fbpx

Αυτά είναι τα …διατροφικά προϊόντα που πρέπει να αποφεύγεις αν θες να χάσεις κιλά!

Αυτά είναι τα …διατροφικά προϊόντα που πρέπει να αποφεύγεις αν θες να χάσεις κιλά!

Έχεις βάλει ένα πρόγραμμα διατροφής  και ο σκοπός σου είναι μαζί με την προπόνηση να καταφέρεις να χάσεις τα κιλά που θες, έτσι επικεντρώνεις και την προσοχή σου δε προϊόντα διατροφής και σωστά κάνεις.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να γιατί είναι καλό να βάλεις τις αγκινάρες στο διατροφικό σου πρόγραμμα

 

Όμως κάποια προϊόντα του είδους είναι καλό να τα αποφεύγεις γιατί στην πραγματικότητα κάνουν το αντίθετο απ΄ ότι νομίζεις. Δες τι είναι καλό να αποφεύγεις:

 

Αναψυκτικά διαίτης

Έρευνες έχουν δείξει ότι αλλάζουν τους υποδοχείς γλυκού στον εγκέφαλο και σας κάνουν να έχετε ακόμα μεγαλύτερη επιθυμία για ζάχαρη. Αντικαταστήστε τα με νερό. Αν πίνετε μισό λίτρο νερό, 3 φορές την ημέρα, πριν από το κύριο γεύμα, θα χάσετε βάρος.

 

Επεξεργασμένες τροφές με χαμηλά λιπαρά

Όταν οι παρασκευάστριες εταιρείες αφαιρούν τεχνητά τα λιπαρά από τις τροφές, μοιραία αφαιρούν και αρκετή από την γεύση τους. Για να το αντισταθμίσουν αυτό, προσθέτουν ζάχαρη ή πολύ αλάτι. Πρέπει πάντα να ελέγχετε τις ετικέτες στις συσκευασίες αυτών των προϊόντων και να βεβαιώνεστε ότι δεν παίρνετε συνολικά πάνω από 25 γραμμάρια ζάχαρη την ημέρα (περίπου 6 κουταλάκι του γλυκού). Για να καταλάβετε τι σημαίνει αυτό, 1 αναψυκτικό διαίτης περιέχει το αντίστοιχο από 9 κουταλάκια ζάχαρης, εξαιτίας του συμπυκνωμένου σιροπιού υψηλής φρουκτόζης.

 

Μπάρες δημητριακών με χαμηλά λιπαρά

Μπορεί να σας μοιάζει απίστευτο, αλλά πολλές από αυτές περιέχουν ίδια περίπου ποσότητας ζάχαρης με μια μπάρα σοκολάτας. Επίσης περιέχουν πολλούς επεξεργασμένους υδατάνθρακες. Πρέπει και σε αυτή την περίπτωση να ελέγχετε προσεκτικά τις ετικέτες στην συσκευασία και να δείτε πόση ζάχαρη περιέχει η κάθε μπάρα. Στην λίστα αυτή η ζάχαρη μπορεί να αναγράφεται ως “ricesyrup”, “maltodextrin”, “glucose-fructosesyrup”, “rawcanesugar”, “fructose”, “honey”, ή σε συνδυασμό των παραπάνω.