Μη ξεχνάς τα πόδια! Δες πως θα τα γυμνάσεις χωρίς βάρη

Μη ξεχνάς τα πόδια! Δες πως θα τα γυμνάσεις χωρίς βάρη

Πολλοί το κάνουν το λάθος πιστεύοντας ότι τα πόδια γυμνάζονται συνεχώς αφού περπατάμε και δίνουν προσοχή στην εκγύμναση του σώματος πάνω από τον κορμό! Στο τέλος καταλήγουν ασύμμετροι με σώμα κανονικό και πόδια αδύνατα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Βάλε σπριντ στο πρόγραμμα σου και κάψε λίπος αποτελεσματικά (Video)

 

Η εκγύμναση των ποδιών είναι από την άλλη μια βαρετή δουλειά και γι αυτό πολλοί είναι εκείνοι και κυρίως οι αρχάριοι που την παραμελούν ή κάνουν από «υποχρέωση» μια δύο ασκήσεις εβδομαδιαίως!

 

 

Ωστόσο τα δυνατά πόδια δείχνουν στη συνολική εικόνα του σώματος ενώ η εκγύμναση τους βοηθάει και άλλα σημεία όπως είναι ο κορμός. Από την άλλη όταν δουλεύουμε σωστά μεγάλες μυικές ομάδες όπως είναι τα πόδια επιταχύνουμε και τον μεταβολισμό μας αυξάνοντας έτσι και τη μυϊκή μάζα.

Τα προγράμματα που γυμνάζουν τις μεγάλες μυϊκές ομάδες του σώματος με άρσεις πολλών κιλών είναι υπεύθυνα για την παραγωγή των αυξητικών ορμονών του οργανισμού και της τεστοστερόνης και δεν υπάρχουν καλύτερες ασκήσεις από τα καθίσματα για να δουλέψουν αυτές τις μεγάλες μυϊκές ομάδες.