fbpx

Έτσι θα υπολογίσεις το ποσοστό λίπους που πρέπει να έχεις

Έτσι θα υπολογίσεις το ποσοστό λίπους που πρέπει να έχεις

Πόσο είναι το συνολικό λίπος στο σώμα σας, σε σχέση με το σωματικό σας βάρος; Μάθετε αν είστε σε υγιή επίπεδα μέσα από μία φόρμουλα υπολογισμού που ανέπτυξε το Πολεμικό Ναυτικό των ΗΠΑ.

Πρώτον, το ποσοστό λίπους στο σώμα σας είναι πάντα σχετικό με το σωματικό σας βάρος, αλλά όχι μόνο, αφού για τον υπολογισμό του εισέρχονται και άλλες παράμετροι, όπως η περιφέρεια της μέσης, των καρπών και των γοφών, καθώς και το μήκος του χεριού σας από τον αγκώνα και κάτω προς την παλάμη.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να γιατί δεν πρέπει να παιδεύεις τον οργανισμό σου με τις διατροφές – νηστείες!

 

Σε γενικές γραμμές αν το βάρος σας είναι 100 και έχετε 10% λίπος, αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας αποτελείται από 10 κιλά λίπους και 90 κιλά άλιπης μάζας σώματος (οστά, μύες, ιστοί των οργάνων, αίμα κλπ).

 

Κάνε ένα κλικ και υπολόγισε το ποσοστό λίπους

 

Σημειώσεις:

Στο πεδίο “Weight” συμπληρώστε το βάρος σας σε κιλά

Στο πεδίο “Waist” συμπληρώστε την περιφέρεια της μέσης σας σε εκατοστά

Στο πεδίο “Wrist” συμπληρώστε την περιφέρεια του καρπού σας σε εκατοστά*

Στο πεδίο “Hips” συμπληρώστε την περιφέρεια των γοφών σας σε εκατοστά*

Στο πεδίο “Forearm” συμπληρώστε το μήκος του χεριού σας από τον αγκώνα μέχρι τις άκρες των δακτύλων σας*

Στη συνέχεια επιλέξτε “Female” αν είστε γυναίκα, ή “Male” αν είστε άντρας

Πατήστε “Calculate Body Fat” και δείτε το αποτέλεσμα

[*μόνο οι γυναίκες είναι απαραίτητο να συμπληρώσουν αυτό το πεδίο]

 

Μια ορισμένη ποσότητα λίπους είναι απαραίτητη για τις λειτουργίες του σώματος. Το λίπος ρυθμίζει τη θερμοκρασία του σώματος, μονώνει τα όργανα και τους ιστούς και είναι η κύρια μορφή αποθήκευσης ενέργειας του σώματος.

 

Ποσοστό λίπους: Τι σημαίνει το αποτέλεσμα από τον υπολογισμό

Απαραίτητο (ελάχιστο αποδεκτό) λίπος: 2-4%

Αθλήτριες: 6-13%

Κανονικό: 14-17%

Αποδεκτό όριο: 18-25%

Παχυσαρκία: 26% και πάνω