fbpx

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208 και είναι όμορφο

Αυτό είναι το νέο Peugeot 208 και είναι όμορφο

Η επίσημη πρεμιέρα της καινούργιας γενιάς του best seller της Peugeot, του 208, θα γίνει σε λίγες μέρες στην έκθεση της Γενεύης, που θα διαρκέσει από τις 5 έως και τις 17 Μαρτίου. Όπως όμως συμβαίνει τα τελευταία χρόνια διέρρευσαν ήδη στο διαδίκτυο -ηθελημένα ή το λιγότερο πιθανό αθέλητα- οι πρώτες του φωτογραφίες. Οι οποίες απεικονίζουν, όπως μπορείτε άλλωστε να δείτε, ένα ιδιαίτερα όμορφο αυτοκίνητο με φρέσκια και νεανική αισθητική.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτή είναι η εντυπωσιακή μάσκα της ανανεωμένης BMW σειρά 7

 

Η οποία ακολουθεί τα σχεδιαστικά πρότυπα του ιδιαίτερα επιτυχημένου SUV της γαλλικής μάρκας, του 3008. Έτσι χαρακτηρίζεται από μια εμφατική και σχεδόν κάθετη μάσκα, την οποία πλαισιώνουν χαρακτηριστικοί προβολείς -και αυτοί με τη σειρά του παραπέμπουν στους αντίστοιχους του SUV- καθώς και ένα καπό με έντονο ανάγλυφο. Εξίσου εντυπωσιακό είναι και το πίσω μέρους του νέου 208, που θα είναι αποκλειστικά 5θυρο.

 

 

Στο εσωτερικό ακολουθείται πιστά η λογική του i-cockpit, με το ψηλά αλα HUD (Head Up Display) τοποθέτηση του πίνακα οργάνων, σε συνδυασμό με μια τονισμένη κεντρική κονσόλα αλλά και ένα μικρό τιμόνι, με επίπεδο τόσο το κάτω όσο και το πάνω τμήμα του. Οπτικά ξεχωρίζει η κεντρικά τοποθετημένη οθόνη αφής του συστήματος infotainment, ενώ οι μηχανικοί και οι σχεδιαστές της γαλλικής εταιρείας έχουν υιοθετήσει και εδώ την έξυπνη λύση των διακοπτών άμεσης πρόσβασης που βρίσκονται ακριβώς κάτω από την οθόνη. Διαθέσιμος θα είναι και ο ψηφιακός πίνακας οργάνων που απεικονίζεται στη φωτογραφία και ο οποίος θα είναι μάλλον στάνταρ στις κορυφαίες εκδόσεις και προαιρετικός στις υπόλοιπες.

 

 

Η βάση του καινούργιου Peugeot 208 θα είναι το νέο πλαίσιο CMP του ομίλου PSA (Peugeot, Citroen, DS3 και Opel) που υποστηρίζει τόσο υβριδικά όσο και ηλεκτρικά συστήματα πρόωσης. Μέχρι όμως να φτάσουμε σε αυτά η γκάμα των συνόλων βενζίνης θα αποτελείται από τις ατμοσφαιρικές και turbo εκδόσεις του τρικύλινδρου PureTech των 1.200 κυβικών και αυτή των diesel από αυτές του 1.5 BlueHDI.