Κάνε 10 λεπτά extra προπόνηση μετά τα βάρη και κάψε λίπος (Video)

Κάνε 10 λεπτά extra προπόνηση μετά τα βάρη και κάψε λίπος (Video)

Αν αρχίζεις την προπόνηση σου στο γυμναστήριο με ένα 20λεπτο τρέξιμο για ζέσταμα και διατάσεις και θες να κάψεις όσο το δυνατόν περισσότερο λίπος, τότε είναι καλό να προσθέσεις και αεροβική προπόνηση μετά τα βάρη.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτό είναι το «μυστικό» για να πετύχεις τους τέλειους κοιλιακούς

 

Όμως το τρέξιμο μετά τα βάρη οι περισσότεροι το βαριούνται και είτε δεν αποδίδουν στα βάρη για να κρατήσουν δυνάμεις, είτε δεν κάνουν ολοκληρωμένο τρέξιμο.

 

 

Μία λύση για να καταφέρεις και να μη βαριέσαι και να πετύχεις το μέγιστο στο κάψιμο του ανεπιθύμητου λίπους είναι να εντάξεις στο τέλος της προπόνησης σου με τα βάρη 10λεπτα προγράμματα ασκήσεων που θα μπορούσες να κάνεις ακόμα και στο σπίτι σε μια πιεσμένη μέρα.

 

 

Για να έχεις λοιπόν τα καλύτερα αποτελέσματα άρχισε την προπονητική σου μέρα με 20 λεπτά αεροβική, διάδρομο ή ποδήλατο. Συνέχισε με το πρόγραμμα σου στα βάρη και τελείωσε με ένα από τα τρία 10λεπτά προγράμματα ασκήσεων.