Ένα πρόγραμμα για τη παραλία που θα σε κρατήσει fit και στις διακοπές (2)

Ένα πρόγραμμα για τη παραλία που θα σε κρατήσει fit και στις διακοπές (2)

Αν θέλεις να διατηρείς τα κιλά σου στις διακοπές μπορείς να συνεχίσεις τη διατροφή… Αλλά επειδή διατροφή και διακοπές δεν συνδυάζονται τότε καλό είναι να αφιερώσεις λίγο χρόνο και να προπονηθείς χαλαρά στη παραλία.

Το μόνο που θα χρειαστείς είναι λάστιχα τα οποία μεταφέρονται εύκολα και καλή διάθεση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Ένα πρόγραμμα για τη παραλία που θα σε κρατήσει fit και στις διακοπές (1)

 

Η δεύτερη μέρα του προγράμματος περιλαμβάνει χαλαρό τρέξιμο στην άμμο με επιτόπια αλματάκια και διατάσεις για ένα καλό ζέσταμα.

 

 

Στη συνέχεια χρησιμοποιείς τα λάστιχα για να γυμνάσεις όλο το σώμα, τα χέρια την πλάτη, το στήθος αλλά και τα πόδια.

Κάνε το πρόγραμμα που βλέπεις στο βίντεο σε τρεις κύκλους με δύο λεπτά διάλειμμα ανάμεσα στους κύκλους.

Την επόμενη μέρα επανέλαβε την πρώτη προπόνηση και μετά εναλλάξ

 

 

Η καλύτερη ώρα για προπόνηση είναι είτε νωρίς το πρωί, είτε λίγο πριν τη δύση του ηλίου. Όπως και να έχει φρόντισε να είσαι πάντα ενυδατωμένος.

 

Κάμερα – Μοντάζ: Αλέξανδρος Καντόρος

Συμμετέχουν: Μαρία Βούκα – Μάριος Χοροζίδης

 

Μπορείς τώρα να κερδίσεις έκπτωση 10% από το Sportfood.gr κλικάροντας στο banner και γράφοντας τον κωδικό ACTIVEMAN10