fbpx

Αυτοί είναι οι μύθοι που δεν πρέπει να πιστέψεις αν θέλεις γραμμωμένους κοιλιακούς

Αυτοί είναι οι μύθοι που δεν πρέπει να πιστέψεις αν θέλεις γραμμωμένους κοιλιακούς

Για τους κοιλιακούς λέγονται πολλά και πολλοί μύθοι κυκλοφορούν που αν τους πιστέψεις σίγουρα δεν θα αποκτήσεις ποτέ την ίσια κοιλιά – φέτες που επιθυμείς.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μάθε πως θα κάνεις την L-sit για να αποκτήσεις δυνατούς κοιλιακούς (Video)

 

Ποιοι όμως είναι οι μύθοι που έχεις πιστέψει και εσύ και σε κρατάνε μακριά από την απόκτηση του six-pack ;

Δες τι γίνεται:

 

Όσο πιο πολύ γυμνάζεσαι, τόσο πιο κοντά στο στόχο φτάνεις

Κι όμως το πιο βασικό σε αυτήν την περίπτωση είναι η διατροφή. Ρίξε το λίπος σου κάτω από το 10% και είσαι έτοιμος! Για να το πετύχεις αυτό, άρχισε να τρως πολλά πράσινα λαχανικά.

 

Πρέπει να γυμνάζεις τους κοιλιακούς σου κάθε μέρα για να δεις αποτελέσματα

Οι καθημερινοί κοιλιακοί δε θα μειώσουν το ποσοστό λίπους σου. Επομένως μπορείς να κάνεις και ένα διάλειμμα από τη γυμναστική. Όχι όμως και από το πρόγραμμα διατροφής. Ειδικά αν γυμνάζεσαι outdoorμε ασκήσεις HITT ή καλλισθενικής οι κοιλιακοί ήδη γυμνάζονται χωρίς να χρειάζεται κάτι ιδιαίτερο.

 

Μπορείς να γυμνάσεις αποκλειστικά τους κατώτερους κοιλιακούς

Ακριβώς όπως σε όλες τις άλλες ασκήσεις , οι χαμηλότεροι κοιλιακοί λειτουργούν σε συνδυασμό με άλλους μύες . Παρά το γεγονός ότι εννευρώνονται με πολλά διαφορετικά νεύρα , δεν υπάρχει κανένας τρόπος για να απομονώθει πραγματικά οποιοδήποτε τμήμα των κοιλιακών.

 

Με το να αφυδατωθείς θα φανούν περισσότερο οι κοιλιακοί

Το σώμα είναι πιο έξυπνο από ό, τι νομίζεις. Αφαιρεί νερό από σκελετικούς μύες ( αυτά που οι άνθρωποι μπορούν να δουν ) πριν από οτιδήποτε άλλο , γιατί το νερό είναι ζωτικής σημασίας για πολλές σωματικές διεργασίες που είναι πολύ πιο σημαντικές από ό, τι οι κοιλιακοί. Αυτό σημαίνει ότι το νερό από τους μύες  θα πάει προς  πράγματα όπως η δημιουργία νέων κυττάρων του αίματος και του εγκεφάλου.