fbpx

Ο Bottas πήρε έξυπνα το βάθρο του …έτους σε έναν όμορφο αγώνα στο βρεγμένο

Ο Bottas πήρε έξυπνα το βάθρο του …έτους σε έναν όμορφο αγώνα στο βρεγμένο

Σχεδόν ένα χρόνο ο Valery Bottas είχε να ανέβει στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου και το πέτυχε στο gp της Τουρκίας. Ο Φινλανδός επικράτησε έξυπνα στο βρεμένο και πήρε την 10η νίκη της καριέρας του στην F1.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 100άρα Hamilton – Γι ακόμα μια φορά η βροχή έδωσε ενδιαφέρον στην F1

 

Έξυπνοι όμως δεν φάνηκαν οι άλλοι πρωτοπόροι και κυρίως ο Hamilton που επέμεινε να τρέχει με ταλαιπωρημένα ελαστικά παρά τις παραινέσεις της ομάδας να μπει στα pits. Το ίδιο έκανε και η Ferrari με την ομάδα όμως να κρατά τον Leclerc, μέσα στο αγώνα αν και ο ίδιος ζητούσε σχεδόν απεγνωσμένα αλλαγή ελαστικών με αποτέλεσμα να χάσει τη θέση στο βάθρο!

 

 

Οι οδηγοί που ανέβηκαν στο βάθρο, Bottas, Verstappen και Sergio Perez, έκαναν τις σωστές επιλογές. Η Red Bull ήταν αυτή που ξεκίνησε το χορό των pit stop με τον Verstappen, στον 36ο γύρο και στον επόμενο εισήλθαν στα pits οι Bottas και Perez, από τους 58 συνολικά. Η Red Bull οδηγήθηκε σε αυτή την επιλογή επειδή τα ελαστικά του Verstappen είχαν αρχίσει να χάνουν απόδοση.

 

 

Ο Valtteri Bottas από το περυσινό GP Ρωσίας είχε να γευτεί τη χαρά της νίκης και να σώσει τη τιμή της Mercedes, η οποία επέλεξε να αντικαταστήσει τον κινητήρα του Lewis Hamilton αυτό το Σαββατοκύριακο.

H Mercedes είχε το πλεονέκτημα όσον αφορά την απόδοση των μονοθεσίων σε έναν ιδιαίτερα τακτικό αγώνα, με τους οδηγούς να προστατεύουν τα ελαστικά τους, περιμένοντας την ιδανική στιγμή να εισέλθουν στα pits για ένα καινούργιο σετ ενδιάμεσων ελαστικών.

 

 

Ο Esteban Ocon ήταν ο μοναδικός οδηγός που ολοκλήρωσε τον αγώνα χωρίς να επισκεφθεί τα pits τερματίζοντας όμως 10ος καθώς έχανε 3΄΄. σε καθένα από τους 10 τελευταίους γύρους από τους άμεσους αντιπάλους του. Βέβαια, σε διαφορετικά μονοθέσια, τα ελαστικά συμπεριφέρονται διαφορετικά. Πάντως ο Γάλλος έγινε ο πρώτος οδηγός που ολοκληρώνει αγώνα με ένα σετ ελαστικών, από τη νίκη του Olivier Panis στο GP του Μονακό το 1996.

H εκτίμηση του επικεφαλής της Pirelli για την F1, Mario Isola, ήταν ότι ο Hamilton δε θα τα κατάφερνε να φτάσει μέχρι το τέλος με τα ίδια ελαστικά. Σύμφωνα με τον Ιταλό, ακόμη και αν τα κατάφερνε, θα βρισκόταν στο απόλυτο όριο της αντοχής των ελαστικών του. Μάλιστα, η Pirelli προειδοποίησε τις ομάδες να μην επιχειρήσουν να κάνουν ολόκληρό τον αγώνα με ένα σετ ελαστικών.,

Η εικόνα της Ferrari ήταν βελτιωμένη σε αυτό τον αγώνα. Άλλωστε, τα κόκκινα μονοθέσια τα είχαν πάει πολύ καλά στο συγκεκριμένο αγώνα και πέρυσι. Αλλά έχασε το βάθρο. Ωστόσο, ο Leclerc δήλωσε ότι η συνεννόηση με το ιταλικό pit wall ήταν πολύ καλύτερη απ’ ό,τι στο Sochi σε αυτό τον αγώνα.