fbpx

Αυτά είναι τα διατροφικά στοιχεία που χρειάζεσαι αν προπονείσαι με ποδήλατο

Αυτά είναι τα διατροφικά στοιχεία που χρειάζεσαι αν προπονείσαι με ποδήλατο

Αν είσαι αθλητής ποδηλασίας τα γνωρίζεις. Αν όμως είσαι από τους υπόλοιπους που κάνουν ποδηλασία για καλή φυσική κατάσταση ως συμπληρωματική της προπόνησης τους, τότε είναι καλό να μάθεις ποιες είναι οι διατροφικές ανάγκες ενός ποδηλάτη.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτές είναι οι μυϊκές ομάδες που γυμνάζει πραγματικά το ποδήλατο

 

Χρειάζεσαι ενέργεια, αντοχή αλλά και ηλεκτρολύτες χειμώνα καλοκαίρι και πολύ περισσότερο το καλοκαίρι.

 

 

Δες λοιπόν τι είδους τροφές ή συμπληρώματα χρειάζεσαι:

 

  1. Για την αντοχή

Μπάρες Βρώμης με Πρωτεΐνη. Οι μπάρες Βρώμης με Πρωτεΐνη είναι το τέλειο σνακ πριν αρχίσεις την προπόνησ. Περιέχουν υδατάνθρακα από βρώμη, κάτι που σημαίνει χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και αργή απελευθέρωση ενέργειας. Περιέχουν πρωτεΐνη που δίνουν τροφή μυς  και αναπτύσσουν τη μυϊκή μάζα και τη συντήρηση.

 

 

  1. Για εκρηκτικότητα

Η κρεατίνη είναι η καλύτερη λύση για τη βελτίωση του προπονητικού έργου και του χρόνου σε ένα σύντομο σπριντ. Ορισμένες έρευνες δείχνουν επίσης ότι η κρεατίνη μπορεί να βοηθήσει το σώμα να χρησιμοποιεί οξυγόνο πιο αποτελεσματικά, βελτιώνοντας την ικανότητα άσκησής που σημαίνει λιγότερες βαριές αναπνοές και πιο ισχυρό πεντάλ.

 

  1. Για ενέργεια

Εκεί χρειάζεσαι υδατάνθρακα και μπορείς να τον βρεις σε ένα ενεργειακό τζελ και θα μπορούσε να είναι η απάντηση στον ανεφοδιασμό του «κινητήρα μεσαίας διαδρομής»

 

  1. Ηλεκτρολύτες

Οι ηλεκτρολύτες είναι ένας ιδανικός τρόπος για να αποτρέψεις τον ιδρώτα να σε επιβραδύνει. Η εφίδρωση σημαίνει απώλεια αλάτων και μπορεί να οδηγήσει σε αφυδάτωση, αν δεν συμπληρώσετε τα επίπεδα ηλεκτρολυτών και υγρών.  Η προσθήκη ηλεκτρολυτών στο νερό θα σου δώσει νάτριο, κάλιο, μαγνήσιο και ασβέστιο, τα οποία είναι σημαντικά για πολλές σωματικές λειτουργίες.

 

  1. Πρωτεΐνη Ορού Γάλακτος για δύναμη

Η πρωτεΐνη είναι η απάντηση στα πιασμένα πόδια μετά από μια σκληρή προπόνηση ή έναν αγώνα, καθώς βοηθά στην αποκατάσταση και την ανάπτυξη των μυών.  Η πρωτεΐνη ορού γάλακτος είναι ένας βολικός και νόστιμος τρόπος για να πάρεις τα θρεπτικά συστατικά που έχεις ανάγκη. Αν θέλεις να δυναμώσεις τα πόδια τότε ένα μεταπροπονητικό shake μπορεί να είναι το κλειδί της επιτυχίας