fbpx

Να γιατί πίνεις την …παραπάνω μπυρίτσα

Να γιατί πίνεις την …παραπάνω μπυρίτσα

Σε ποιόν δεν αρέσουν οι μπύρες ειδικά τώρα που ζέστανε ο καιρός. Όμως αν έχεις πιάσει τον εαυτό σου να …πίνει και καμιά μπύρα παραπάνω μην ανησυχείς δεν φταις εσύ, αλλά οι άλλοι, εκείνοι από την …τηλεόραση.

Και δεν μιλάμε για τους δημοσιογράφους αλλά για τα διαφημιστικά σποτ των εταιριών ζυθοποιίας που διαφημίζουν φυσικά τις μπύρες τους και αυτό δεν το λέμε εμείς αλλά μία έρευνα του Πανεπιστημίου Cornell, που δηλώνει ότι για την επιπλέον μπιρίτσα που πήρες από το ψυγείο, ευθύνονται οι διαφημίσεις!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Έτσι θα καταφέρεις να έχεις τη νοοτροπία του νικητή

 

Μπορεί να τις κοροϊδεύεις, να δηλώνεις ότι δεν τις χρειάζεσαι, να καγχάζεις επειδή προσπαθούν να σε κάνουν καταναλωτή, αλλά σε επηρεάζουν πολύ περισσότερο από ότι νομίζεις.

Για την ακρίβεια, η έρευνα αναφέρει πως όσες περισσότερες διαφημίσεις βλέπει ένα άτομο, τόσο μεγαλύτερες είναι και οι πιθανότητες να καταναλώσει ποτό. Για τους συστηματικούς πότες, είναι μεγαλύτερες πιθανότητες να καταναλώσουν περισσότερα ποτά από αυτά που καταναλώνουν συνήθως. Προσοχή: δεν λέμε για αγορά, αλλά για άμεση κατανάλωση. Που σημαίνει ότι την ίδια ημέρα θα ανοίξεις το ψυγείο για να απολαύσεις μία επιπλέον μπίρα.

Όσον αφορά τις ΗΠΑ, οι επιστήμονες υπολογίζουν ότι ο μέσος ενήλικας βλέπει 576 διαφημίσεις το χρόνο, που το 70% αυτών περιλαμβάνει μπίρες. Οι άντρες είναι πιο πιθανό να έχουν δει δύο φορές περισσότερες διαφημίσεις με μπίρες από τις γυναίκες, με τις τελευταίες να έχουν δει περισσότερες που αφορούν κρασί.