fbpx

Μπορεί να συλληφθείς για βιασμό στις διακοπές; Μάθε τι έπαθε ο Ιταλός στη Μύκονο!

Στις διακοπές χρειάζεται προσοχή! Πολύ προσοχή!!! Αν πας διακοπές με την παρέα  σου μπορεί να βρεθείς μπλεγμένος και πόσο μάλλον αν πας διακοπές μόνος σου για να γουστάρεις την ησυχία σου, γνωριμίες αλλά και σεξ!

Το παράδειγμα του Ιταλού τουρίστα στη Μύκονο που κατηγορήθηκε για βιασμό και από μια Γαλλίδα και πέρασε ένα βράδυ στο κρατητήριο είναι χαρακτηριστικό!

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτό είναι το βαρύ μυστικό που «θάβουν» στη ψυχή τους παντοτινά αρκετοί άντρες

Γαλλίδα τουρίστρια κατήγγειλε μεθυσμένη τον βιασμό της σε γνωστό beach bar της Μυκόνου και όταν ξεμέθυσε, απέσυρε την καταγγελία σε βάρος του 31χρονου Ιταλού!

Μάλιστα, ο Ναπολιτάνος που έχει βρεθεί και εκείνος για διακοπές στο νησί των ανέμων, συνελήφθη και σήμερα μετά την απολογία του στον ανακριτή Σύρου, αφέθη ελεύθερος χωρίς περιοριστικούς όρους με τη συνήγορό του, κυρία Αναστασία Παναγοπούλου να επισημαίνει στο protothema.gr πως «ο εντολέας μου αφέθη ελεύθερος χωρις κανέναν περιοριστικό όρο και δεν θα επρεπε καν να διωχθεί, την την ώρα που το νησί «βουλιάζει» απο τα κορωνοπάρτι, δεν τηρείται κανένα μέτρο και αποστάσεις και η κατάσταση είναι τραγική».

Τι έγινε;

Σύμφωνα με τη δικογραφία, όλα ξεκίνησαν το βράδυ της Κυριακής. Όπως ειπε στην κατάθεσή της, η 22χρονη τουρίστρια απο το Μπορντώ «στη Μύκονο, ήρθα την Πέμπτη 5.8.21 με πτήση απο το Μπορντώ Γαλλίας με ενδιάμεση σταση τη Βαρκελώνη. Στη Μύκονο ήρθα με πέντε φίλες μου για διακοπές και κλείσαμε μέσω Airbnb μια βίλα στην περιοχή του Φάρου. Την Κυριακή 8.8.21 και περί ώρα 15:30 πήγα με την παρέα μου στο beach bar (σ.σ: αναφέρεται στο όνομα του γνωστού beach bar) για να κάνουμε μπάνιο. Περί την 18:00 ώρα περίπου σηκωθήκαμε απο την παραλία και πήγαμε στο μπαρ οπου πήραμε κάποια ποτά και επιστρέψαμε μπροστά στην παραλια για να τα πιούμε. Περίπου μια ώρα μετά σηκωθήκαμε απο την παραλία και πήγαμε στο αυτοκίνητο μας για να αλλάξουμε ρούχα και να μακιγιαριστούμε, προκειμένου να πάμε για χορό στο ίδιο beach bar. Εκεί, γνωρίσαμε και άνδρες και γυναίκες με τους οποιους χορεύαμε και πίναμε τα ποτά μας. Λίγη ώρα αργότερα γνώρισα έναν άνδρα με τον οποίο αρχίσαμε να χορεύουμε, κάποια στιγμή φιληθήκαμε και με πήρε απο το χέρι και πήγαμε στην άλλη άκρη της παραλίας στο σημείο οπου βρίσκονταν οι ξαπλώστρες. Τότε με έσπρωξε με τα χέρια του σε μια ξαπλώστρα, χωρίς βία, φιληθήκαμε και πάλι».

Στις επόμενες γραμμές αναφέρει οτι ο 31χρονος Ναπολιτάνος την θώπευσε στα γεννητικά της όργανα. Ενα σκηνικό που, όπως είπε, κράτησε ένα με δύο λεπτά. «Εγώ τότε του είπα όχι και του ζήτησα να σταματήσει, πλην ομως δεν έκανα καμία κίνηση να τραβηχτώ ή να σταματήσω και μετά το πέρας των δυο λεπτών τον έσπρωξα και σηκώθηκα και έφυγα, χωρίς ο άνδρας να μου ασκήσει βια ή να προσπαθήσει να με συγκρατήσει στην ξαπλώστρα. Αφού έφυγα, γύρισα στο μπαρ για να βρω την παρέα μου την οποία, όμως δεν βρήκα. Βρήκα όμως κάποιους άλλους Γάλλους στο μπαρ οι οποίοι ειδοποίησαν την ασφάλεια του καταστήματος και βρήκαμε τον άνδρα που είχε κάνει αυτό σε εμένα στο μπαρ όπου είχε κάνει αυτο σε μένα και διασκέδαζε. Τότε πήραν τηλέφωνο οι άνδρες της Ασφάλειας την Αστυνομία, η οποία ήρθε και προσήγαγαν αυτόν τον άνδρα στο Αστυνομικό Τμήμα. Επίσης θέλω να σας πω οτι τόσο εγώ όσο και αυτός ο άνδρας ήμασταν υπο την επήρεια αλκοόλ. Δεν επιθυμώ την ποινική του δίωξη του ανωτέρω δράστη για την σε βάρος μου πράξη. Δεν επιθυμώ την ιατροδικαστικη μου εξέταση».

Απο την πλευρά του ο 31χρονος Ιταλός απο τη Νάπολη, στην απολογία του υποστήριξε οτι «Αρνούμαι τις σε βάρος μου κατηγορίες. Την εν λόγω κοπέλα πράγματι τη γνώρισα στο beach bar (σ.σ: αναφέρεται στο όνομα) το απόγευμα της 8.8.21 οπου ειχα πάει να διασκεδάσω. Αρχικά χορεύαμε και πίναμε μαζί ποτά στο χώρο του μπαρ και όχι στην παραλία οπως ανέφερε. Εν συνεχεία φιληθήκαμε και την χάιδευα στα οπίσθια χωρίς να μου δείχνει οτι δεν το ήθελε. Αρνούμαι οτι οδήγησα την κοπέλα στην παραλία και σε καμία περίπτωση, δεν τη θώπευσα στα γεννητικά της όργανα. Επειδή αρχικά φίλησα μια κοπέλα απο την Αιθιοπία, μετά φιληθήκαμε με την κοπέλα που με κατήγγειλε και μετά ξαναφίλησα την κοπέλα απο την Αιθιοπία, πράγμα το οποίο είδε η καταγγέλλουσα και αμέσως άρχισε να κλαίει γι’ αυτόν τον λόγο πιστεύω ότι με κατήγγειλε από ζήλεια…»..