Κάνε τη «διατροφή του στρατιώτη» και γράμμωσε γρήγορα

Κάνε τη «διατροφή του στρατιώτη» και γράμμωσε γρήγορα

Φαντάρος πήγες; Αν δεν πήγες τότε καιρός είναι να μάθεις, αν θες να γραμμώσεις γρήγορα και αποτελεσματικά.

Χωρίς να αλλάξεις το πρόγραμμα της προπόνησης σου θα πρέπει να μεταβάλεις το διατροφικό σου πρόγραμμα κυρίως για τέσσερις μέρες την βδομάδα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 4 τροφές για να μαυρίσεις σταδιακά από το Μάιο και να είσαι ωραίος το καλοκαίρι

 

Είναι μια άλλη ονομασία για μια αυστηρή δίαιτα τριών ημερών, η οποία ακολουθείται από ένα “διάλειμμα” τεσσάρων ημερών και ο κύκλος αυτός επαναλαμβάνεται συνεχώς για όσες εβδομάδες είναι εφικτό.

Οι υποστηρικτές της δίαιτας αυτής λένε ότι σχεδιάστηκε από διατροφολόγους στον στρατό των ΗΠΑ, προκειμένου να φτάνουν όσο το δυνατόν γρηγορότερα σε καλή φυσική κατάσταση. Ωστόσο, η αλήθεια είναι ότι η δίαιτα του στρατιώτη δεν συνδέεται με οποιαδήποτε στρατιωτική υπηρεσία ή κυβερνητικό πρόγραμμα στις ΗΠΑ.

Δες το πρόγραμμα:

Ημέρα 1 (1.400 θερμίδες)

ΠΡΩΙΝΟ

  • Μια φέτα του τοστ με 2 κουταλιές της σούπας φυστικοβούτυρο
  • Μισό γκρέιπφρουτ
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

  • Μια φέτα του τοστ
  • Μισό φλιτζάνι τόνο
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

 

ΒΡΑΔΙΝΟ

  • 85 γραμμάρια μερίδα κρέατος με ένα φλιτζάνι πράσινα φασόλια
  • Ένα μικρό μήλο
  • Μισή μπανάνα
  • Ένα φλιτζάνι παγωτό βανίλια

 

Ημέρα 2 (1.200 θερμίδες)

ΠΡΩΙΝΟ

  • Μια φέτα του τοστ
  • Ένα καλά βρασμένο αυγό
  • Μισό μπανάνα
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

  • Ένα καλά βρασμένο αυγό
  • Ένα φλιτζάνι τυρί cottage
  • 5 κράκερ με χαμηλά λιπαρά
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

ΒΡΑΔΙΝΟ

  • Δύο λουκάνικα χοτ ντογκ, χωρίς ψωμί
  • Μισό φλιτζάνι καρότα και μισό φλιτζάνι μπρόκολο
  • Μισή μπανάνα
  • Μισό φλιτζάνι παγωτό βανίλια

 

Ημέρα 3 (1.100 θερμίδες)

ΠΡΩΙΝΟ

  • 30 γραμμάρια τυρί τσένταρ
  • 5 κράκερ με χαμηλά λιπαρά
  • Ένα μικρό μήλο
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

 

ΜΕΣΗΜΕΡΙΑΝΟ

  • Μια φέτα του τοστ
  • Ένα αυγό, μαγειρεμένο όμως σας αρέσει
  • Ένα φλιτζάνι καφέ ή τσάι (προαιρετικά)

 

ΒΡΑΔΙΝΟ

  • Ένα φλιτζάνι τόνο
  • Μισή μπανάνα
  • 1 φλιτζάνι παγωτό βανίλια

Μη διστάσετε να πιείτε όσο καφέ ή τσάι θέλετε, αρκεί να μην βάζετε ζάχαρη ή γάλα/κρέμα. Βασικό: Πίνετε άφθονο νερό!

 

Οι υπόλοιπες 4 ημέρες

Το υπόλοιπο της εβδομάδας περιλαμβάνει επίσης δίαιτα. Τα σνακ επιτρέπονται και δεν υπάρχουν περιορισμοί στις ομάδες τροφών. Ωστόσο, συνιστάται να περιορίζετε το μέγεθος των μερίδων και να διατηρείτε τη συνολική πρόσληψη θερμίδων κάτω από 1.500 την ημέρα. Δεν υπάρχουν άλλοι κανόνες για τις υπόλοιπες 4 ημέρες στη δίαιτα του στρατιώτη.

Οι αντικαταστάσεις τροφών επιτρέπονται κατά τη διάρκεια της φάσης των 3 ημερών για τα άτομα με διαιτητικούς περιορισμούς, αλλά θα πρέπει να περιέχουν τον ίδιο αριθμό θερμίδων.

Για παράδειγμα, εάν έχετε αλλεργία στα φιστίκια, μπορείτε να ανταλλάξετε το φυστικοβούτυρο με βούτυρο αμυγδάλου, ή κάποιο άλλο βούτυρο. Μπορείτε επίσης να ανταλλάξετε το 1 φλιτζάνι τόνο με λίγα αμύγδαλα, αν είστε χορτοφάγος.

Το μόνο που έχει σημασία είναι ότι οι θερμίδες παραμένουν οι ίδιες. Εάν αλλάξετε το σχέδιο γεύματος με οποιονδήποτε τρόπο, θα πρέπει να υπολογίζετε πάντα τις θερμίδες.

Οι υποστηρικτές της δίαιτας αυτής λένε ότι είναι καλό να πίνετε και ζεστό νερό με λεμόνι, αλλά να αποφεύγετε όλα τα τεχνητά γλυκαντικά ποτά. Ωστόσο, δεν υπάρχει καμία επιστημονική απόδειξη για όλα αυτά!