fbpx

Η Yamaha φαίνεται ότι χτίζει την πιο δυνατή ομάδα του μέλλοντος

Η Yamaha φαίνεται ότι χτίζει την πιο δυνατή ομάδα του μέλλοντος

Φαίνεται πως η Yamaha έχει βάλει στόχο να κερδίζει τα πρωταθλήματα για τα επόμενα χρόνια χτίζοντας με συντονισμένες κινήσεις την ομάδα του μέλλοντος σε σχεδιασμό του αγωνιστικού διευθυντή Lin Jarvis!

Λίγες μέρες πριν την «πρώτη σημαία» του Moto GP η μόνιμα δεύτερη Yamaha τα τελευταία χρόνια, δείχνει ότι έχει σχέδιο που εφαρμόζει με συντονισμένες κινήσεις ώστε να έρθει ξανά στη κορυφή με αρχή το 2020.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Μετά την υπογραφή του Quartararo, αποχωρεί η πάει Petronas ο Rossi;

 

Τελευταία της κίνηση που εξέπληξε τους πάντες είναι η επιστροφή του Jorge Lorenzo στην ομάδα στη κρίσιμη θέση του οδηγού εξέλιξης. Μια κίνηση με μεγάλη σημασία καθώς ο Lorenzo ήταν ο τελευταίος που χάρισε πρωτάθλημα στην Yamaha που από το 2012 έχει να δει πρώτο βάθρο!

Ο Lorenzo μετά τις περιπέτειες που είχε όλα αυτά τα χρόνια και δεν κατάφερε να ανακάμψει ψυχολογικά επιστρέφει στην ομάδα που τον έκανε παγκόσμιο πρωταθλητή κάτι που αποτελεί σημαντική βοήθεια τόσο για τον ίδιο όσο και για την Yamaha.

 

 

Λίγο καιρό πριν με μια αιφνιδιαστική κίνηση η Yamaha έκλεισε το νέο αστέρι του Moto GP Fabio Quartararo  για την  περίοδο 2021-22 δίνοντας του όμως τη δυνατότητα να αγωνιστεί με την εργοστασιακή M1 παραμένοντας στη δορυφορική Petronas για το 2020, κάτι που σημαίνει ότι ο νεαρός  Γάλλος θα μπορεί να επικρατήσει του Marc Marquez!

Έχοντας στις τάξεις της τον Vinalles και τον Rossi η Yamaha αισιοδοξεί ότι φέτος θα χτυπήσει την Honda και φυσικά τον Marc Marquez που αν και παγκόσμιος πρωταθλητής δείχνει ιδιαίτερα κουρασμένος κάτι που φαίνεται στα τεστ!

Μάλιστα φαίνεται ότι ο Rossi που πλέον έγινε 41 ετών, το 2021 θα περάσει στη δορυφορική Petronas αναβαθμίζοντας την.

Όπως και να έχει φαίνεται ότι φέτος θα είναι η χρονιά της Yamaha αφού η Honda δείχνει κουρασμένη ενώ οι άλλες ομάδες πλην ίσως της Suzuki δεν έχουν να επιδείξουν κάτι ενδιαφέρον.

 

 

Ο Lin Jarvis μίλησε για τις δυσκολίες που αντιμετωπίζει η Yamaha τα τελευταία χρόνια στη μεγάλη κατηγορία, τα λάθη και τις προοπτικές της εταιρείας με σήμα το διαπασών στο MotoGP, την επόμενη μέρα όσον αφορά το line-up των αναβατών της από το 2020 και μετά, αλλά και για το παρελθόν και τη σφοδρή «κόντρα» ανάμεσα στον Valentino Rossi και Jorge Lorenzo στα γκαράζ της ομάδας.

Ο Lin Jarvis υπεραμύνθηκε της άποψης που θέλει το επιθετικό στιλ οδήγησης του Marc Marquez να αποτελεί τον καθοριστικό παράγοντα για την κυριαρχία του Ισπανού τα τελευταία χρόνια.

«Ο Lorenzo κέρδισε το 2015 υιοθετώντας ένα πολύ διαφορετικό στυλ. Ήταν πολύ ομαλός, πολύ ακριβής, πολύ γρήγορος μέσα στη στροφή, σε αντίθεση με τον στιλ του Marquez, ο οποίος κατάφερε να ταιριάξει τα χαρακτηριστικά της Honda με το ιδιαίτερο στυλ του – κάτι που φαίνεται να είναι πολύ δύσκολο για τους υπόλοιπους αναβάτες της Honda που δυσκολεύονται να δαμάσουν τη μοτοσικλέτα».

Όπως εξηγεί ο επικεφαλής της Yamaha, η προσέγγιση της δικής του ομάδας είναι διαφορετική – και όπως όλα δείχνουν θα παραμείνει διαφορετική.

«Πρέπει να σκεφτούμε το σήμερα, το αύριο και το μέλλον, αλλά είναι δύσκολο να πούμε ποια είναι η λύση. Είναι φανερό ότι ο Fabio έχει μεγάλες δυνατότητες και θέλουμε να παραμείνει μαζί μας, να παραμείνει με την Yamaha, καθώς φαίνεται ότι του ταιριάζουν απόλυτα τα χαρακτηριστικά της μοτοσικλέτας μας. Είναι σίγουρα ένα τεράστιο ταλέντο.

 

 

«Ο Maverick είναι σίγουρα ένα μεγάλο ταλέντο και όταν ξεκίνησε μαζί μας ήταν πολύ δυνατός, κέρδισε τρεις αγώνες σχεδόν αμέσως και τώρα επιστρέφει στις καλές εμφανίσεις ανακτώντας τη φόρμα του. Η Valentino είναι ένας εμβληματικός αναβάτης. Δεν ξέρουμε ποιο θα είναι το μέλλον του Valentino, δεν γνωρίζουμε αν ο Maverick θα μείνει μαζί μας, δεν ξέρουμε αν θα παραμείνει και o Fabio. Όμως, θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για να έχουμε το ισχυρότερο πακέτο αναβατών στην ομάδα αλλά και στη δορυφορική».

Ο 61χρονος, ο οποίος φέτος συμπληρώνει 20 χρόνια στα paddock του MotoGP, δεν αντιστάθηκε στον πειρασμό να αναφερθεί στη γνωστή «κόντρα» ανάμεσα στους Valentino Rossi και Jorge Lorenzο κατά τη διάρκεια της όχι και τόσο αγαστής συμβίωσής τους στη Yamaha, τόσο την περίοδο 2008-2010, όσο και την τριετία 2013-2016.

«Στο παρελθόν είχαμε τη διαβόητη αντιπαλότητα μεταξύ του Lorenzo και  του Valentino, μαζί και το περίφημο τείχος, το οποίο πολλοί κατανόησαν, αλλά και πολλοί παρεξήγησαν, καθώς κατασκευάστηκε κυρίως επειδή είχαμε ελαστικά της Michelin από τη μια πλευρά το γκαράζ και της Bridgestone από την άλλη. Μέρος της συμφωνίας ήταν ότι δεν θα μπορούσαμε να δούμε και να ανταλλάξουμε τα δεδομένα.

«Η περίοδος αυτή ήταν πολύ θερμή, καθώς ο Valentino ήταν ο βασιλιάς και ο Lorenzo ο νεοφερμένος, το νέο “όπλο”. Έτσι, ήταν δύσκολο να διαχειρηστούμε την κατάσταση με δύο κορυφαίους αναβάτες στην ομάδα.

«Όταν έχεις τέτοιους αναβάτες, η ομάδα ανεβαίνει, πιέζει ο ένας τον άλλο. Kαι απλά ελπίζεις όλο αυτό να μην αποδειχθεί αυτοκαταστροφικό.

«Ήμασταν χαμογελαστοί γιατί όταν προσλάβαμε τον Jorge ως rookie το κάναμε για να αντικαταστήσουμε τον Valentino, επειδή πιστεύαμε ότι σύντομα θα αποχωρήσει από την ενεργό δράση και θα πάει στην Formula 1. Όμως, ποιος θα μπορούσε να προβλέψει ότι ο Jorge Lorenzo θα αποσυρθεί πριν τον Valentino; Η ζωή είναι περίεργη μερικές φορές.»