Έτσι θα γίνεις ο καλύτερος personal trainer και θα βγάζεις χρήμα

Έτσι θα γίνεις ο καλύτερος personal trainer και θα βγάζεις χρήμα

Προσωπικός προπονητής! Ένα επάγγελμα που είναι ιδιαίτερο επειδή δεν φτάνει μόνο να είναι κάποιος πτυχιούχος ΤΕΦΦΑ ή κάποιας άλλης σχολής. Η προσωπική προπόνηση είναι κάτι που πολλοί το προτιμούν για διάφορους λόγους κυρίως για να είναι βέβαιοι ότι θα πετύχουν τους στόχους τους ή ακόμα επειδή θεωρούν ότι θα τεμπελιάσουν μόνοι τους μέσα σε ένα γυμναστήριο.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πόση ώρα θα άντεχες σε μια επαγγελματική φωτογράφιση

 

Το προφίλ ενός καλού προσωπικού προπονητή ανέπτυξε ο  Τάσος Δημητριάδης προσωπικός προπονητής και αθλητικός διατροφολόγος στο βιβλίο με τίτλο «Μετατρέποντας το σίδερο σε χρυσάφι»

Σήμερα δημοσιεύουμε ένα απόσπασμα από το βιβλίο του Τάσου Δημητριάδη που δίνει πλήρως τα βήματα που πρέπει να ακολουθήσει ένας νέος προσωπικός προπονητής:

Αξιοποιώντας επαγγελματικά την προσωπική προπόνηση και οι δομές της επιχείρησης σας όπου θα πρέπει να επιλέξετε τη μορφή εργασίας:

  • Ανεξάρτητος εργολήπτης
  • Αποκλειστικός ιδιοκτήτης
  • Συνεταιρισμός
  • Εταιρεία

Για όλες τις περιπτώσεις ορισμένα μικρά tip:

  • Φροντίστε από νωρίς να δικτυωθείτε και να αναπτύξετε αμφίδρομη συνεργασία με επιστήμονες και επαγγελματίες άλλων χώρων και ειδικοτήτων.
  • Αποκτήστε κατάλληλη επαγγελματική κάρτα
  • Προγραμματίστε με απόλυτη ακρίβεια τα ραντεβού με τον πελάτη.
  • Ο εξοπλισμός που θα χρειαστείτε ανάλογα με την περίπτωση:
  1. Ισοτονικός εξοπλισμός συνεχούς αντίστασης (ελεύθερα βάρη και αλτήρες).

Τα θετικά στοιχεία είναι: Χαμηλό κόστος.  Δυνατότητα εκτέλεσης σύνθετων ασκήσεων. Σχετικά εύκολη χρήση του εξοπλισμού. Ποικιλία ασκήσεων που μπορούν να γίνουν. Η δυνατότητα εύκολης και γρήγορης μεταφοράς του εξοπλισμού αυτού ακόμη και στο σπίτι του πελάτη. Τα χαμηλά έξοδα συντήρησης.

 

 

Τα αρνητικά στοιχεία είναι: Πιθανότητα τραυματισμού του πελάτη αν δεν καθοδηγηθεί σωστά. Λόγω του ότι ενεργοποιείται η δυνατότητα του ανθρώπινου σώματος να λειτουργεί ως μοχλός οι μύες δεν προπονούνται ομοιόμορφα. Τα ελεύθερα βάρη μπορούν να τρομάξουν τον πελάτη. Ο πελάτης μπορεί να μάθει εύκολα να κλέβει..

 

  1. Ισοτονικός εξοπλισμός μη σταθερής αντίστασης

Εξοπλισμός προπόνησης δύναμης ο οποίος αυτομάτως διαφοροποιεί την αντίσταση καθ όλη την διάρκεια κίνησης.

Θετικά στοιχεία: Είναι δύσκολο το κλέψιμο. Οι μύες προπονούνται ομοιόμορφα σε όλη την διάρκεια κίνησης. Είναι εξοπλισμός ασφαλείας γιατί η αντίσταση του πελάτη ελέγχεται από το CAM. Υπάρχει η δυνατότητα αποτελεσματικής απομόνωσης συγκεκριμένων μυικών ομάδων.

 

 

Αρνητικά στοιχεία: Υψηλό κόστος. Η πολυπλοκότητα της χρήσης τους. Οι δευτερεύουσες μυικές ομάδες δεν δραστηριοποιούνται λόγω της αυστηρής απομόνωσης. Η περιορισμένη ποικιλία ασκήσεων μπορεί να οδηγήσει τον πελάτη σε ανία.

 

  1. Εξοπλισμός ισοκινητικής αντίστασης:

Σε αυτή την περίπτωση ελέγχεται η μεταβλητή ταχύτητα και διαφοροποίηση της αντίστασης ανάλογα με την ώθηση που δίνουν οι μύες (CYBEX)

Θετικά στοιχεία: Είναι αδύνατο το κλέψιμο. Ο μύες γυμνάζονται ομοιόμορφα. Οι πληροφορίες και τα δεδομένα της προπόνησης είναι δυνατόν να αποθηκευτούν σε ηλ. Υπολογιστή και στην συνέχεια να αναλυθούν επιτρέποντας επιτρέποντας συνεχή και εντυπωσιακή ανατροφοδότηση..για το πρόγραμμα του πελάτη. Είναι εξαιρετικά ασφαλής εξοπλισμός. Προσφέρουν ιδανική απομόνωση στους μύς.

Αρνητικά στοιχεία:  Ιδιαίτερα υψηλό κόστος. Η πολυπλοκότητα της χρήσης τους. Η περιορισμένη ποικιλία ασκήσεων. Τα υψηλά έξοδα συντήρησης.

 

  1. Εξοπλισμός ισομετρικής αντίστασης

Αναφέρετε σε ασκήσεις χωρίς επιμήκυνση ή σύσπαση του μυός (στατική μυϊκή συστολή)  Θετικά στοιχεία:  Το χαμηλό κόστος. Οι ασκήσεις είναι πάρα πολύ ασφαλείς και εύκολες στην εκτέλεση. Οι ασκήσεις μπορούν να γίνουν σε οποιοδήποτε χώρο. Η καταπόνηση μυών και συνδέσμων είναι η ελάχιστη.

 

 

Αρνητικά στοιχεία: Οι ασκήσεις αυτές είναι ιδιαίτερα βαρετές. Δεν είναι εύκολο να εκτελεστούν για όλες τις κύριες ομάδες. Εάν δεν διδαχτούν σωστά είναι δυνατόν να εμφανιστεί στον πελάτη Valsalva Maneuveure.

 

  1. Πλυομετρική προπόνηση

Οι ασκήσεις της κατηγορίας αυτής εκτελούνται από τον πελάτη αφού προηγηθεί γρήγορη και με εκρηκτικές κινήσεις εντατική φόρτιση των μυών.

Θετικά στοιχεία: Το σχετικά χαμηλό κόστος. Αποτελούν αποτελεσματική μέθοδο για σταδιακή αύξηση της δύναμης του πελάτη. Χρησιμοποιούνται για ειδική αθλητική προπόνηση.

Αρνητικά στοιχεία:  Οι ασκήσεις είναι επικίνδυνες λόγω της βαλλιστικής φύσης της. Ασκείται μεγάλη πίεση σε συνδέσμους αρθρώσεις και μύες.

 

  1. Εξοπλισμός αεροβικής άσκησης

Διάδρομοι, ποδήλατα, ελλειπτικά, εργόμετρα, στεπ.

Σε αυτή την περίπτωση δεν χρειάζεστε απαραιτήτως αυτό τον ακριβό εξοπλισμό αντ΄ αυτού χρησιμοποιείστε την πείρα σας και την εκπαίδευση σας για να ελέγχεται την κατάσταση της προόδου του πελάτη σας.

Τέσσερεις προειδοποιήσεις για την τοποθέτηση και τη χρήση εξοπλισμού της προπόνησης:

  • Τα μηχανήματα να βρίσκονται σε απόσταση ασφάλειας μεταξύ τους
  • Προσέξτε το μηχάνημα που θα χρησιμοποιήσετε να μην είναι φθαρμένο
  • Βεβαιωθείτε ότι ο πελάτης σας ποτέ δεν θα προπονείτε ανεπιτήρητος
  • Φροντίστε να ενημερώνεστε συνέχεια για τις τελευταίες εξελίξεις τεχνικές και τεχνολογίες στον χώρο του fitness

 

Η βασική θεωρία του σχεδιασμού προγραμμάτων (προσαρμοσμένο στις ανάγκες του πελάτη)

  1. Διαδικασία πρώτης εκτίμησης
  2. Στόχοι του πελάτη
  3. Ιατρικό ιστορικό
  4. Τέστ αξιολόγησης