fbpx

Οι αποδράσεις του σαββατοκύριακου είναι η κυρίαρχη τάση

Οι αποδράσεις του σαββατοκύριακου είναι η κυρίαρχη τάση

Τις αποδράσεις του Σαββατοκύριακου διευκολύνει η αυξανόμενη διείσδυση των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων στην καθημερινότητα εκατομμυρίων πολιτών, σύμφωνα με έρευνα της ιστοσελίδας «BookingSuite».

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτό είναι το …κάτι που σε οδηγεί να κάνεις ριψοκίνδυνα πράματα!’

 

Η γρήγορη αναζήτηση οικονομικών προορισμών με το πάτημα της οθόνης του smartphone φαίνεται να έχει αυξήσει τις κρατήσεις καταλυμάτων για ταξίδια διάρκειας λίγων ημερών, γνωστά και ως «mini trips». Οι ταξιδιωτικοί πράκτορες προβλέπουν, μάλιστα, ότι αυτή η τάση θα κυριαρχήσει ολόκληρη την τρέχουσα χρονιά, με το 53% των χρηστών που συμμετείχαν στη διαδικτυακή σφυγμομέτρηση να δηλώνει ότι θα πραγματοποιήσει περισσότερες αποδράσεις της τελευταίας στιγμής εντός του 2019.

 

 

Η βελτιστοποίηση των υπηρεσιών αναζήτησης της χαμηλότερης τιμής εισιτηρίων, αλλά των εργαλείων που εντοπίζουν τις πιο συμφέρουσες προσφορές στις διαδικτυακές κρατήσεις ξενοδοχείων και καταλυμάτων είναι δύο από τους από τους κυριότερους λόγους που πολλαπλασιάζουν τα «mini trips». Πολλές υπηρεσίες, μάλιστα, προσφέρουν εξατομικευμένες ενημερώσεις με αποτέλεσμα την αύξηση του ανταγωνισμού στις τιμές και την ταυτόχρονη μείωση του κόστους των κρατήσεων.

Έτσι, ο χρήστης είναι πολύ πιο εύκολο να εντοπίσει και να δρομολογήσει σύντομες αποδράσεις με το χαμηλότερο δυνατό κόστος. Αυτή τη δυνατότητα φαίνεται να εκμεταλλεύεται και το 38% των χρηστών, το οποίο πραγματοποίει κάποια κράτηση, είτε την ημέρα της αναχώρησης, είτε δύο με τρεις ημέρες πριν από την άφιξή του στον προορισμό.

 

 

Την ίδια στιγμή, την τάση που θέλει τις σύντομες αποδράσεις να γίνονται trend διευκολύνουν και τα πακέτα ταξιδιωτικών προσφορών του «Σαββατοκύριακου», τα οποία εκτιμάται ότι θα αυξηθούν εντός του έτους. Συν τοις άλλοις, ένας στους δύο χρήστες εμφανίζεται αποφασισμένος να ξοδέψει περισσότερα χρήματα σε ταξιδιωτικές εμπειρίες, παρά σε καταναλωτικά αγαθά, με το 60% αυτών, μάλιστα, να χαρακτηρίζουν ως πολύ σημαντικότερη κάποια ολιγοήμερη απόδραση σε σχέση με την αγορά ενός προϊόντος.

Παράλληλα, το 85% των ατόμων συμφωνεί ότι ο προγραμματισμός ενός σύντομου ταξιδιού είναι λιγότερο αγχωτικός από το σχεδιασμό ενός μεγάλου ταξιδιού, με το 48% εκείνων που εγκαταλείπουν το Σαββατοκύριακο τη βάση τους να έχουν σκοπό να εξερευνήσει υπαίθριους προορισμούς. Τα ίδια στοιχεία φανερώνουν, επίσης, ότι μόνο το 16% θα ταξιδέψει σε μια μεγάλη πόλη, όταν το ίδιο ποσοστό πέρυσι ήταν στο 24%. Τέλος, το 58% όσων πραγματοποίησαν κάποιο ταξίδι το 2018 και σχεδιάζουν να ξανακάνουν ένα το 2019, δηλώνει ότι θα ξοδέψει τα ίδια χρήματα, ενώ μόλις ένας στους τρεις θα διαθέσει περισσότερα.

 

ΠΗΓΗ: CNN