fbpx

Το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Mercedes CLS είναι …άπιστο! (Video)

Το τεχνολογικό υπόβαθρο της νέας Mercedes CLS είναι …άπιστο! (Video)

Κατά την διάρκεια της πανελλήνιας παρουσίασης της νέας Mercedes CLS στην Αθήνα, δόθηκαν περισσότερα στοιχεία για το τεχνολογικό υπόβαθρο του πολυτελούς αυτοκινήτου. Το νέο μέλος στη γκάμα της γερμανικής φίρμας απευθύνεται κυρίως σε οικογενειάρχες και αναβαθμίζει τους τομείς της άνεσης και της ασφάλειας.

Ειδικότερα, το αυτοκίνητο υψηλής αξίας με στοιχεία από τα κουπέ, έχει εξοπλιστεί με πολλά συστήματα τα οποία λανσαρίστηκαν στη ναυαρχίδα της φίρμας, την S Class. Είναι εξοπλισμένη με την τελευταία γενιά συστημάτων υποβοήθησης οδήγησης που διαθέτει η γερμανική μάρκα.

Η γκάμα συστημάτων υποβοήθησης και ασφαλείας είναι σχεδιασμένη αρθρωτά και περιλαμβάνει στον βασικό εξοπλισμό ενεργή υποβοήθηση πέδησης, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, Attention Assist, υποβοήθηση τήρησης ορίων ταχύτητας και το σύστημα προστασίας επιβατών Pre-Safe. Ένα νέο χαρακτηριστικό του βασικού εξοπλισμού είναι ο Ήχος Pre- Safe (προετοιμασία της ανθρώπινης ακοής για τον επικείμενο θόρυβο του ατυχήματος εάν αναγνωριστεί κίνδυνος σύγκρουσης).

Το προαιρετικό πακέτο υποβοήθησης οδήγησης περιλαμβάνει τα συστήματα ενεργής υποβοήθησης απόστασης Distronic, ενεργής υποβοήθησης διεύθυνσης, ενεργής υποβοήθησης τήρησης ορίων ταχύτητας, ενεργής υποβοήθησης πέδησης με λειτουργία διασταύρωσης, υποβοήθησης ελιγμών αποφυγής, ενεργής υποβοήθησης νεκρής γωνίας ορατότητας, ενεργής υποβοήθησης διατήρησης λωρίδας και PreSafe Plus. Η ενεργή υποβοήθηση απόστασης Distronic και η ενεργή υποβοήθηση διεύθυνσης υποστηρίζουν ακόμη αποτελεσματικότερα τον οδηγό στη διατήρηση απόστασης ασφαλείας και την ασφαλή διεύθυνση του αυτοκινήτου.

Η ταχύτητα προσαρμόζεται αυτόματα πριν από στροφές, διασταυρώσεις ή κυκλικούς κόμβους. Η ενεργή υποβοήθηση αλλαγής λωρίδας έχει επίσης βελτιωθεί σημαντικά.

Όταν ο οδηγός θέλει να αλλάξει λωρίδα σε δρόμους με πολλές λωρίδες (που αναγνωρίζονται από το σύστημα πλοήγησης) με ταχύτητα από 80 έως 180 χλμ./ώρα, αρκεί πλέον να αγγίξει ελαφρά το φλας. Επιπλέον, το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus περιλαμβάνει το σύστημα Pre Safe πλευράς σύγκρουσης. Αυτό μπορεί να προετοιμάζει τους μπροστινούς επιβάτες για μια πλευρική σύγκρουση ωθώντας τους ελαφρά προς το πλάι, ώστε να μειωθεί ο κίνδυνος τραυματισμού.

Χάρη στο βελτιωμένο σύστημα καμερών και ραντάρ, προσφέρει ακόμα καλύτερη ορατότητα του περιβάλλοντος: Για πρώτη φορά, επιτρέπει επίσης τη χρήση δεδομένων χαρτών και πλοήγησης για τον υπολογισμό της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου.

Το μενού Assistance Graphics στο όργανο πολλαπλών ενδείξεων εμφανίζει συνοπτικά τις επιλεγμένες λειτουργίες υποβοήθησης, και τις καταστάσεις στις οποίες αποκρίνονται κάθε φορά τα συστήματα. Σαφή εικονίδια παρέχουν στον οδηγό πληροφορίες στην οθόνη, καθώς και εν μέρει στην οθόνη head-up. Όλες οι λειτουργίες ελέγχονται πλέον από το τιμόνι.

Στην κυκλοφορία με συχνές στάσεις σε αυτοκινητόδρομους και παρόμοιους δρόμους, είναι πλέον δυνατό να σταματά για έως 30 δευτερόλεπτα και, στη συνέχεια, να ξεκινά πάλι αυτόματα ακολουθώντας το προπορευόμενο όχημα (σε συνδυασμό με την ενεργή υποβοήθηση στάθμευσης).

Ο φωτισμός μεγάλης σκάλας Ultra Range των προβολέων Multibeam Led παράγει τη μέγιστη νομικά επιτρεπόμενη ένταση φωτισμού, καθώς η φωτεινότητα της μεγάλης σκάλας υπερβαίνει την τιμή αναφοράς του ενός λουξ σε απόσταση άνω των 650 μέτρων.

Η επικοινωνία Car-to-X είναι ακόμα μία πρωτοποριακή λειτουργία ασφαλείας. Οι πληροφορίες σχετικά με επικίνδυνες καταστάσεις τις οποίες αναγνωρίζει ένα αυτοκίνητο στο δρόμο γίνονται διαθέσιμες στους άλλους χρήστες του Car-to-X, προειδοποιώντας τους εγκαίρως.