fbpx

Δες την ακραία χλιδή στην άμμο της Ψαρούς

Δες την ακραία χλιδή στην άμμο της Ψαρούς

Και ενώ όλοι πίστευαν πως το φαινόμενο «Μύκονος» πιθανά και να ξεθώριαζε με το πέρασμα του χρόνου, καθώς είχαν φανεί κάποια δείγματα παρακμής στις αρχές και τα μέσα της δεκαετίας, φέτος το Νησί των Ανέμων βρίσκεται πιθανά στην καλύτερη του περίοδο, τουλάχιστον στην επικοινωνιακή «μάχη» με τις υπόλοιπες κοσμοπολίτικες γωνιές της Μεσογείου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Σίγουρα θα ήθελες να βουτήξεις στη μεγαλύτερη πισίνα της Ευρώπης που είναι ελληνική!

 

Και δεν είναι μόνο οι εντυπωσιακές ξενοδοχειακές εγκαταστάσεις και οι βίλες που συνεχώς χτίζονται ή ανακαινίζονται, αλλά ο παγκόσμιος «μύθος» που έχει δημιουργηθεί γύρω από το νησί και ο οποίος κυριαρχεί σε όλα τα ΜΜΕ του εξωτερικού και κυρίως εκεί που υπάρχει το πολύ χρήμα.

Δεν είναι τυχαίο ότι πλέον όλες οι διασημότητες του πλανήτη θεωρούν απαραίτητο το πέρασμα τους από το νησί των «απολαύσεων και της χλιδής», καθώς και μόνο η αναφορά «Mykonos» σε κάποια ανάρτηση στα κοινωνικά δίκτυα αποτελεί δείγμα ότι ανήκεις στην ελίτ. Για παράδειγμα, όσοι παρακολουθούν τη διεθνή σόουμπιζ ξεφυλλίζοντας εφημερίδες ή ιστοσελίδες είναι εύκολο να διαπιστώσουν πόσες υποδιασημότητες, ανθυποδιασημότες αλλά και διασημότητες απ’ όλα τα μέρη του πλανήτη περνούν κάποιες από τις ημέρες του καλοκαιριού στο κυκλαδίτικο νησί, από τηλεπαρουσιαστές, μοντέλα και παίκτες ριάλιτι, ως ηθοποιοί, τραγουδιστές και κοσμικοί, έχοντας αφήσει πίσω την Ίμπιζα, τη Μαρμπέλα ακόμα και το Σαν Τροπέ.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 9 tips για να φοράς σωστά τη βερμούδα σου και να είσαι στιλάκι

 

Εξαιρετικά κερδισμένοι, αλλά καθόλου τυχαία, από την παγκόσμια φήμη που έχει αποκτήσει πλέον το νησί είναι όσοι επιχειρηματίες κατάφεραν να προβλέψουν έγκαιρα τη σημερινή οικονομική ακμή της Μυκόνου, συμβάλλοντας όμως και οι ίδιοι με εξαιρετικά έξυπνες κινήσεις στη δημιουργία του μύθου.

Αν για παράδειγμα, δει κανείς την εξέλιξη του εγχειρήματος Nammos στο πέρασμα του χρόνου, το οποίο πλέον δεν είναι ένα «απλό» χλιδάτο μπιτς κλαμπ και εστιατόριο στην παραλία της Ψαρού αλλά μία τέλεια οργανωμένη επιχείρηση παροχής πανάκριβων υπηρεσιών με εκατομμύρια ευρώ σε τζίρο και αυτό είναι ένα μόνο παράδειγμα, μπορεί να καταλάβει κανείς γιατί η Μύκονος έχει πάρει όλο το χρήμα.

Πέρσι, το Nammos εγκαινίασε τέσσερα luxurious καταλύματα των πέντε χιλιάδων ευρώ την ημέρα, στις καμπάνες των οποίων προσφέρονται, εκτός από τη διαμονή, ένα γεύμα επτά πιάτων και εκλεκτά κρασιά για έξι άτομα, η απόλαυση ενός μεγάλου τζακούζι, ενώ διατίθεται καθ’ όλη την διάρκεια της παραμονής προσωπικός μπάτλερ που κάνει πραγματικότητα όλες τις επιθυμίες των εύπορων φιλοξενούμενων.

Φέτος, η επιχείρηση προχώρησε στο πιο παράτολμο της βήμα εγκαινιάζοντας τo εμπορικό κέντρο «Nammos Village», το οποίο φιλοδοξεί να συγκεντρώσει καταστήματα των διασημότερων οίκων μόδας και γενικότερα εταιρειών με προϊόντα και υπηρεσίες που απευθύνονται στις ίδιες εισοδηματικές τάξεις οι οποίες δίνουν το παρόν στο εστιατόριο, στις καμπάνες και το μπιτς κλαμπ του Nammos. Ασφαλώς, στόχος εμπορικού κέντρου είναι να γίνει πολυτελές σημείο αναφοράς της Μόδας όχι μόνο του νησιού αλλά και γενικότερα της Μεσογείου και αυτός είναι και ένας από τους λόγους που για τα εγκαίνια προσκλήθηκαν τρία κορίτσια του μόντελινγκ που η παρουσία τους θα τραβούσε εύκολα τα φώτα της δημοσιότητας και το ενδιαφέρον των διεθνών ΜΜΕ.

Οι φωτογραφίες των Gigi Hadid, Emily Ratajkowski και Kate Moss ταξίδευσαν για ένα ολόκληρο Σαββατοκύριακο σε ολόκληρο τον κόσμο και μεγάλες ιστοσελίδες Μόδας, από τη Vogue ως το Harper’s Bazaar και το Elle, μαζί με τα κορίτσια είχαν την είδηση για το «Nammos Village».

Πράγματι, οι τρεις ιδιοκτήτες του Nammos ο Ζαννής Φρατζέσκος που κατάγεται από τη Μύκονο αλλά μεγάλωσε στη Βούλα, ο Κωσταντής Κουσαθανάς με σπουδές στη Διοίκηση Επιχειρήσεων και στα τουριστικά επαγγέλματα και ο σεφ Σάμι Ιμπραήμ,έχουν καταφέρει με τις πολύ έξυπνες επενδύσεις τους στον τομέα της πολυτελούς διασκέδασης και εστίασης να βάλουν το Nammos στο χάρτη του διεθνούς jet set, εξασφαλίζοντας την λειτουργία της επιχείρησης τους σε μια τοποθεσία της Μυκόνου που είναι πράγματι όχι μόνο από τις πιο μαγευτικές του νησιού αλλά και από τις ομορφότερες της Μεσογείου.

Άλλωστε σε πόσες άλλες ακτές του πλανήτη μπορεί να βρει κανείς τέτοιας ποιότητας νερά και αμμουδιά, με πολύ εύκολη και γρήγορη πρόσβαση από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου και που να τη συνοδεύει η παγκόσμια φήμη των ελληνικών νησιών, της φιλοξενίας, των γεύσεων, της αρχιτεκτονικής και του τρόπου διασκέδασης που τη συνοδεύει.

 

Παρ’ όλα αυτά το Nammos καταφέρνει να παραμένει «ανοιχτό» προς όλες τις κοινωνικές τάξεις, καθώς στο μπαρ και στα νερά του μπορεί να συναντήσει κανείς εφοπλιστές, επιχειρηματίες, κοσμικές κυρίες, μοντέλα, αθλητές αλλά και απλές παρέες που απολαμβάνουν για μερικές ώρες όλοι μαζί, άλλοι σκορπώντας και άλλοι μετρώντας τα ευρώ τους, τη λεπτή άμμο και τα νερά της Ψαρούς.

Όσο για τα απογεύματα και τις βραδινές ώρες; O κόσμος ξεσαλώνει στο εστιατόριο και στο bar και οι Moet παρέα με τις κοινές μπίρες ανοίγονται με ρυθμό πολυβόλου, ενώ καλλίγραμμες νεαρές κυρίες ανεβαίνουν στα τραπέζια, λικνίζοντας τα κορμιά τους, καλυμμένα συνήθως με ελάχιστο ύφασμα, στους ρυθμούς ελληνικών και ξένων επιτυχιών.

«Η φιλοσοφία μας είναι πως αυτός που θα έρθει να ξοδέψει είκοσι ευρώ θα πρέπει να περάσει το ίδιο καλά με αυτόν που θα ξοδέψει χίλια ευρώ» δήλωσε πρόσφατα ο Σάμι Ιμπραήμ και μάλλον σε αυτή την πρόταση κρύβεται όλο το μυστικό της επιτυχίας του Nammos!