fbpx

Αυτή είναι μια διαλλειμματική προπόνηση που μπορείς να κάνεις σπιτι

Αυτή είναι μια διαλλειμματική προπόνηση που μπορείς να κάνεις σπιτι

Μπορείς να προπονηθείς στο σπίτι και μάλιστα έντονα εκτελώντας διαλειμματική  προπόνηση.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Δες πώς να προπονηθείς outdoor αν δεν θες να πας γυμναστήριο (Video)

 

Για να το καταφέρεις προσθέτεις διαστήματα υψηλής έντασης (αυξάνοντας την ταχύτητα ή την αντίσταση ή κάνοντας αναερόβιες ασκήσεις) στη διάρκεια της προπόνησής σου.

 

Γυμνάζεσαι σκληρά για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα και επιβραδύνεις για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.

Τι πετυχαίνεις με αυτό;

  • Αύξηση μυϊκής αντοχής
  • Αύξηση καρδιοαναπνευστικής αντοχής
  • Αύξηση μεταβολισμού
  • Μικρός χρόνος άσκησης
  • Δεν απαιτεί εξοπλισμό

 

Δες ένα τυπικό πρόγραμμα προπόνησης με πέντε ασκήσεις

Εκτελούμε την κάθε άσκηση για 30’’ και ανάμεσα στην κάθε μια έχουμε 30’’ διάλειμμα έως ότου τις εκτελέσουμε όλες από μια φορά.  Με αυτό τον τρόπο τελειώνει ένας κύκλος άσκησης.

 

 

Μπορούμε να πραγματοποιήσουμε τρείς κύκλους όπου ανάμεσα σε κάθε κύκλο υπάρχουν δύο λεπτά για ξεκούραση.

 

  1. Καθίσματα
  2. Επιτόπιο τρέξιμο με γόνατα ψιλά
  3. Κάμψεις στο έδαφος
  4. Άρση στήθους- γόνατα 90ο
  5. Στήριξη στις παλάμες και τα γόνατα- άρση αντίθετο χέρι – πόδι.