fbpx

Fiat 500X Sport είναι πιο δυναμικό και με νέο κινητήρα

Fiat 500X Sport είναι πιο δυναμικό και με νέο κινητήρα

Η Fiat συνεχίζει να ενισχύει και να εμπλουτίζει τη γκάμα του SUV της, του 500Χ, που μέχρι στιγμής έχει πουλήσει πάνω από μισό εκατομμύριο μονάδες παγκοσμίως. Έτσι μετά την πρόσφατη ανανέωσή του στην οποία υιοθετήθηκαν και οι νέοι κινητήρες της γενιάς Firefly παρουσίασε μια νέα έκδοσή του. Η οποία ονομάζεται Sport και είναι σαφές πως ο προσανατολισμός της είναι τα πιο άμεσα και πιο δυναμικά οδηγικά χαρακτηριστικά.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: H F8 έγινε cabriole και εντυπωσιάζει!

 

Κορυφαία προς το παρόν έκδοχή του αυτή με τον turbo Firefly των 1.300 κυβικών, που αποδίδει 150 ίππους και 270 Nm και συνδυάζεται στάνταρ με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη των 6 σχέσεων που έχει και paddles στο τιμόνι για τις αλλαγές των σχέσεων. Οι οποίες είναι σχετικά γρήγορες και ομαλές.

 

 

Στο δρόμο, πιο συγκεκριμένα σε ορεινές διαδρομές με μέτριας ποιότητα άσφαλτο, το 500X Sport αποδεικνύεται… σπορ, με σφιχτές ρυθμίσεις της ανάρτησης, οι οποίες δεν επηρεάζουν όμως σημαντικά το επίπεδο της άνεσης, καθώς και με νέα αμορτισέρ τεχνολογία FSD (Frequency Selective Damping). Καινούργια και κατά 10% πιο σφιχτά είναι και τα ελατήρια που σε σχέση με τις άλλες εκδόσεις του μοντέλου, τις Urban και Crossover, έχουν μειώσει την απόσταση από τα έδαφος κατά 13 χιλιοστά. Σύμφωνα με τη Fiat οι επιλογές αυτές στην έκδοση με τους τροχούς των 19 ιντσών και με λάστιχα της διάστασης 225/40 αύξησαν την πλευρική επιτάχυνση κατά 8% και ταυτόχρονα μείωσαν την υποστροφή κατά 26% και την υπερστροφή κατά 17% (συγκριτικά με το 500Χ Cross με τροχούς 18 ιντσών).

 

 

Το 500Χ Sport θα είναι διαθέσιμο και με τον diesel των 1.600 κυβικών και των 120 ίππων, ο οποίος θα συνδυάζεται είτε με χειροκίνητο κιβώτιο είτε με το αυτόματο DCT, ενώ η έκδοση με τον τρικύλινδρο Firefly των 1.000 κυβικών δεν θα εισαχθεί στη χώρα μας.

 

 

Αισθητικά η νέα έκδοση του SUV της Fiat ξεχωρίζει οπτικά από τους νέους προφυλακτήρες, τα φουλ LED φώτα, τα διαφοροποιημένα μαρσπιέ, τη διπλή χρωμιωμένη απόληξη της εξάτμισης και τους νέας σχεδίασης τροχούς των 18 ιντσών (αυτοί των 19 είναι εξτρά), το ειδικό φινιρίσμα στους εξωτερικούς καθρέπτες και τις χειρολαβές και φυσικά από τα λογότυπα Sport.

Στο εσωτερικό αντίστοιχα υπάρχει μια σειρά στοιχείων και λεπτομερειών, όπως η σκούρα επένδυση στις εμπρός κολόνες, το νέο τιμόνι με το επίπεδο κάτω μέρος, ο αλουμινένιος επιλογέας και οι κόκκινες λεπτομέρειες, που εξασφαλίζουν μια πιο σπορ αίσθηση. Ενδιαφέρουσα επιλογή είναι η επένδυση του πίνακα οργάνων και του τιμονιού με Alcantara, που ενισχύει περαιτέρω την αίσθηση της πολυτέλειας.

 

 

Από κει και πέρα το σύστημα πολυμέσων και πλοήγησης Uconnect έχει οθόνη αφής και υψηλής ανάλυσης 7,0 ιντσών, υπάρχουν όλες οι δυνατότητες διασύνδεσης καθώς και μια πλήρης λίστα συστημάτων υποβοήθησης, που μεταξύ άλλων περιλαμβάνει αυτόματο φρενάρισμα, σύστημα επόπτευσης τυφλής γωνίας, adaptive cruise control και σύστημα ενεργής προειδοποίησης ακούσιας αλλαγής λωρίδας.

Το νέο Fiat 500X Sport θα είναι διαθέσιμο στην χώρα μας από το Νοέμβριο και θα τοποθετείται, τόσο από πλευράς εξοπλισμού όσο και τιμής, πάνω από την έκδοση Cross. Η οποία ξεκινά από τις 22.000 ευρώ.