fbpx

Δες το crashtest ενός ηλεκτρικού hypercar

Δες το crashtest ενός ηλεκτρικού hypercar

H πανδημία του κορωνοϊού έχει καθυστερήσει την παρουσίαση πολλών νέων μοντέλων, μεταξύ αυτών και του ηλεκτρικού hypercar της κροατικής Rimac, που προς τον παρόν λέγεται C-Two.

Αν δεν είχαν έρθει τα πάνω κάτω το C_Two -η τελική επωνυμία του θα ανακοινωθεί προς τα τέλη της χρονιάς- θα είχε παρουσιαστεί στην έκθεση της Γενεύης, το Μάρτιο του 2020. Ο καινούργιος προγραμματισμός κάνει λόγο για εμφάνισή του μέσα στο 2021, ενώ μέχρι τότε οι Κροάτες δεν κάθονται μα σταυρωμένα τα χέρια.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Σίγουρα δεν του …φαίνεται αλλά είναι το RAV4 της Toyota

 

Κατασκευάζουν στο καινούργιο τους εργοστάσιο στο VelikoTrgovišće πρωτότυπα του αυτοκινήτου τους τα οποία απαιτούνται τόσο για την έγκριση τύπου του όσο και για τα crashtest. Πριν όμως φτάσει το C_Two στις επίσημες δοκιμές πρόσκρουσης η Rimac έχει διενεργήσει, όπως μπορείτε να δείτε και από τις φωτογραφίες και το βίντεο, τις δικές της προκειμένου να είναι βέβαιη για το τελικό αποτέλεσμα.

Το οικονομικό κόστος όλων αυτών των crashtest είναι ιδιαίτερα υψηλό -για έναν μικρό κατασκευαστή σαν τη Rimac είναι αναλογικά ακόμα υψηλότερο- αν αναλογιστεί κανείς πως ο χρόνος που απαιτείται για την κατασκευή ενός C_Two είναι περίπου πέντε εβδομάδες και πως μέχρι στιγμής έχουν ετοιμαστεί 17 πρωτότυπα και θα απαιτηθούν και 10 μοντέλα προ- παραγωγής.

 

 

Οι φήμες πάντως λένε πως η κροατική εταιρεία έχει βάλει ως στόχο και το ρεκόρ στο Nürburgring για μοντέλα παραγωγής και έχει και σοβαρές πιθανότητες να το πετύχει. Και αυτό γιατί το C_Two με τους συνολικά τέσσερις ηλεκτροκινητήρες έχει συνδυαστικά 1.915 ίππους και 2.300 Nm, επιταχύνει από στάση έως τα 100 χλμ./ ώρα σε λιγότερα από 2,0 δεύτερα και μέχρι τα 300 χλμ./ ώρα σε 11,8 δεύτερα, ενώ η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 412 χλμ./ ώρα.

Με κανονικές συνθήκες οδήγησης η μπαταρία του των 120 kWh εξασφαλίζει αυτονομία 650 χιλιομέτρων, ενώ η φόρτισή της έως το 80% της χωρητικότητάς της διαρκεί σε ταχυφορτιστή μόλις 30 λεπτά.