fbpx

Αυτά είναι 2 σημαντικά που πρέπει να κάνεις πριν ακινητοποιήσεις τη μηχανή σου στο lockdown

Αυτά είναι 2 σημαντικά που πρέπει να κάνεις πριν ακινητοποιήσεις τη μηχανή σου στο lockdown

Αν είσαι από εκείνους που δεν εργάζεσαι στο lockdown και έτσι θα πρέπει να ακινητοποιήσεις τη μηχανή σου για αρκετό καιρό, είναι καλό να κάνεις δύο σημαντικές κινήσεις πριν την παρκάρεις για να μην τρέχεις αργότερα όταν λήξουν οι απαγορεύσεις και την βγάλεις να την χαρείς!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να τι δεν πρέπει να κάνεις με τη μηχανή σου στις μέρες του lockdown

 

Αν σου είπαν ότι το πιο σημαντικό είναι να βγάλεις τους πόλους από τη μπαταρία είναι σωστό αλλά σίγουρα δεν είναι αυτό το πρώτιστο. Άλλωστε σε πολλές μοτοσικλέτες η μπαταρία βρίσκεται σε δύσκολο σημείο, όπως στα Yamaha F6 που είναι κάτω από το ντεπόζιτο και είναι αρκετά δύσκολο να το κάνεις μόνος σου. Από την άλλη είναι και αρχείαστο επειδή αν μπαταρία είναι τα τελευταία της δεν θα τη σώσει το βγάλσιμο των πόλων.

Ποια είναι όμως τα δύο σημαντικά που πρέπει να κάνεις στη  μοτοσικλέτα σου και να την αφήσεις να ξεκουραστεί στο lockdown;

Το Activeman.gr ρώτησε τον Δημήτρη Μερεμετσάκη μηχανικό της Yamaha Μερεμετσάκης: «Σημαντικό είναι η μοτοσικλέτα να ακινητοποιηθεί με γεμάτο το ντεπόζιτο καυσίμων. Ο λόγος είναι ότι η αντλία βενζίνης θα πρέπει να είναι υγρή μέσα στο καύσιμο, ενώ όταν το ντεπόζιτο είναι γεμάτο δεν θα επιτρέψει την δημιουργία σκουριάς που στη συνέχεια θα κάνει ζημιά στην αντλία» εξήγει ο κ. Μερεμετσάκης.

Να σημειωθεί ότι η αντλία καυσίμων είναι από τα πιο ακριβά ανταλλακτικά σε όλων των τύπων τις μοτοσικλέτες και η φθορά της προκαλείται κυρίως από την σκουριά που δημιουργείται στο ντεπόζιτο αλλά και από βρόμικα καύσιμα.

Ποιο είναι όμως το δεύτερο σημείο που πρέπει να προσέξεις; «Το δεύτερο και εξίσου σημαντικό είναι τα λάστιχα» εξηγεί ο κ. Μερεμετσάκης «Τα λάστιχα δεν είναι καλό να πατάτε στο έδαφος αν η μοτοσικλέτα μείνει πολύ καιρό σε ακινησία. Αν η μοτοσικλέτα διαθέτει ορθοστάτη θα πρέπει να την ακινητοποιήσουμε σε αυτή τη θέση ώστε κυρίως το πίσω λάστιχο να μην πατάει στο έδαφος».

Επίσης σημαντικό είναι η μοτοσικλέτα να είναι σταθμευμένη σε σημείο που να μην βρέχεται. Αν δεν υπάρχει η δυνατότητα γκαράζ ή πυλωτής, τότε η μοτοσικλέτα θα πρέπει να σκεπαστεί.