Κάνε τη πιο fitness Σαρακοστή και χτίσε σώμα με 5 βήματα

Κάνε τη πιο fitness Σαρακοστή και χτίσε σώμα με 5 βήματα

Σαρακοστή, για πολλούς 40 μέρες νηστεία πριν το Πάσχα, για σένα, νηστεύεις ή όχι είναι μια καλή ευκαιρία να τελειοποιήσεις ή να χτίσεις το σώμα σου κάνοντας μια fitness Σαρακοστή.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 7 μύθοι και αλήθειες για το βραδινό φαγητό!

 

Πέντε κινήσεις είναι αρκετές για να σου φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα. Η Σαρακοστή αποτελεί μια πρώτης τάξεως ευκαιρία για μια τελική επίθεση στο λίπος που θα σημάνει παράλληλα και την αύξηση της φυσικής κατάστασης.

 

 

Για 40 μέρες λοιπόν μπορούμε να συνδυάσουμε αεροβική με αυξημένη ένταση και μια παρόμοια κατάσταση στα βάρη.

 

 

Προσοχή στη διατροφή και ο στόχος θα επιτευχθεί με μερικά απλά βήματα:

  1. Αύξησε την αεροβική σου προπόνηση και πρόσθεσε interval
  2. Αύξησε την ένταση στα βάρη.
  3. Κάνε πέντε προπονήσεις την εβδομάδα, είτε στο γυμναστήριο, είτε έξω, είτε στο σπίτι. Πάντα υπάρχει μισή ώρα κενό να προπονηθείς ακόμα και στο σπίτι!
  4. Μίκρυνε τα γεύματα και πρόσθεσε περισσότερα μέχρι πέντε την ημέρα.
  5. Μείωσε ή κόψε εντελώς το αλκοόλ!

Απλά θέλει πρόγραμμα για 40 μέρες και ο στόχος θα επιτευχθεί!