fbpx

Να γιατί δεν πρέπει να αφήνεις σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο της μοτοσικλέτας σου

Να γιατί δεν πρέπει να αφήνεις σχεδόν άδειο το ντεπόζιτο της μοτοσικλέτας σου

Με τις τιμές της βενζίνης στα ύψη όλοι μας υπολογίζουμε και το σεντ είτε βάζουμε βενζίνη στο όριο, είτε όπου βρούμε την πολύ φθηνή….

Για τους περισσότερους είναι δύσκολο να γεμίσουν ένα ντεπόζιτο βενζίνη με τους περισσότερους να το έχουν κάτω από τη μέση ή στο όριο της ρεζέρβας.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Αυτές είναι οι δυνατές αισθήσεις που βιώνεις με τη μοτοσικλέτα και όχι με το αυτοκίνητο

 

Άλλοι πάλι ψάχνουν την φθηνότερη βενζίνη να γεμίσουν!

Κι όμως για να μην τα πληρώσεις όλα πολύ πολλαπλάσια πρέπει να κάνεις ένα κουράγιο και να διατηρείς το ντεπόζιτο στη μέση. Φυσικά πρέπει να βάζεις και καλή βενζίνη!

Γιατί όμως;

Επειδή μπορείς να πάθεις μια από τις πιο δύσκολες και δαπανηρές βλάβες της μοτοσικλέτας που είναι στο σύστημα τροφοδοσίας καυσίμων. Με απλά λόγια στην αντλία βενζίνης ένα ανταλλακτικό που είναι ιδιαίτερα ακριβό.

Στις σύγχρονες μοτοσικλέτες η μπόμπα βενζίνης βρίσκεται μέσα στο ντεπόζιτο ενώ το πρόβλημα που μπορεί να προκαλέσει είναι το ξαφνικό ρετάρισμα του κινητήρα ειδικά στις ψηλές στροφές, όταν δηλαδή χρειάζεσαι τη δύναμη της μηχανή σου.

Η εικόνα μιας χαλασμένης αντλίας βενζίνης είναι απογοητευτική. Λάσπη σκουριάς μπλοκάρει τη λειτουργία της.

Η εικόνα είναι από ένα KawasakiZ100 με περίπου 35.000 χλμ. Η λάσπη που μπλοκάρει την αντλία διακρίνεται καθαρά.

 

 

Όμως γιατί συμβαίνει αυτό;

Συνήθως προκαλείται από την κακή ποιότητα καυσίμων και τη χαμηλή στάθμη ενημερώνει ο Βασίλης Τσιτσάκης του BikeTherapy.

 

 

Η σκουριά που δημιουργείται από την χαμηλή στάθμη καυσίμων πέφτει στο κατώτερο σημείο του ντεπόζιτου εκεί δηλαδή που βρίσκεται η αντλία.

Η άλλη αιτία είναι η κακή ποιότητα βενζίνης

Η αντλία καυσίμων δεν είναι φθηνό εξάρτημα. Οι τιμές για μια μοτοσικλέτα από 600 κ.ε. και πάνω κυμαίνονται από 400 έως και 600 ευρώ.