Επιτέλους έχτισες κοιλιακούς δες πως μπορείς να τους διατηρήσεις!

Επιτέλους έχτισες κοιλιακούς δες πως μπορείς να τους διατηρήσεις!

Κατάφερες και έχασες επιτέλους τα κιλά που ήθελες και πλέον στη κοιλιά σου λύνεις… σταυρόλεξο και πλέον είσαι έτοιμος να βγεις στις παραλίες. Όμως σκέψου ότι ο κίνδυνος να ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες εγκυμονεί.

Και εγκυμονεί ο κίνδυνος επειδή το καλοκαίρι οι πειρασμοί για μπυρίτσες, ουζάκια, μεζεδάκια και διάφορα άλλα είναι πολλοί. Αν μετά από μια μεγάλη αλλαγή στο βάρος του σώματός μας, δεν διαμορφώσουμε μια σταθερή συμπεριφορά απέναντί του για να την διατηρήσουμε, υπάρχει μεγάλο ενδεχόμενο, αυτό να επιστρέψει στην προηγούμενη μορφή του που καθορίστηκε από συγκεκριμένες συνήθειες (που αποδεικνύεται ότι τελικά δεν καταφέραμε να «σπάσουμε»).

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι μπορείς να είσαι φέτες χωρίς να κόψεις το ψωμί!

 

Ποιες είναι οι απλές, καθημερινές συνήθειες που μπορούν να διατηρήσουν την αλλαγή που επιτύχαμε στο βάρος μας;  Σε άρθρο που διαβάσαμε στο site Τhe Conversation (με τίτλο «Οι 10 συνήθειες των ανθρώπων που διατηρούν το βάρος που έχασαν), βρήκαμε την λίστα (σσ όπως διαμορφώθηκε από την οργάνωση Weight Concern που δραστηριοποιείται για την αφύπνιση των πολιτών για την παχυσαρκία στο Ηνωμένο Βασίλειο),  των απλών, καθημερινών συνηθειών που θα σας βοηθήσουν να μην ξαναπάρετε το βάρος που χάσατε, δημιουργώντας μια σταθερή διατροφική συμπεριφορά.

Ποιες είναι αυτές;

 

  1. Σταθερή συχνότητα γευμάτων μέσα στην ημέρα

Κάθε μέρα θα πρέπει να καταναλώνετε τον ίδιο αριθμό γευμάτων, αποφεύγοντας τα τσιμπολογήματα. Μέσα στην εβδομάδα μπορεί να υπάρξουν μικρές αποκλίσεις, ωστόσο, αυτές θα πρέπει να είναι πολύ επιλεκτικές. Δεν θα πρέπει να διαταράσσετε τις διατροφικές σας συνήθειες λόγω «πειρασμών» που μπορεί να εμφανιστούν μέσα στην ημέρα.

 

  1. Τα άτομα που διατηρούν το βάρος που έχασαν λένε ένα μεγάλο ναι στα καλά λιπαρά και αντιστέκονται όσο μπορούν στα κορεσμένα

Τροφές που περιέχουν καλά λιπαρά όπως αβοκάντο, ξηροί καρποί και ψάρια, προσφέρουν αίσθημα κορεσμού, ενέργεια στο σώμα και θρεπτικά συστατικά που συμβάλλουν στην καλή του υγεία. Παράλληλα, το θερμιδικό τους φορτίο δεν είναι μεγάλο, οπότε δεν αυξάνουν εύκολα το βάρος σας.

 

  1. 3000 βήματα την ημέρα

Δράση, δράση, δράση. Τα άτομα που διατηρούν το βάρος που έχασαν επιδιώκουν να περπατούν πολύ μέσα στην ημέρα.

 

  1. Έχουν πάντα μαζί τους υγιεινά σνακ για να μην πέσουν στην «παγίδα» των συσκευασμένων που περιέχουν ζάχαρη και αλάτι

Φρέσκα φρούτα, μπάρες δημητριακών, smoothies, ένα τοστ με μαύρο ψωμί, ξηροί καρποί, βραστά αυγά είναι στις τοπ επιλογές τους.

 

  1. Προσέχουν τις ετικέτες των τροφίμων

Δεν αγοράζουν αλόγιστα τα συσκευασμένα προιόντα. Θέλουν να ξέρουν ποια περιέχουν λιπαρά, ζάχαρη και αλάτι.

 

  1. Δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στις ποσότητες των γευμάτων

Ποτέ δεν αφήνουν άδειο το στομάχι τους για ώρες. Τρώνε κανονικές μερίδες και δεν συνηθίζουν να ξαναγεμίζουν το πιάτο τους.

 

  1. Δεν κάθονται για ώρες στην ίδια θέση

Λένε όχι στην καθιστική ζωή. Αθλούνται με όποιο τρόπο μπορούν.

 

  1. Προσέχουν τι πίνουν

Αλκοόλ, αναψυκτικά και χυμοί με ζάχαρη δεν είναι στις πρώτες επιλογές τους. Προτιμούν φυσικούς χυμούς και βέβαια νερό.

 

  1. Αφοσιώνονται στο φαγητό τους- Τρώνε με ηρεμία, ποτέ βιαστικά και στο πόδι:

Κάθονται στο τραπέζι, χαλαρώνουν, τρώνε το γεύμα τους με ηρεμία. Έτσι χορταίνουν πιο γρήγορα, τρώνε λιγότερο και δεν εμφανίζουν δυσπεψία.

 

  1. Μερίδες λαχανικών και φρούτων απαραίτητες μέσα στην ημέρα

Φυτικές ίνες, ένα μυστικό που θα σας βοηθήσει να διατηρήσετε το βάρος που χάσατε. Τα λαχανικά και τα φρούτα είναι σε μεγάλες ποσότητες στη διατροφή αυτών των ατόμων.

Να θυμάστε ότι το τρίπτυχο της επιτυχούς προσπάθειας απώλειας βάρους είναι ένα: τρώω όσο μου χρειάζεται για να είμαι υγιής και δυνατή -τρώω θρεπτικές τροφές που βοηθούν το σώμα μου- είμαι δραστήρια.