Έτσι θα καταφέρεις να χαμογελάς και να εξυπηρετείς καλύτερα τους πελάτες
Όλες οι μέρες δεν είναι ίδιες και φυσικά δεν είσαι κομπιούτερ να παίρνεις αυτόματα το χαμογελαστό ύφος. Όμως η διάθεση ή τα προσωπικά σου προβλήματα δεν ενδιαφέρουν τον κάθε πελάτη που θα επισκεφθεί την επιχείρηση για να αφήσει τα καλά του τα λεφτά από τα οποία θα πληρωθείς και εσύ!
ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 5 τρόποι για να μπορέσεις να πετύχεις κάθε στόχο που βάζεις!
Αν λοιπόν εργάζεσαι σε κάποιο τομέα εξυπηρέτησης πελατών το χαμόγελο είναι υποχρεωτικό και ένα «όπλο» που θα σου δώσει πιο αποτελεσματικές πωλήσεις.
Πως θα καταφέρεις όμως να χαμογελάς ακόμα και τις μέρες που είσαι κακόκεφος;
-
Άφησε τα προσωπικά σου σπίτι!
Μην κουβαλάς τίποτα που αφορά την προσωπική σου ζωή στη δουλειά! Θα σε αποδιοργανώσει και δε θα λειτουργήσεις σωστά! Ότι και αν έχει συμβεί ξέχνα το μόλις περάσεις την πόρτα της δουλειάς.
-
Να χαμογελάς!
Ακόμη και αν δεν υπάρχει λόγος! Το χαμόγελο σου θα κάνει και τους άλλους να αισθανθούν καλύτερα και θα νιώσεις όμορφα! Αν λοιπόν έχεις βάλει στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι σε απασχολεί μπορείς να επικεντρώσεις το μυαλό σου στο χαμόγελο.
-
Δημιούργησε παρέες
Δεν είναι κακό να έχεις καλή σχέση με τους συνεργάτες σου! Ίσα, ίσα μπορείς να μιλήσεις και να αναπτύξεις όμορφες φιλίες!
-
Μην κάνεις πολλά πράγματα μαζί!
Όκ, το multitasking είναι πολύ καλό ατού αλλά ορισμένες φορές μπλοκάρεις και δεν μπορείς να λειτουργήσεις!
-
Να επιβραβεύεις τον εαυτό σου!
Να λες »μπράβο» για τη δουλειά που έκανες γιατί αν δεν την εκτιμήσεις εσύ, δε θα την εκτιμήσει κανείς!
-
Οργανώσου
Όταν το γραφείο σου είναι μαζεμένο και ο χώρος σου καθαρός λειτουργείς καλύτερα!