fbpx

Οι 5 πιο εντυπωσιακοί φάροι και ένας ελληνικός!

Οι 5 πιο εντυπωσιακοί φάροι και ένας ελληνικός!

Στην εποχή της τεχνολογίας και των gps οι φάροι έχουν αρχίσει να αποτελούν είδος θαυμασμού για τους περισσότερους που αρμενίζουν στις θάλασσες, αν και είναι  συνεχίζουν να αποτελούν βασικό σημείο της ναυσιπλοΐας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πως είναι μέσα το σπίτι του Walt Disney που πωλείται!

 

Οι περισσότεροι που αρμενίζουν δεν βλέπουν τους φάρους από κοντά, βλέπουν μόνο το φως που «αναλάμπει» συγκεκριμένα και για κάθε φάρο ξεχωριστά. Το ίδιο ισχύει και για τον περισσότερο κόσμο αφού οι φάροι βρίσκονται στα πιο δυσπρόσιτα σημεία ενώ με τους περισσότερους να στεγάζονται σε μοναδικής ομορφιάς κτίσματα.

Δες τους πέντε πιο εντυπωσιακούς φάρους του κόσμου μεταξύ των οποίων και ένας έλληνικός:

 

 

Λεζ Εκλερέρ, Αργεντινή

Αυτός ο φάρος βρίσκεται στο κανάλι Μπιγκλ, στα ανοικτά της Γης του Πυρός της Αργεντινής. Οι επισκέπτες της Ουσουάια, της νοτιότερης πόλη της γης, συχνά επιλέγουν να επισκεφτούν τον φάρο Λεζ Εκλερέρ.

 

 

Μπας Χάρμπορ, Μέιν, ΗΠΑ

Σκαρφαλωμένος σε έναν βράχο στο Εθνικό Πάρκο Ακέιντια και γνωστός για την εκπληκτική του θέα στο λιμάνι, η δυναμική του ομορφιά κέντρισε το ενδιαφέρον τον πρώην Προέδρου των ΗΠΑ, Μπαράκ Ομπάμα, κατά τη διάρκεια των οικογενειακών του διακοπών το 2010. Ο φάρος χτίστηκε το 1858 και στέκει στα 17,06 μέτρα πάνω από τη μέση στάθμη πλημμυρίδας.

 

 

Φάναντ, Ιρλανδία

Ανάμεσα στον ειδυλλιακό κόλπο Μάλροϊ και το φιόρδ Λοχ Σουίλι, ο φάρος αυτός ψηφίστηκε κάποτε ως ένας από τους ομορφότερους φάρους στον κόσμο. Ο φάρος έχει ύψος 22 μέτρα και άναψε για πρώτη φορά το 1817.

 

 

Πέγκις Πόιντ, Καναδάς

Λέγεται ότι ο φάρος έχει πάρει το όνομά του από τη μοναδική επιζώσα ενός ναυαγίου τη δεκαετία του 1800. Η κατασκευή ξεκίνησε το 1868, αλλά μόλις το 1915 ο ξύλινος πύργος αντικαταστάθηκε με τσιμεντένιο.

 

 

Κάβος Ματαπά, Ελλάδα

Στον φημισμένο Κάβο Ματαπά όπως αποκαλούν οι ναυτικοί, το Ακρωτήριο Ταίναρο, δεσπόζει ο εμβληματικός φάρος. Είναι ο νοτιότερος φάρος της ανατολικής Ηπειρωτικής Ευρώπης. Κατασκευάστηκε από τους Γάλλους το 1882 και λειτούργησε για πρώτη φορά το 1887.