fbpx

Έρευνα: Έτσι λειτουργούν τα κυκλώματα με αφέντρες και αφέντες που κατήγγειλε ο ράπερ

Έρευνα: Έτσι λειτουργούν τα κυκλώματα με αφέντρες και αφέντες που κατήγγειλε ο ράπερ

Αυτό που συνέβη στον ράπερ από τη Περαία Θεσσαλονίκης δεν είναι απλώς ένα σεξουαλικό βίτσιο στο οποίο αρέσκονται κάποιοι, αλλά μια κατάσταση που ξέφυγε από τα όρια, που άλλωστε είναι εκ δεδομένου ακραία.

Γυναίκες αλλά και άντρες εκμεταλλεύονται ανθρώπους που έχουν το βίτσιο της υποταγής. Οι αφέντρες, αλλά και οι αφέντες υπάρχουν εδώ και χρόνια, όμως κάποιες και κάποιοι εκμεταλλεύονται τα θύματα τους και ζούνε εις βάρος τους.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Βιασμός: Πως μπορεί να προφυλαχτεί ένας άντρας από τον χειρότερο εφιάλτη!

 

Ο Λάμπρος Μανιφάβας, γνωστός ράπερ ως Lamanif στα 24 του χρόνια, φαίνεται ότι γνώρισε την άσχημη πλευρά αυτού του βίτσιου όπως ανέφερε στο βίντεο που ανήγγειλε την πρόθεση του να θέσει τέλος στη ζωή του. Ο νέος αυτός άνδρας αναφέρθηκε σε πράγματα που ξεφεύγουν από τα πλαίσια της λογικής και σεξουαλικής ευχαρίστησης και γίνονται στυγνή εκμετάλλευση.

 

 

Είναι όμως αποκυήματα της φαντασίας του 24 χρόνου ή πράγματι υπάρχουν γυναίκες αλλά και άνδρες που λειτουργούν ως αφέντρες ή αφέντες σε ανθρώπους που τους αρέσει να είναι υποτακτικοί;

Το Activeman.gr ερεύνησε και βρήκε στη Θεσσαλονίκη αφέντρα και αφέντη που εξηγούν πως λειτουργεί όλη αυτή η φάση της πλήρους υποταγής και πως κάποιοι εκμεταλλεύονται τα θύματα τους.

Ο «Γ» και η «Μ» είναι νέοι άνθρωποι, περίπου 30 χρονών και οι συναντήσεις έγιναν ξεχωριστά.

«Το BDSM έχει γίνει κάτι παραπάνω από mainstream» εξηγεί ο Γ. και συνεχίζει: «Κάποιοι αγοράσουν σχοινιά για να δέσουν το αγαπημένο τους πρόσωπο. Όμως, τα δεσίματα και λίγο spanking έχουν γίνει αρκετά συνηθισμένα, υπάρχουν ορισμένες περιοχές όπου το BDSM είναι λίγο πιο ακραίο, όμως και αυτό έχει ξεπεραστεί και φτάνουμε στην πλήρη κυριαρχία».

«Το φετίχ που είναι το top είναι η οικονομική κυριαρχία» εξηγεί η Μ. και συνεχίζει: «Είναι μια ακραία μορφή υποβολής όπου κάποιος δίνει ίσως και χιλιάδες ευρώ για να νιώθει υποταγμένος. Ακόμα και να κάνει μεταφορά χρημάτων, αυτόματα από το λογαριασμό του, με ένα κλικ, απλά και μόνο για να του πει μια dominatrix (αφέντρα) ότι είναι ένα τίποτα».

Πως γίνεται όμως αυτή η διαδικασία;

«Ο σκλάβος πρέπει να δοθεί όλος σε μένα» εξηγεί ο Γ. «Για να προχωρήσω θα πρέπει να μου δώσει αντίγραφα όλων των κλειδιών του, τις κάρτες του, τα πάντα που έχουν να κάνουν με το προσωπικά του δεδομένα. Την ταυτότητα του, τα πάντα».

Κάτι παρόμοιο είπε και η Μ. : «Μου τα δίνει όλα, κάρτες, κλειδιά, κωδικούς, όλα. Τον έχω υπό πλήρη έλεγχο.  Μπαίνω σπίτι του ότι ώρα θέλω και τον βάζω να κάνει ότι θέλω».

«Πρέπει να μου ζητήσει χρήματα. Αν διαπιστώσω ότι μου έχει κρύψει χρήματα θα τιμωρηθεί» λέει ο  Γ.

«Ότι και να κάνει όλη την ημέρα, από το βάλει βενζίνη στο αυτοκίνητο ή να πάρει ένα σάντουιτς, πρέπει να το εγκρίνω. Και εννοείται ότι όποτε τον φωνάζω να έρθει πρέπει να τα παρατάει όλα και να το κάνει» αποκαλύπτει η Μ.

Τα όσα αναφέρουν ο Γ. και η Μ. φαντάζουν απίστευτα και το ερώτημα έρχεται εύλογο: Είναι δυνατόν να υπάρχουν άνθρωποι που αφήνονται και δίνουν όλα τους τα προσωπικά και περιουσιακά στοιχεία σε κάποιον ή κάποια ενώ υφίστανται εξευτελισμούς και βασανιστήρια;

Προς μεγάλη έκπληξη μας τόσο ο Γ. όσο και η Μ. το επιβεβαίωσαν. Ο Γ. αποκάλυψε ότι έχει αυτή την περίοδο τρεις σκλάβους, έναν τραπεζικό, έναν ιδιωτικό υπάλληλο και έναν δημόσιο υπάλληλο ενώ η Μ. αποκάλυψε ότι έχει δύο σκλάβους, έναν επιχειρηματία και έναν  επαγγελματία αθλητή.

Και οι δύο ανέφεραν ότι απαραίτητη προϋπόθεση να «δεχτούν τους σκλάβους τους» είναι να είναι εμφανίσιμοι και γυμνασμένοι ή απλώς fit ενώ δεν τους ενδιαφέρει πόσα χρήματα ή περιουσία έχουν «όσα πιο πολλά τόσο πιο καλά, αλλά αυτό δεν είναι το μέγιστο κριτήριο» τόνισαν.

Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι η συνάντηση με τον Γ. έγινε σε διαμέρισμα στην περιοχή της Ανάληψης στο οποίο κατοικούσε ο σκλάβος του, που έλειπε εκείνη την ώρα, «Τώρα δουλεύει» εξήγησε ο Γ. ο οποίος έδειξε με περηφάνια την αρμαθιά με τα κλειδιά από τα σπίτια και τα αυτοκίνητα των σκλάβων του.

Στις φωτογραφίες που υπήρχαν στο σπίτι αντικρίσαμε έναν άντρα περίπου 40 χρόνων, αρρενωπό και γυμνασμένο, ήταν ο ιδιοκτήτης του σπιτιού και σκλάβος του Γ. «Για να καταλάβεις πως λειτουργεί θα σου πω ότι την περασμένη βδομάδα δεν σήκωσε το τηλέφωνο και έτσι ήρθα στο σπίτι» εξηγεί ο Γ. «Μπήκα με τα κλειδιά μου όπως τώρα και τον βρήκα να κοιμάται. Κοιμόταν γυμνός με το εσώρουχο. Δεν με κατάλαβε και αυτό είναι ανυπακοή. Τον ξύπνησα με το μαστίγιο και μετά τον τιμώρησα».

«Τον έδεσα με χειροπέδες, τα χέρια στη πλάτη και τον έβαλα να ξαπλώσει ανάσκελα εδώ» είπε ο Γ. απαντώντας στην σχετική ερώτηση και δείχνοντας τον χώρο στο καθιστικό του σπιτιού «τον πάτησα με το πόδι στον π… του. Βογκούσε και ζητούσε συγνώμη. Δεν μου απάντησε γιατί είχε πολύ και δύσκολη δουλειά. Μου είπε ότι ήταν κουρασμένος, όμως αυτό δεν ήταν δικαιολογία και τον τιμώρησα κόβοντας στο στήθος και σε άλλα σημεία του σώματος με το νυστέρι» είπε και μας έδειξε το νυστέρι που είχε σε ένα τσαντάκι. Όπως μας είπε η δουλειά του είναι νοσοκόμος και γνωρίζει πώς να το κάνει χωρίς να υπάρξει αιμορραγία. «Δεν τρέχει αίμα αλλά πονάει πολύ» μας εξήγησε.

Μια παρόμοια ιστορία είχε να αναφέρει και η Μ. Ο σκλάβος της ήταν ένας επαγγελματίας αθλητής: «Του ζήτησα να μου περάσει χρήματα και εκείνος δεν αρνήθηκε αλλά είπε ότι δεν μπορεί γιατί κάνει προπόνηση» εξιστορεί η Μ. «Πήγα σπίτι του και τον περίμενα. Όταν μπήκε με τις φόρμες και τον σάκο και με είδε άρχισε να μου ζητάει συγνώμη. Δεν μάσησα. Δεν μασάς στις συγνώμες αν θες να είσαι πραγματική αφέντρα. Του είπα να ξεγυμνωθεί. Το έκανε. Το γούσταρε ο π… είχε ερεθιστεί. Σηκώθηκα και του έδεσα τα χέρια μπροστά με δερμάτινο λουρί. Με ένα άλλο λουρί του έδεσα τα αρχ… σφιχτά. Μετά τον έβαλα στα γόνατα και τον βίασα με στραπόν. Αυτή ήταν η τιμωρία του. Μετά κάτσαμε μαζί. Μαγείρεψε γυμνός και φάγαμε. Εγώ στο τραπέζι αυτός σε μπολάκι σκύλου».

Ιστορίες απίστευτης διαστροφής που όμως υπάρχουν και σίγουρα δεν αφορούν κανέναν τρίτο εκτός αν υπάρχει ποινικό αδίκημα.

Τόσο ο Γ. όσο και η Μ. τόνισαν ότι όποια ώρα θέλει κάποιος σταματάει χωρίς να υπάρχει πρόβλημα. «Όλα αυτά γίνονται για να περνάμε καλά όχι να καταπιεζόμαστε» τόνισαν και οι δύο κάτι που προφανώς δεν έγινε στην περίπτωση του 24χρονου Λάμπρου Μανιφάβα.

 

Το κείμενο είναι του Κώστα Μπούρη