fbpx

Πόσο πρέπει να μας προβληματίσει το τροχαίο της Βάρκιζας

Πόσο πρέπει να μας προβληματίσει το τροχαίο της Βάρκιζας

Δυστυχώς πολλά είναι τα τροχαία δυστυχήματα με θύματα μοτοσικλετιστές. Είτε από υπαιτιότητα άλλων (κυρίως οδηγών αυτοκινήτων ) είτε από λανθασμένο χειρισμό ή υπερβολική ταχύτητα του αναβάτη της μοτοσικλέτας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτές είναι οι δύο πιο επικίνδυνες ώρες για να κυκλοφορείς με τη μηχανή σου!

 

Το συγκεκριμένο όμως τροχαίο της Βάρκιζας που συνέβη την Κυριακή 9 Δεκεμβρίου στο 32ο χλ, της λεωφόρου Αθηνών – Σουνίου, έχει μια ιδιαιτερότητα. Τον θάνατο ενός μοτοσικλετιστή και την εμπλοκή τριών αυτοκινήτων και άλλων τριών μοτοσικλετών, χωρίς ευτυχώς άλλα θύματα!

 

 

Συγκεκριμένα  ο μοτοσικλετιστής που έχασε τη ζωή του, πιθανώς λόγο υπερβολικής ταχύτητας ή λανθασμένου χειρισμού, έφυγε από τον δρόμο και χτύπησε στις προστατευτικές μπάρες  στον ανοικτό χώρο θέας εκτός του δρόμου.

 

 

Βλέποντας το  συμβάν τρεις οδηγοί αυτοκινήτων προσέτρεξαν σε βοήθεια ενώ άλλοι τρεις οδηγοί μοτοσικλετών που ακολουθούσαν έπεσαν πάνω στα αυτοκίνητα. Αποτέλεσμα: Τουλάχιστον τρεις τραυματίες, εκ των οποίων οι δυο σε κρίσιμη κατάσταση εκτός του νεκρού αναβάτη.

Τι μπορεί λοιπόν να μας διδάξει αυτό το δυστύχημα:

  1. Οι δρόμοι δεν είναι πίστες και η κάθε εκτροπή μπορεί να σημαίνει τον θάνατο.
  2. Στη θέα ενός ατυχήματος δεν αποσπάτε η προσοχή μας από την οδήγηση της μοτοσικλέτας μας ή γενικώς του οχήματος μας.
  3. Πρώτιστο μέλημα του οδηγού είναι η ασφάλεια η δική του και των επιβατών του.
  4. Είναι προτιμότερο να προσπεράσεις ένα ατύχημα παρά να πάθεις ο ίδιος ατύχημα από λανθασμένους χειρισμούς.
  5. Στη θέα ενός ατυχήματος, είναι καλό να προστρέξουμε σε βοήθεια. Ωστόσο αν δεν μπορούμε να σταματήσουμε ασφαλώς, συνεχίζουμε και σταματάμε όταν μπορούμε ανάβοντας φυσικά alarm και παίρνοντας όλες τις απαραίτητες προφυλάξεις ώστε να μην προκαλέσουμε και άλλο ατύχημα.
  6. Στη θέα ενός ατυχήματος δεν επιχειρούμε ακινητοποίηση έκτακτης ανάγκης του οχήματος μας, αφού υπάρχει κίνδυνος να χάσουμε τον έλεγχο ή να προκαλέσουμε ατύχημα.
  7. Στη θέα ενός ατυχήματος σταματούμε ασφαλώς όπου είναι δυνατόν και καλούμε το «100» δίνοντας χωρίς πολλά λόγια το σημείο που συνέβη το ατύχημα.
  8. Πάντα τηρούμε τις αποστάσεις ασφαλείας. Πότε δεν ξέρουμε τι θα συμβεί στον μπροστινό μας και θα αναγκαστεί να σταματήσει άμεσα χωρίς προειδοποίηση.
  9. Αν σταματήσουμε ασφαλώς και προστρέξουμε στο συμβάν, δεν μετακινούμε τον τραυματία. Αν είναι μοτοσικλετιστής δεν του βγάζουμε ποτέ το κράνος. Περιμένουμε το ΕΚΑΒ. Ας σκεφτούμε ότι η βοήθεια που προσπαθούμε να δώσουμε (αν δεν είμαστε γιατροί ή διασώστες) μπορεί να αποβεί μοιραία.