Δες πως η Καρντάσιαν με εσώρουχα ξεσήκωσε τους Ιάπωνες!
Η Κιμ Καρντάσιαν κατηγορείται για προσβολή της κουλτούρας των Ιαπώνων, καθώς η νέα της σειρά της με κορμάκια και εσώρουχα σύσφιξης ονομάστηκε «Kimono». Κάτι που φυσικά δεν είδαν με καλό μάτι στην Άπω Ανατολή.
Η τηλεπερσόνα, μετά τα καλλυντικά αποφάσισε να ασχοληθεί και με εσώρουχα διαμόρφωσης και σύσφιξης σώματος, τα οποία ήταν γνωστό πώς και η ίδια φοράει και αγαπάει εδώ και σχεδόν 15 χρόνια.
Ωστόσο, δέχτηκε «κεραυνούς» για το όνομα κιμονό που είναι η μια ενδυμασία με ιστορία αιώνων και φοριέται σε ειδικές περιστάσεις και δεν έχει καμία σχέση με εσώρουχα.
Όπως έγινε γνωστό η Κιμ κατοχύρωσε ως εμπορικό σήμα την επωνυμία «Kimono» πέρυσι στις ΗΠΑ, καταθέτοντας επίσης ανάλογο αίτημα για τις επωνυμίες «Kimono Body», «Kimono Intimates» και «Kimono World».
Στο Twitter δημιουργήθηκε το χάσταγκ #KimOhNo και οι αντιδράσεις είναι χιλιάδες και όλες σχεδόν αρνητικές.
Naming your product/startup with Japanese words might seem hip and all, but it really sucks for us when our culture is diluted by names of brands that don't have anything to do with what the word actually represents.
And better yet, trademarking it? F NO.https://t.co/8pFaEGdXI2— Yuka Ohishi (@0oyukao0) June 25, 2019
Η Yuka Ohishi είναι ένα από τα άτομα που την επέκριναν. Μιλώντας στο CNNi, εξήγησε γιατί: «Δεν ήμουν ιδιαίτερα ευχαριστημένη από τις εταιρείες που χρησιμοποίησαν τη λέξη kimono για να πουλήσουν πχ. μπουρνούζια. Και τώρα έρχεται η Κιμ Καρντάσιαν και το πηγαίνει σε άλλο επίπεδο χρησιμοποιώντας απλώς τη λέξη σαν παιχνίδι. Η σειρά της δεν είναι εμπνευσμένη από τα ιαπωνικά κιμονό και δεν δείχνει κανέναν σεβασμό».
Πηγή: CNN