότερη απώλεια βάρους από εκείνα που είναι απλά χαμηλά σε λιπαρά, μερικές φορές έως και 2-3 φορές περισσότερο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε τα πάντα για τα συμπληρώματα και τα εργογόνα βοηθήματα

 

Η μείωση στους υδατάνθρακες μπορεί επίσης να έχει πολλά άλλα οφέλη για την υγεία του μεταβολισμού. Αυτό περιλαμβάνει μείωση του σακχάρου στο αίμα, της αρτηριακής πίεσης, των τριγλυκεριδίων, ενώ ταυτόχρονα συμβάλλει στην αύξηση της HDL («καλής») χοληστερόλης.

Δες ποιες τροφές έχουν τους λιγότερους υδατάνθρακες:

  1. Αυγά: Σχεδόν μηδέν
  • Κρεατικά
  1. Βοδινό: Μηδέν
  2. Κοτόπουλο: Μηδέν
  3. Χοιρινό, συμπεριλαμβανομένου του μπέικον: Σχεδόν μηδέν. Το μπέικον είναι επεξεργασμένο κρέας οπότε σαφώς και ΔΕΝ ανήκει στις υγιεινές τροφές, αλλά είναι αποδεκτό σε μικρές ποσότητες.
  • Θαλασσινά
  1. Σολομός: Μηδέν
  2. Πέστροφα: Μηδέν
  3. Σαρδέλες: Μηδέν
  4. Οστρακοειδή: 4-5%
  • Λαχανικά
  1. Μπρόκολο: 7%
  2. Τομάτες: 4%
  3. Κρεμμύδια: 9%
  4. Λαχανάκια Βρυξελλών: 7%
  5. Κουνουπίδι: 5%
  6. Λαχανίδα (kale): 10%
  7. Μελιτζάνα: 6%
  8. Αγγούρι: 4%
  9. Πιπεριές: 6%
  10. Σπαράγγια: 2%
  11. Αρακάς: 7%
  12. Μανιτάρια: 3%
  • Φρούτα
  1. Αβοκάντο: 8,5%
  2. Ελιές: 6%
  3. Φράουλες: 8%
  4. Γκρέιπφρουτ: 11%
  5. Βερίκοκο: 11%
  • Ξηροί καρποί
  1. Αμύγδαλα: 22%
  2. Καρύδια: 14%
  3. Φιστίκια: 16%
  4. Σπόροι κία: 44%
  • Γαλακτοκομικά
  1. Τυριά: 1,3%
  2. Κρέμα γάλακτος: 3%
  3. Γιαούρτι (πλήρες): 4-5%
  • Λιπαρά και λάδια
  1. Βούτυρο: Μηδέν
  2. Έξτρα παρθένο ελαιόλαδο: Μηδέν