fbpx

Δες πως η Jaguar ανανέωσε την F-Pace και κυρίως το εσωτερικό της

Δες πως η Jaguar ανανέωσε την F-Pace και κυρίως το εσωτερικό της

Η τελευταία και ανανεωμένη εκδοχή του μεγάλου SUV της Jaguar δεν διαφοροποιείται εξωτερικά παρά μόνο στις λεπτομέρειες από την προκάτοχό της, αλλά οι αλλαγές είναι πολύ πιο σημαντικές, για να μην πούμε ριζικές, στο εσωτερικό της και κάτω από το καπό.

Το οποίο κατεβαίνει μπροστά πιο χαμηλά, παράλληλα είναι και πιο ανάγλυφο, ενώ διαφοροποιήσεις υπάρχουν και στη μάσκα που πλέον έχει ένα τρισδιάστατο εφέ, καθώς και στους προφυλακτήρες.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Κι όμως αυτή είναι μια κόπια της Ferrari 250 GTS WB Berlinetta Competizione Revival

 

Στο εσωτερικό ξεχωρίζει η νέα οθόνη των 11,4 ιντσών του συστήματος infotainment Pivi Pro, που είναι τοποθετημένη κεντρικά στο ταμπλό. Ταυτόχρονα υπάρχει και ψηφιακός πίνακας οργάνων με δυνατότητες διαμόρφωσης των απεικονίσεών του, ο οποίος είναι στάνταρ στα plug-in υβριδικά μοντέλα και στα συμβατικά από το επίπεδο εξοπλισμού SE και πάνω.

 

 

Διαφορετικός είναι και ο επιλογέας του αυτόματου κιβωτίου, που πλέον δεν είναι περιστροφικός, ενώ τα καινούργια καθίσματα που μπορούν να έχουν και δυνατότητες μασάζ, έχουν ποιο ποιοτικές επενδύσεις. Αλλαγές υπάρχουν και στις θέσεις για μικρο- αντικείμενα, ενώ πλέον το σύστημα κλιματισμού διαθέτει και δυνατότητα ιονισμού του αέρα, όπως στην i-Pace.

 

 

Στη γκάμα προστέθηκε η F-Pace P400e, που είναι plug-in υβριδική με κινητήρα βενζίνης 2.000 κυβικών και έναν ηλεκτροκινητήρα 105 kW. Η συνδυαστική απόδοση φτάνει τους 404 ίππους και τα 640 Nm και εξασφαλίζει ένα 0-100 σε 5,3 δεύτερα. Η μπαταρία των 17,1 kWh (διαθέσιμα τα 13,8) επαρκεί για καθαρά ηλεκτρική κίνηση 59 χιλιομέτρων και η φόρτισή της με wallbox 7,4 kW διαρκεί λίγο παραπάνω από 2 ώρες.

 

 

Επίσης νέα προσθήκη είναι και οι εξακύλινδροι Ingenium. Ο bi turbo diesel D300 των 3.000 κυβικών αποδίδει 300 ίππους και η αντίστοιχη έκδοση βενζίνης P400, όπως λέει και το όνομά της, 400.

Η βάση στους diesel είναι οι δίλιτροι D165 και D200 με 163 και 204 ίππους αντίστοιχα και στις βενζίνες ο P250, των επίσης 2.000 κυβικών με 250 ίππους. Ο τελευταίος είναι και ο μόνος που δεν διαθέτει ήπια υβριδική υποβοήθηση 48 Volt.

Σε όλες τις εκδόσεις της ανανεωμένης Jaguar F-Pace είναι στάνταρ τόσο η τετρακίνηση όσο και το αυτόματο κιβώτιο των οχτώ σχέσεων της ZF.