Μήπως σε έχει κουράσει η μοναχική προπόνηση;

Μήπως σε έχει κουράσει η μοναχική προπόνηση;

Η μοναχική προπόνηση είναι καλή αλλά πολλές φορές κουράζει. Τα περισσότερα γυμναστήρια κυρίως τα μεγάλα προσφέρουν διάφορα ομαδικά προγράμματα αλλά και τη νέα μόδα που είναι το functional… δηλαδή ολιγομελή τμήματα κάτι σαν ομαδικό personal. Οι επιλογές πολλές και η απορίες έρχονται εύλογες από το αν είναι αποδοτικά τα ομαδικά προγράμματα και πολλές άλλες.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτός είναι ο «κανόνας» που θα σε βοηθήσει να εκτινάξεις τον μεταβολισμό σου

 

Βασικά όλα τα προγράμματα που προσφέρονται στα γυμναστήρια είναι καλά αρκεί να ξέρεις τι ζητάς από τον εαυτό σου. Όσο για τα ομαδικά όπως TRX, cross fit ακόμα και τα προγράμματα functional έχουν ένα μειονέκτημα. Τον χρόνο! Και είναι λογικό αφού υπάρχει ώρα μαθήματος και είναι επιλογής αν θέλεις να μπεις σε αυτό το τριπάκι του ωραρίου.

Όλοι θεωρούμε το γυμναστήριο χαλάρωση ένα τόπος που πάμε να γυμναστούμε και να ξεδώσουμε και κάποιοι δεν θέλουν να δεσμευτούν με χρόνο …άφιξης.

 

 

Το υπέρ της ομαδικής εκγύμνασης είναι ότι δεν υπάρχει περίπτωση να τεμπελιάσεις αφού μέσα στο γενικότερο σύνολο θα ακολουθήσεις ενώ το πρόγραμμα θα αρχίσει και θα τελειώσει στην ώρα του αντίθετα με τα ελεύθερα βάρη που μπορείς να …ξεχαστείς!

Αντίθετα δεν είναι λίγες οι φορές που στην ελεύθερη ατομική προπόνηση είτε είναι βάρη είτε ατομική έχουμε τεμπελιάσει και περνάει η ώρα στα διάφορα αυτοσχέδια πηγαδάκια με τους άλλους που γυμνάζονται. Βέβαια είναι και αυτός ένας τρόπος εκτόνωσης και με μια μέρα …χαβαλέ δεν χάθηκε το πρόγραμμα. Άλλωστε αν δεν είσαι επαγγελματίας αθλητής δεν έχεις τίποτα να χάσεις.

Από την άλλη αν δεν θέλεις να μπεις στο τριπάκι της ώρας για το ομαδικό τότε η λύση είναι ο personal που κοστίζει βέβαια αλλά θα μπορείς να καθορίζεις το πρόγραμμα ανάλογα και πάντα σε συνεννόηση με τον γυμναστή.

Επομένως είναι θέμα επιλογής. Από το πόσο θέλεις να γυμνάζεσαι σε ποιο σημείο θέλεις να φτάσεις  πόσο συνειδητοποιημένα κάνεις την προπόνηση σου και αν δεν σε ενοχλεί το ωράριο αν βαρέθηκες τη μονοτονία να σηκώνεις μόνοι βάρη ή να κάνεις μόνος διάδρομο ή ποδήλατο.

Η καλύτερη λύση είναι συνδυασμός όλων. Για παράδειγμα η συμμετοχή σε μια η και δύο μέρες της εβδομάδας σε ένα από τα ομαδικά προγράμματα του γυμναστηρίου που θα την εντάξει στο εβδομαδιαίο σου πρόγραμμα ο γυμναστής και έτσι θα έχεις μια ολοκληρωμένη προπονητική εβδομάδα πέντε τουλάχιστον ημερών που δεν θα καταντά βαρετή.