fbpx

Ο νέος κινητήρας της Maserati λέγεται Ποδειδώνας

Ο νέος κινητήρας της Maserati λέγεται Ποδειδώνας

Μπορεί να ακούγεται περίεργο ένας καινούργιος κινητήρας να ονομάζεται Nottuno, Ποσειδώνας δηλαδή, αλλά αν το σήμα της μάρκας είναι η τρίαινα, όπως ισχύει για την Maserati, τότε είναι απόλυτα δικαιολογημένο.

Μέχρι τώρα η ιστορική ιταλική εταιρεία που έχει έδρα τη Μόντενα έχει στη γκάμα της έναν V8 ο οποίος είχε καταγωγή από αντίστοιχα, παλαιότερα σύνολα της Ferrari, ενώ εδώ και μια εικοσαετία η Maserati δεν είχε παρουσιάσει κάτι δικό της στο συγκεκριμένο τομέα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι μπορεί να γίνει ένα Audi RS Q8 και να φτάσει τους 1.010 ίππους

 

Στην εξέλιξη ενός νέου συνόλου, ο οποίος είναι V6 με 3.000 κυβικά και δύο turbo, οδηγήθηκε, πέρα από τη γενικότερη τάση του downsizing προκειμένου να καλυφθούν όσο το δυνατόν καλύτερα οι νέες προδιαγραφές εκπομπής ρύπων και από την παρουσίαση του νέου της υπερ- αυτοκινήτο. Της MC 20, που θα κάνει την εμφάνισή της σε μια ειδική εκδήλωση που έχει προγραμματιστεί για τις 9 και 10 Σεπτεμβρίου.

Στην MC 20 λοιπόν ο Nettuno θα αποδίδει 630 ίππους και 730 Nm, τιμές ιδιαίτερα υψηλές που για να επιτευχθούν χρησιμοποιήθηκε και τεχνολογία από τη Φόρμουλα 1. Όπως ο προθάλαμος συμπίεσης που συνδυάζεται τόσο με διπλό ψεκασμό, άμεσο και έμμεσο, όσο και με δυο μπουζί ανά κύλινδρο (Twin Spark), που οδήγησαν και στην επίτευξη μιας υψηλής σχέσης συμπίεσης για υπερ- τροφοδοτούμενο σύνολο της τάξης του 11,0:1. Άλλα ενδιαφέροντα στοιχεία του «Ποσειδώνα» είναι η ειδική ισχύς του των 210 ίππων ανά λίτρο, η λίπανση με ξηρό κάρτερ και το σχετικά μικρό βάρος του που δεν ξεπερνά τα 220 κιλά.

Ο νέος V6 θα αντικαταστήσει σταδιακά τους V8 και στα άλλα μοντέλα της Maserati. Στα σπορ, με βάση όσα έχει ανακοινώσει η ιταλική εταιρεία, θα αποδίδει 550 ίππους και στα SUV, τόσο στη Levante όσο και στο πιο μικρό που αναμένεται εντός του 2021, θα φτάνει τους 530.

Ο προγραμματισμός των Ιταλών πάντως περιλαμβάνει πάντως και εξηλεκτρισμένες εκδόσεις του “Ποσειδώνα” με ακόμα πιο υψηλές αποδόσεις.