fbpx

Τα ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες απειλούν την καθημερινότητα σου και τη τσέπη σου!

Τα ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες απειλούν την καθημερινότητα σου και τη τσέπη σου!

Ξεκινάς με τη μηχανή σου να πας κάπου. Είτε στη δουλειά, είτε στο γυμναστήριο, είτε να ψωνίσεις, είτε μια απλή βόλτα και ξαφνικά η καθημερινότητα σου χαλάει αναπάντεχα με σένα να βρίσκεσαι πεσμένος και η μοτοσικλέτα σου ξαπλωμένη!

Τα ατυχήματα με χαμηλές ταχύτητες δεν αποτελούν ειδήσεις και ούτε τα διαβάζουμε στα media, όμως είναι πολλά και απειλούν την καθημερινότητα σου.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι οδηγάς τη μοτοσικλέτα στον δυνατό άνεμο στη πόλη ή στο ταξίδι και διώχνεις τον κίνδυνο

 

Σε ελάχιστα από τα αυτού του είδους ατυχήματα ο μοτοσικλετιστής σηκώνεται, σηκώνει τη μηχανή του και συνεχίζει χωρίς πρόβλημα την ημέρα του. Συνήθως ακολουθεί κάποια ταλαιπωρία που διαρκεί μέρες. Είτε γιατί ο μοτοσικλετιστής πρέπει να επισκευάσει την μοτοσικλέτα του, κάτι που σημαίνει ότι θα την στερηθεί για τουλάχιστον μια ή δύο μέρες, είτε γιατί έχει υπάρξει μικροτραυματισμός που τον ταλαιπωρεί για μερικές μέρες. Το χειρότερο βέβαια είναι αν συμβούν και τα δύο μαζί!

Τα ατυχήματα με χαμηλή ταχύτητα συμβαίνουν συνήθως όταν υπάρχει πυκνή τροχαία κίνηση ή και μποτιλιάρισμα με τον οδηγό της μοτοσικλέτας να επιχειρεί να προσπεράσει τα προπορευόμενα αυτοκίνητα που κινούνται με χαμηλή ταχύτητα ή είναι σταματημένα.

Έτσι προκαλούνται συχνά ατυχήματα με μοτοσικλέτες για τους εξής λόγους:

  • Η μικρή απόσταση που τηρείται μεταξύ των αυτοκινήτων και της μοτοσυκλέτας
  • Ο περιορισμένος χώρος που προσφέρεται στο μοτοσικλετιστή για αντίδραση σε περίπτωση κινδύνου
  • Το γεγονός ότι οι οδηγοί των αυτοκινήτων δεν αναμένουν ότι θα τους προσπεράσει κάποια μοτοσικλέτα ενώ βρίσκονται σε πυκνή τροχαία κίνηση και κινούνται με χαμηλή ταχύτητα.

Σε τέτοιου είδους δυστυχήματα πολλές φορές η ευθύνη δεν είναι ξεκάθαρο σε ποιον πρέπει να αποδοθεί και εξαρτάται πάντοτε από τη διαθέσιμη μαρτυρία και τις κινήσεις των εμπλεκομένων οδηγών αμέσως πριν το ατύχημα.

Με απλά λόγια στα περισσότερα από αυτά τα ατυχήματα δεν βρίσκεται άκρη μεταξύ των εμπλεκόμενων.

Τα πιο διαδεδομένα ατυχήματα που συμβαίνουν είναι η αλλαγή λωρίδας χωρίς φλας από τον οδηγό αυτοκινήτου και η σύγκρουση με τη μοτοσικλέτα που κινείται ανάμεσα από τα αυτοκίνητα.

Ένα άλλο ατύχημα που είναι συχνό και συμβαίνει συνήθως όταν τα αυτοκίνητα βρίσκονται ακινητοποιημένα στο μποτιλιάρισμα, είναι το άνοιγμα της πόρτας την ώρα που διέρχεται η μοτοσικλέτα.

Και στα δύο χαρακτηριστικά συμβάντα, ο μοτοσικλετιστής δεν μπορεί να βρει το δίκιο του. Ο λόγος είναι οι ασφαλιστικές που βασιζόμενες στο νόμο περί διήθησης, δεν αποζημιώνουν και οι υποθέσεις οδηγούνται στα δικαστήρια με αμφίβολα αποτελέσματα.

Με απλά λόγια, αν ο οδηγός του αυτοκινήτου δεν αναγνωρίσει το λάθος του, ο μοτοσικλετιστής πληρώνει από τη τσέπη του!

Το άρθρο έγραψε ο Κώστας Μπούρης