fbpx

Αν θες να χάσεις κιλά χωρίς να πεινάσεις υπάρχουν 8 τρόποι να το κάνεις

Αν θες να χάσεις κιλά χωρίς να πεινάσεις υπάρχουν 8 τρόποι να το κάνεις

Αν θες να χάσεις τα περίσσια κιλά, ήρθε η ώρα να μάθεις πως δεν χρειάζεται να πεθάνεις της πείνας, αλλά ούτε και να στερηθείς γεύματα. Απλά ακολούθησε αυτή την απλή συμβουλή για το πώς να χάσεις βάρος γρήγορα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες τι μπορείς να πάθεις αν πίνεις νερό περισσότερο από όσο χρειάζεσαι!

 

Ίσως να εκπλαγείς από το πόσο εύκολες (και νόστιμες) είναι μερικές από τις συμβουλές που θα ακολουθήσουν.

 

  1. Φάε πρωινό σαν… βασιλιάς

Ένα πλούσιο πρωινό είναι το καλύτερο ξεκίνημα της μέρας που μπορείς να κάνεις για τον οργανισμό σου και σίγουρα θες λίγη πρωτεΐνη και λίπος.

 

  1. Φάε σωστά και πολύ

Μιλάμε για τρία καλά σνακ και τρία υγιεινά γεύματα. Κι εκεί που θα θες να φας τα πατατάκια σου, επέλεξε – τι άλλο; – ξηρούς καρπούς. Τα αμύγδαλα και τα καρύδια θα ικανοποιήσουν την επιθυμία σου για κάτι τραγανό ενώ βρίσκεσαι στην οικοδόμηση μυών.

 

  1. Προτίμησε ζυμαρικά ολικής άλεσης

Εάν θες να φας ζυμαρικά, πρέπει να επιλέξεις ολικής άλεσης. Το ίδιο ισχύει και για το ψωμί και αντάλλαξε τις λευκές πατάτες με τις γλυκοπατάτες. Γενικά βέβαια καλό είναι να μην τα τρως πάρα πολύ!

 

  1. Σκέψου πριν φας

Μην γεμίσεις απλά το στόμα σου με τα μπισκότα που βρήκες πρώτα στο ντουλάπι. Όταν πεινάς δεν ακούς τη φωνή της λογικής και ψάχνεις ότι πιο πρόχειρο να βρεις. Συγκράτησε άλλα 10 δευτερόλεπτα την πείνα σου και βρες κάτι υγιεινό.

 

  1. Μια φορά τη βδομάδα σου αξίζει

Μην κολλάς καθημερινά σε ένα πρόγραμμα. Μια φορά την εβδομάδα κάνε την επανάστασή σου και πάρε πίτσες, πιτόγυρα ή ό,τι τραβάει η όρεξή σου. Απλά, εντάξει, μην το παρακάνεις με την ποσότητα.

 

  1. Πες όχι στα γλυκά ποτά

Και γενικά στα ποτά. Αν θες βέβαια πιες που και που ένα ποτηράκι κρασί, ενώ η μπύρα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες είναι εξαιρετική – με μέτρο.

 

  1. Μην φοβάσαι τα λιπαρά

Μη φοβάσαι να φας λιπαρά. Σε κάνουν να νιώθεις γεμάτος, βοηθά τον έλεγχο της όρεξής σου και το σώμα σου το χρειάζεται. Φυσικά, κάποια λιπαρά είναι καλά ενώ άλλα είναι κακά.

 

  1. Γυμνάσου

Δεν θα μπορούσε φυσικά να λείπει από τη λίστα. Η γυμναστική – στο οποιοδήποτε επίπεδο – μόνο καλό κάνει και φρόντισε, αν δεν το κάνεις ήδη, να την εντάξεις στη ρουτίνα σου.