fbpx

Η τραγωδία της Ferrari είναι το τέλος ή η αρχή μια μακροχρόνιας κυριαρχίας;

Η τραγωδία της Ferrari είναι το τέλος ή η αρχή μια μακροχρόνιας κυριαρχίας;

Το σοκ όλων των φίλων της Scuderia Ferrari στο Μπακού ήταν όχι απλώς μεγάλο αλλά τεράστιο! Τέσσερις εγκαταλείψεις με μόνο σε μια να ευθύνονται τα υδραυλικά. Τελικά ο πολυσυζητημένος κινητήρας της Ferrari , F1-75 είναι μια αποτυχία; Είναι το τέλος της Ferrari γι αυτό τουλάχιστον το πρωτάθλημα;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Η γκάφα της Ferrari χάρισε την νίκη στη Red Bull στον αγώνα με… χρονόμετρο του Μονακό

 

Η Scuderia Ferrari είναι από τις πρώτες ομάδες που έχτισαν την F1 αλλά σίγουρα έχει την τεχνογνωσία και την τεχνολογία που βασίζεται σε δεκαετίες ερευνών και αγώνων.

Στο Μαρανέλο πάντως δεν χτύπησαν πένθιμα οι καμπάνες για να θάψουν το όνειρο του φετινού πρωταθλήματος. Η Scuderia δεν έχει χάσει ακόμα τον φετινό τίτλο και όπως φαίνεται θα λύσει τα προβλήματα της αρκετά σύντομα. Άλλωστε είναι ακόμα πολύ νωρίς για να κριθεί ο πρωταθλητής του 2022!

Είναι λογικό να υπάρχουν προβλήματα. Νέος κινητήρας και πολλοί ….αχαρτογράφητοι παράγοντες που «σκάνε» στη διάρκεια των αγώνων, εκεί δηλαδή που η πίεση ξεπερνάει τα «κόκκινα». Βέβαια η ερώτηση παραμένει αίολη για όλους εμάς τους …κοινούς θνητούς: Δεν τα σκέφτηκαν; Δεν τα υπολόγισαν;

Σίγουρα δεν μπορούμε να είμαστε στα μυαλά των υπεύθυνων του ιταλικού θρύλου και σίγουρα δεν έχουμε τις γνώσεις για να κρίνουμε. Ωστόσο οι ενδείξεις είναι ολοφάνερες και δείχνουν ότι η Scuderia Ferrari επανέρχεται δυναμικά για να μείνει!

Ας σκεφτούμε ότι στο Μαϊάμι η F1-75 υστερούσε σημαντικά της Red Bull τόσο σε τελική ταχύτητα αλλά και στο θέμα της διαχείρισης των ελαστικών. Η Scuderia, όμως, κατάφερε να αναστρέψει αυτά τα μειονεκτήματα της στα τρία GP που ακολούθησαν.

Στο Αζερμπαϊτζάν όμως χρησιμοποίησε για πρώτη φορά τη νέα, λεπτότερη, χαμηλότερης άνωσης πίσω πτέρυγά της, που δεν εξαφάνιζε μεν ολοκληρωτικά την υστέρηση τελικής ταχύτητας, αλλά μείωνε σε σχεδόν αμελητέο βαθμό τις επιπτώσεις της.

«Αναμφίβολα όσα συμβαίνουν αποτελούν αντικείμενο ανησυχίας. Το είχαμε πει και πριν έρθουμε στο Μπακού, ότι η αξιοπιστία είναι ένας καθοριστικός παράγοντας για την έκβαση της μάχης, δεν είναι μόνο η απόδοση. Ως ομάδα πιέσαμε πολύ μετά το τέλος της περσινής σεζόν προκειμένου να εξελίξουμε το μονοθέσιο. Αποδεικνύεται ότι ακόμα δεν έχουμε πετύχει πλήρη αξιοπιστία, πρέπει να δουλέψουμε και άλλο. Όπως δεν ήμασταν σε κατάσταση ευφορίας στην αρχή της σεζόν, έτσι και τώρα δεν θα απογοητευτούμε. Η ομάδα θα παραμείνει συγκεντρωμένη, θα δουλέψουμε σκληρά και θα προσπαθήσουμε να αντιμετωπίσουμε αυτά τα θέματα ώστε να γίνουμε πιο δυνατοί στο μέλλον», ανέφερε ο Binotto.

Το πρωτάθλημα έχει ακόμα πολλούς αγώνες και σίγουρα η Ferrari δεν έχει πει την τελευταία λέξη.

Η συνέχεια έρχεται και μάλιστα σύντομα την προσεχή Κυριακή 19 Ιουνίου.

Η Formula 1 πάει υπερ-Ατλαντικά για τον ένατο γύρο του παγκοσμίου πρωταθλήματος του 2022 που διεξάγεται στο Μοντρεάλ του Καναδά. Άλλη μία πίστα με μεγάλες ευθείες όπου οι υβριδικές μηχανές θα δουλεύουν στο… κόκκινο!

Όλα τα στοιχεία δείχνουν ότι η Ferrari είναι στην αυγή μιας νέας παντοκρατορίας: Νέος κινητήρας. Δύο αξιόλογοι πιλότοι. Νέα λογική!

Σίγουρα στους 14 γύρους που απομένουν δεν μπορεί κανένας να διαγράψει τη Ferrari

Το άρθρο έγραψε ο Κώστας Μπούρης