Αν θέλεις να αποκτήσεις μοναδικά χέρια γνώρισε τη Super-Pump Arm προπόνηση (Video)

Αν θέλεις να αποκτήσεις μοναδικά χέρια γνώρισε τη Super-Pump Arm προπόνηση (Video)

Θες να αποκτήσεις σουπερ δυνατά χέρια; Αν πλέον δεν σου φτάνουν οι κλασσικές ασκήσεις του γυμναστηρίου ίσως είναι καιρός να δοκιμάσεις τη Super-Pump Arm προπόνηση και με  αυτό τον τρόπο να δώσεις έξτρα ώθηση για να πετύχεις γρηγορότερα τον σκοπό σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δοκίμασε Giant Sets αν θέλεις να κάνεις τη διαφορά στο σώμα σου (Video)

 

Τρία βίντεο θα σε διαφωτίσουν για τα προγράμματα που είναι καλό να ακολουθήσεις για να φτάσεις στον σκοπό σου, όμως θα χρειαστείς και μερικές συμβουλές:

 

  1. Ο όγκος στα χέρια δεν γίνεται μόνο στο γυμναστήριο

Και τι έγινε που δεν πας gym; Πιάσε οποιοδηποτε βαρύ αντικείμενο και ξετίναξε τους τρικεφάλους σου. Έκταση από πίσω από το κεφάλι και θα δεις διαφορά.

 

 

  1. Δούλευε 12άρες

Όταν σηκώνεις βάρη φρόντισε να σηκώσεις τόσα, ώστε να μπορείς σε κάθε άσκηση να κάνεις 12 επαναλήψεις.

 

 

  1. Κάνε το πιο δυνατό τεστ

Αν νιώθεις κομάντο τότε ετοιμάσου για δραστικά μέτρα. Πιάσε τους αλτήρες σε θέση εμπρόσθιας έκτασης και τοποθέτησε τα σε κουτιά. Προσποιήσου ότι αφήνεις χαλαρά τα χέρια για να πέσουν τα κιλά στο έδαφος, αλλά κράτησέ τα την τελευταία στιγμή. Οι μύες σου από αυτή την έκρηξη, ενεργοποιούνται άμεσα και θα είναι έτοιμοι να σηκώσουν περισσότερα κιλά από πριν.

 

 

  1. Ανέβασε ρυθμό

Θα έχεις ακούσει ότι ενεργοποιείς τους μύες όταν δουλεύεις σωστά μαζί τους. Ο μόνος τρόπος να πατήσεις το On-button, είναι να κάνεις όλες σου τις ασκήσεις γρηγορότερα. Για αυτό, πάτα γκάζι αδερφέ.

 

  1. Δούλευε όλη μέρα τα χέρια σου με το μπαλάκι …άγχους

Είχες άσχημη μέρα; Ευκαιρία για ζούληγμα. Πίεσε τη μπάλα άγχους μέχρι τελικής πτώσεως και οι μύες σου θα εκτιναχθούν.

 

 

  1. Συμβουλεύσου τους καθρέφτες

Είναι καγκουριά να κοιτάζεσαι όλη την ώρα στον καθρέφτη την ώρα της γυμναστικής. Αλλά υπάρχει λόγος που στα γυμναστήρια υπάρχουν καθρέφτες αντί για τοίχοι. Όχι μόνο για να αυτοθαυμάζεσαι αλλά και για να ελέγχεις αν κάνεις σωστά την άσκηση.

 

 

  1. Δούλευε πολλές μυϊκές ομάδες μαζί

Δεν είναι ανάγκη να δουλεύεις συνέχεια την ίδια μυϊκή ομάδα. Θα προσθέσεις περισσότερο όγκο, άμα κάνεις ασκήσεις όπως οι άρσεις θανάτου και η όρθια κωπηλατική ώμων. Αυτό οφείλεται στην ισχυρή ορμονική αντίδραση και τα μεγαλύτερα φορτία στις λαβές σου σύμφωνα με διαπίστωση του Journal of Strength and Conditioning Research.