fbpx

Μήπως την κόντρα την έχεις στο …αίμα σου και δεν το …ξέρεις;

Μήπως την κόντρα την έχεις στο …αίμα σου και δεν το …ξέρεις;

Είναι ένα φαινόμενο ανεξήγητο θα πει κάποιος που δεν καβαλάει μηχανή και θα συμπληρώσει τα σχετικά για ξεροκέφαλους, που θα σκοτωθούν και θα σκοτώσουν. Είναι όμως έτσι; Η αλήθεια είναι ότι είναι και δεν είναι και αυτό έχει να κάνει με την ψυχολογία της κόντρας! Μήπως τελικά την έχεις στο αίμα σου και ίσως δεν το ξέρεις;

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Να γιατί αυτό που κάνει έναν άντρα …παιδί είναι η μοτοσικλέτα!

 

Στη Θεσσαλονίκη το φαινόμενο είναι συχνό στην λεωφόρο Μεγάλου Αλεξάνδρου, στην παραλιακή. Το ίδιο συμβαίνει και στην Αθήνα και στη Λάρισα και σε όλες τις πόλεις της Ελλάδας. Είναι άραγε η κόντρα ένα «μικρόβιο» που μένει στο πίσω μέρος του μυαλού συνδυάζοντας εικόνες από το Moto GP;

Και δεν θα μιλήσουμε για τις κόντρες με στοιχήματα. Τις λεγόμενες παράνομες. Εκεί παίζει άλλη …μπάλα… συνειδητοποιημένη και με κέρδη ή χασούρες.

Δες λοιπόν και μέτρα, πόσο και αν έχεις την κόντρα στο αίμα σου:

 

  1. Στο φανάρι με κόκκινο

Πόσες φορές σου έτυχε να είσαι στο φανάρι με κόκκινο και να σκάει δίπλα σου ένα άλλο μηχανάκι, στα κυβικά του δικού σου; Πόσες φορές ακούστηκε εκείνο το χαρακτηριστικό σύντομο μαρσάρισμα, σύνθημα για μια κόντρα …εκκίνησης; Πόσες φορές αυτό έγινε πράξη και φύγατε και οι δύο «καίγοντας» λάστιχα μέχρι το επόμενο φανάρι.

 

 

  1. Το δικό μου είναι γρηγορότερο…

Βασικά είναι θέμα ψυχολογίας. Θέμα ανταγωνισμού, «ότι το δικό μου μηχανάκι είναι καλύτερο… και εγώ είμαι καλύτερος οδηγός» και μια …κοντρίτσα είναι μια καλή ευκαιρία για εκτόνωση, τόσο για τον αναβάτη, όσο και για το μηχανάκι που συνήθως «πήζει» στα μποτιλιαρίσματα των πόλεων. Μόνο που οι δημόσιοι δρόμοι δεν είναι πίστες και επειδή η Ελλάδα στερείται πιστών, θα πει κάποιος, γι αυτό «τις δίνουν» οι μηχανόβιοι στους δρόμους! Δεν είναι όμως ακριβώς έτσι, γιατί και στις ευρωπαϊκές χώρες, ακόμα και της Ιταλία ή στην Ισπανία, που έχουν πίστες πολλές, συμβαίνει το ίδιο. Ίσως σε μικρότερη έκταση αλλά συμβαίνει!

 

 

  1. Είναι θέμα τιμής

Οι κόντρες όμως που είναι θέμα τιμής είναι κάτι το διαφορετικό. Είναι το συναίσθημα ότι είσαι ένα με τη μηχανή σου. Την αγαπάς, την λατρεύεις και θέλεις να την βγάλεις μπροστά, όπως της αξίζει. Από την άλλη θέλεις και εσύ να επιβεβαιώσεις ότι δεν είναι μόνο η μηχανή, αλλά και η οδηγική ικανότητα του αναβάτη, δηλαδή του εαυτού σου. Είναι ένα καλό «εγώ» που δεν έχει συνέχεια στη περίπτωση που χάσεις στη μικρή αυτοσχέδια κόντρα των φαναριών. Άλλωστε μέσα σου το χαίρεσαι το γκαζάκι, αφού αυτός είναι ο μοναδικός σκοπός!

 

  1. Μέτρα αν όταν κοντράρεσε το παρακάνεις…

Όμως το θέμα είναι να μην το παρακάνεις, όσο και αν προκαλεί ο άλλος! Σε άδειο δρόμο, η σύντομη κόντρα εκκίνησης είναι ανεκτή, όμως όταν επεκτείνεται με σφήνες με γεμάτες ταχύτητες και το στροφόμετρο στα κόκκινα, μέσα στη πόλη, τότε καταντάει επικίνδυνο «παιχνίδι» τόσο για σένα όσο και για τους ανυποψίαστους διαβάτες ή οδηγούς!

 

Το γκαζάκι είναι ωραίο και γλυκό, αλλά θέλει σύνεση!