fbpx

Έτσι μπορεί να γίνει ένα Audi RS Q8 και να φτάσει τους 1.010 ίππους

Έτσι μπορεί να γίνει ένα Audi RS Q8 και να φτάσει τους 1.010 ίππους

Οι μετατροπές είναι ένα ολόκληρος κλάδος που κινείται παράλληλα με την αυτοκινητοβιομηχανία και καλύπτει ένα κοινό που ζητά περισσότερα από όσα προσφέρουν τα στάνταρ μοντέλα αυτοκινήτων. Είτε αυτό αφορά την πολυτέλεια, είτε την απόδοση των κινητήρων και φυσικά τις επιδόσεις.

Οι επεμβάσεις στο αμάξωμα και τον εσωτερικό διάκοσμο αλλά κυρίως στους κινητήρες κοστίζουν, ενώ όσο πιο πολύπλοκη, εξελιγμένη και ισχυρή είναι η βάση εκκίνησης τόσο πιο πολλά χρήματα απαιτούνται για να επιτευχθεί μια σημαντική αύξηση της απόδοσης. Και βέβαια ταυτόχρονα να καλύπτονται οι προδιαγραφές εκπομπής ρύπων.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αν ζεσταίνεσαι στο αυτοκίνητο μάθε πως λειτουργείς σωστά το κλιματιστικό

 

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για αυτό αποτελεί π.χ. το κορυφαίο SUV κουπέ της Audi, το RS Q8, που στη χώρα μας κοστίζει 167.400 ευρώ και ο V8 του των 4.000 κυβικών με τα δύο turbo αποδίδει 600 ίππους και 800 Nm.

 

 

Για περισσότερα αναλαμβάνει δράση, μεταξύ άλλων η εταιρεία βελτιώσεων Wheelsandmore, που μάλιστα έχει διαθέσιμα 5 στάδια εξέλιξης (stages) του V8. Το πρώτο και βέβαια και πιο φτηνό καθώς κοστίζει 2.100 ευρώ ανεβάζει την απόδοση στους 710 ίππους και τα 920 Νm, στο δεύτερο προστίθενται ακόμα 15 ίπποι και 10 Nm και το κόστος ανέρχεται σε 7.688 ευρώ, ενώ με 12.521 ευρώ διατίθεται το stage 3 με 786 ίππους και 1.060 Nm.

 

 

Για το stage 4 των 965 ίππων και των 1.250 Nm το οικονομικό άλμα είναι μεγάλο, καθώς η τιμή του ανέρχεται σε 33.529 ευρώ ενώ το κορυφαίο stage 5 των 1.010 ίππων και των επίσης 1.250 Nm κοστολογείται 41.933 ευρώ. Δηλαδή σχεδόν όσο ένα ολοκαίνουργιο αυτόματο Q3 με κινητήρα πετρελαίου 2.000 κυβικών και 150 ίππων στην Ελλάδα…

 

ΠΗΓΗ: CNN