Να γιατί ο Rossi δεν μπορεί να σώσει τη Yamaha – Νέα νίκη Marquez

Να γιατί ο Rossi δεν μπορεί να σώσει τη Yamaha – Νέα νίκη Marquez

Για τον Valentino Rossi δεν μπορεί κάνεις να πει κουβέντα. Είναι 40 χρονών και ακόμα αγωνίζεται με αξιώσεις στις πρώτες θέλεις της παγκόσμιας κατάταξης. Ωστόσο ένας Rossi δεν φτάνει να σώσει τη Yamaha που όπως φαίνεται περνάει μια από τις χειρότερες χρονιές της ιστορίας της.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 10 σοβαρά λάθη οδηγών δικύκλων που μπορούν να αποβούν μοιραία!

 

Ο Rossi για τον εαυτό του και για την ομάδα του κάνει τα καλύτερα, όμως είναι 40 χρονών και όπως φαίνεται δεν έχει συμπαίκτη καθώς ο πολλά υποσχόμενος Vinalles δεν καταφέρνει να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μιας τόσο μεγάλης ομάδας όπως είναι η Yamaha.

 

 

Στην ίδια μοίρα με τον Rossi είναι και ο Marquez αφού εκείνος είναι που σώζει τη τιμή της Honda καθώς η χρυσή μεταγραφή του Lorenzo αποδεικνύεται …μπακιρένια! Όμως ο Marquez είναι όπως και ο Rossi ένας μεγάλος αναβάτης που θα αφήσει ιστορία, αλλά έχει το πλεονέκτημα της ηλικίας, που είτε το θέλουμε, είτε όχι αντέχει περισσότερο στη κόπωση και τις απαιτήσεις ενός αγώνας Motogp κερδίζοντας τον ένας αγώνα μετά τον άλλον και μάλιστα με χαρακτηριστική άνεση!

 

 

Αυτή η κατάσταση στις δύο μεγάλες ομάδες Honda και Yamaha αφήνει το περιθώριο σε άλλους αναβάτες να πλασαριστούν στις πρώτες θέσεις δεδομένου ότι ο Dovi της Ducati δεν φαίνεται να έχει το ψυχικό σθένος να ανταγωνιστεί τον Mark Marquez.

Τόσο η Yamaha όσο και η Honda προβληματίζονται με την κατάσταση και είναι βέβαιο ότι του χρόνου θα υπάρξουν σημαντικές αλλαγές αν δεν αλλάξουν τόσο ο Vinalles όσο και ο Lorenzo.

 

 

Η εμφάνιση της Ducati στον αγώνα του Lemans ήταν κάτι περισσότερο από καλή. Στους τελευταίους γύρους του αγώνα, ο Andrea Dovizioso κρατούσε τη δεύτερη θέση πίσω από τον τελικό νικητή, τον Marc Marquez. Τότε ήταν που του άσκησε πολύ μεγάλη πίεση ο ομόσταυλός του στην εργοστασιακή ομάδα της Ducati, ο Danilo Petrucci.  Ήταν μία μάχη στην οποία η επίσημη ομάδα δεν μπλέχτηκε και δεν έδωσε εντολές στον δεύτερο οδηγό. Έτσι ο Danilo Petrucci κατάφερε να πάρει το πρώτο του βάθρο ως εργοστασιακός αναβάτης της Ducati. Ο Ιταλός έδωσε ωραία μάχη με τον συμπατριώτη και ομόσταυλό του, τον Andrea Dovizioso και στο τέλος συμβιβάστηκε με την τρίτη θέση.

Αργότερα, στις δηλώσεις του, ο Petrux παραδέχτηκε ότι φοβόταν το ενδεχόμενο μιας επαφής με τον ομόσταυλό του: «Έδωσα τον καλύτερό μου εαυτό, ήταν λίγο καλύτερος στην επιτάχυνση ενώ εγώ ήμουν καλύτερος στις εισόδους των στροφών. Αλλά όπως και να ‘χει ήμουν πολύ, πάρα πολύ φοβισμένος και δεν ήθελα να συμβεί κάποια καταστροφή με τον ομόσταυλο και κυρίως τον πολύ καλό μου φίλο τον Andrea».

 

 

Από την άλλη ο πιο δυνατός φετινός κινητήρας της Honda και κάποιες μικρές αλλαγές στο πλαίσιο, επέτρεψαν στον Marc Marquez να βάλει τέλος στην εξάρτησή του από τα δυνατά φρένα. «Είμαι χαρούμενος γιατί ήταν η πρώτη φορά φέτος που βάλαμε το μαλακό ελαστικό μπροστά και φέτος μπορούμε να οδηγήσουμε με δύο ή τρεις διαφορετικούς τρόπους. Πέρυσι απλά προσπαθούσαμε να βρούμε το χρόνο στα φρένα. Φέτος ίσως χάνουμε λίγο εκεί, αλλά κερδίζουμε σε άλλους τομείς και αυτός είναι ο σωστός τρόπος, επειδή στα φρένα υπάρχει ρίσκο και το ρίσκο σημαίνει ότι είναι  δύσκολο να είσαι σταθερός», είπε ο Marquez.

Και έτσι ο Marquez πανηγύριζε την 300η στη νίκη της Honda στη μεγάλη κατηγορία, ήταν ο μόνος οδηγός του συγκεκριμένου κατασκευαστή που έπαιρνε θέση μέσα στην οκτάδα.

«Αλλά όπως και να ‘χει ήμουν πολύ, πάρα πολύ φοβισμένος και δεν ήθελα να συμβεί κάποια καταστροφή με τον ομόσταυλο και κυρίως τον πολύ καλό μου φίλο τον Andrea».

 

 

Ο Rossi από την άλλη γνωρίζοντας την πραγματικότητα στην ομάδα του, ήταν ιδιαίτερα ανήσυχος σε σχέση με την Μ1 και το μειονέκτημά της σε ότι αφορά στην τελική ταχύτητα. Η πέμπτη θέση που πήρε και τα 3’’ διαφοράς από την κορυφή, διατηρούν τον 40χρονο άσσο σε απόσταση ενός αγώνα (23β) από τον πρωτοπόρο στον βαθμολογικό πίνακα. Το ανησυχητικό, όμως, για τον Valentino είναι η χαμηλή του τελική ταχύτητα. Ο Rossi ήταν ο πιο αργός από τους 22 αναβάτες και έχανε σταθερά περίπου 10 χιλιόμετρα από την Ducati του Andrea Dovizioso. «Ήταν ένας δύσκολος Αγώνας. Ευτυχώς που ξεκίνησα από μπροστά και η εκκίνησή μου δεν ήταν άσχημη. Προσπάθησα να κάνω το καλύτερο δυνατό, αλλά δεν ήμουν αρκετά γρήγορος . Έχανα αρκετά στην ευθεία. Έχανα αρκετά στην επιτάχυνση από τις κλειστές στροφές. Προσπάθησα να είμαι εκεί, να μη χάσω το slipstream, να προσπαθήσω να παλέψω για το βάθρο» είπε ο Rossi.

Κατά τα άλλα στο Le Mans η βροχή δεν έκανε τελικά την εμφάνισή της και οι 27 γύροι του Αγώνα στη Γαλλία ολοκληρώθηκαν στο στεγνό και σε χαμηλές θερμοκρασίες. Τρεις Ducati κυνήγησαν την Honda του Marquez, χωρίς όμως να καταφέρουν να μείνουν κοντά στο ρυθμό του Ισπανού άσου.

 

 

Ο Marquez, λίγο πριν τα μισά του αγώνα, έκανε μερικούς πολύ γρήγορους γύρους και κατάφερε να κάνει διαφορά από τους διώκτες του, την οποία κράτησε μέχρι το τέλος.  Πίσω από τον μεγάλο νικητή δόθηκε μία ωραία μάχη ανάμεσα στις δύο εργοστασιακές Ducati των Andrea Dovizioso και Danilo Petrucci.

Τελικά ο Dovi κατάφερε να κρατήσει πίσω του τον Petrux, που παίρνει το πρώτο του βάθρο με τα χρώματα της εργοστασιακής Ducati.

 

 

Ένα ακόμα πάρα πολύ καλό αποτέλεσμα πήρε ο Jack Miller, που τερμάτισε στην τέταρτη θέση κρατώντας πίσω του τον Valentino Rossi.

Ο Valentino ήταν η καλύτερη Yamaha σήμερα, καθώς ο Maverick Vinales δεν κατάφερε να αποφύγει την πτώση, που προήλθε από ένα λάθος του Bagnaia.

Εξαιρετική ήταν η παρουσία της KTM και του Pol Espargaro που τερμάτισε 6ος.  Το Αυστριακό εργοστάσιο  έχει κάνει σημαντικό βήμα προόδου και κατάφερε σήμερα να πάρει το καλύτερό του αποτέλεσμα στο στεγνό, στη μεγάλη κατηγορία!

Ο Franco Morbidelli πήρε την έβδομη θέση, μπροστά από τον Fabio Quartararo, ο οποίος ήταν ένας από τους πιο γρήγορους οδηγούς στην πίστα στο τέλος! Ο Γάλλος ήταν εντυπωσιακός, καλύπτοντας μία μεγάλη διαφορά από τον Cal Crutchlow, τον οποίον πέρασε και θα μπορούσε να πάρει την 7η θέση από τον Morbidelli, αν είχε περισσότερο χρόνο.

Τη δεκάδα συμπλήρωσε ο Alex Rins της Suzuki, σε ένα απογοητευτικό αποτέλεσμα για τον Ισπανό αναβάτη στη Γαλλία.

 

 

Επόμενος αγώνας 2 Ιουνίου Mugello