fbpx

Τι συμβαίνει με τη Ferrari; Οι αιχμές Hamilton για Bottas

Τι συμβαίνει με τη Ferrari; Οι αιχμές Hamilton για Bottas

Η ψαλίδα ανοίγει και οι δύο πιλότοι της Mercedes δείχνουν ότι πάνε για τίτλο με πρώτο τον Bottas που κέρδισε και το gp του Αζερμπαϊτζάν, αφήνοντας πίσω τον Vettel της Ferrari για την οποία οι φίλοι της ομάδας αλλά και γενικά της F1 έχουν αρχίσει να αναρωτιούνται τι  πραγματικά συμβαίνει με την ιστορική ομάδα.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Νέα πίστα: Από του χρόνου F1 και στο Βιετνάμ!

 

O Sebastian Vettel χαρακτήρισε «βαρετή» την κυριαρχία της Mercedes σε συνέντευξη του στο BBC τονίζοντας με πίκρα: «Είναι βαρετό. Δεν είναι μόνο τέσσερις αγώνες, αλλά τέσσερα χρόνια, περισσότερο ή λιγότερο»

 

 

«Θα πρέπει να δουλέψουμε σκληρότερα, να δουλέψουμε καλύτερα, προσπαθούμε όσο πιο σκληρά μπορούμε» δήλωσε ο Vettel, ο οποίος κέρδισε τέσσερις διαδοχικούς τίτλους με την Red Bull από το 2010 έως το 2013.

Ο Γερμανός της Ferrari τόνισε για ακόμα μια φορά την πίστη του στην ομάδα: «Είμαι σίγουρος ότι πιστεύω σε αυτή την ομάδα και γνωρίζω ότι μπορούμε να βελτιώσουμε, νομίζω ότι έχουμε ένα καλό αυτοκίνητο, απλά δεν καταφέραμε να το βάλουμε εκεί όπου ανήκει, γι ‘αυτό είναι δύσκολο να έχουμε την εμπιστοσύνη και η αίσθηση, αλλά είμαι βέβαιος ότι θα γυρίσει γύρω ».

 

Η Ferrari και ο κύβος Rubik

Ο Φέτελ είπε ότι στη Ferrari γνωρίζουν ότι έχουν ένα γρήγορο αυτοκίνητο και ότι προσπαθούν να βγάλουν το καλύτερο από αυτό, όμως: «Είναι σαν κύβος Rubik» τόνισε «Απλά πρέπει να το λύσουμε, έχουμε πολλούς ανθρώπους που μπορούν να κάνουν τον κύβο του Rubik μέσα σε λίγα λεπτά, έχουμε πολύ έξυπνους ανθρώπους, αλλά εργαζόμαστε σε ένα μεγάλο κύβο Rubik’s”.

 

 

Το αφεντικό της ομάδας Mattia Binotto πρόσθεσε: «Προφανώς τέσσερις αγώνες στην σεζόν, καμία νίκη για τη Ferrari, τέσσερις νίκες για τη Mercedes, είναι αναμφίβολα πολύ κακό. Σίγουρα έχουν ένα ελαφρώς καλύτερο αυτοκίνητο, αλλά νομίζω ότι το χάσμα δεν είναι τόσο μεγάλο και τα σημεία δεν αντανακλούν την πραγματική δυνατότητα των αυτοκινήτων».

Ο Binotto επεσήμανε τον ρυθμό που έδειξε ο άλλος οδηγός της Ferrari, Charles Leclerc: «Με τον Charles, έχουμε το δυναμικό πόλο που έχει δυνατό ρυθμό και αν έχετε ένα αυτοκίνητο αρκετά γρήγορο για να σκοράρει. Στον αγώνα, ναι, δεν ήμασταν τόσο γρήγοροι όσο αυτοί, αλλά δεν ολοκληρώσαμε 20 δευτερόλεπτα πίσω».

Ο Leclerc έχασε επίσης την πιθανή νίκη μετά την κυριαρχία του στο Μπαχρέιν στο δεύτερο αγώνα της σεζόν, όταν υπέστη ένα πρόβλημα κινητήρα που τον έριξε από το προβάδισμα στο τρίτο στους γύρους κλεισίματος.

Ο 21χρονος, που τερμάτισε πέμπτος στο Μπακού την Κυριακή μετά την έναρξη της όγδοης σερβιρίσματος, δήλωσε: «Η κατάσταση ήταν τέτοια για pole position όμως ήταν λάθος μου. Πρέπει να δουλέψω σε αυτά τα πράγματα, είμαι μόνο στη δεύτερη σεζόν μου στην F1. Αυτό δεν σημαίνει ότι ψάχνω δικαιολογίες, δεν πρέπει να κάνω αυτά τα λάθη αλλά το παίρνω ως μέρος της πορείας μου και να μάθω. Αυτή τη στιγμή δεν είχαμε τέσσερα τέλεια Σαββατοκύριακα, νομίζω ότι στην απόδοση δεν είμαστε τόσο μακριά, ειδικά στα προκριματικά, στον αγώνα φαίνεται να έχουν περισσότερα για τώρα, αλλά θα δουλέψουμε και θα επιστρέψουμε πιο δυνατά».

 

 

Η δεύτερη νίκη του Bottas

Ο Valtteri Bottas οδηγεί το πρωτάθλημα κατά ένα βαθμό πάνω από τον Lewis Hamilton, με τον Vettel να είναι 35 πόντους πίσω. Το Max Verstappen της Red Bull είναι ένα σημείο πίσω από τον Vettel, και ο Leclerc τέσσερις επιπλέον.

«Είναι πολύ νωρίς για να πούμε ότι είναι ο αντίπαλος τίτλου» δήλωσε ο Hamilton «Η Ferrari είχε το ρυθμό στην πρακτική της κατάταξης όμως δεν τα κατάφεραν. Εμείς πρέπει να μείνουμε συγκεντρωμένοι. Θα πάμε [στον επόμενο αγώνα στην Ισπανία και η Ferrari είμαι βέβαιος ότι θα φέρει επιπλέον αναβαθμίσεις και πρέπει να είμαστε συγκεντρωμένοι».

Κερδίζοντας το gp του Αζερμπαϊτζάν με τον επιβλητικό τρόπο που το έκανε, αντέχοντας την πίεση του Hamilton, και ανακτώντας το προβάδισμα στη βαθμολογία με έναν βαθμό από τον Άγγλο, ο Bottas έφυγε από το Μπακού με σαφή όνειρα να πετύχει τον άθλο και να κερδίσει ένα πρωτάθλημα από τον Hamilt. Ο Bottas, που βίωσε πέρσι στο Μπακού την πικρή απώλεια της νίκης τρεις γύρους πριν το τέλος, όταν πάτησε σε θραύσματα και είχε κλατάρισμα, είχε τον έλεγχο του σημερινού αγώνα από τον πρώτο γύρο μέχρι την καρό σημαία.

Ο Φινλανδός, και οι Χάμιλτον, Φέτελ και Μαξ Φερστάπεν που ακολούθησαν, είχαν την ίδια στρατηγική: εκκίνηση με τα μαλακά ελαστικά του Q2 και ένα πιτ-στοπ περίπου την ίδια στιγμή, με μια μικρή καθυστέρηση του Φερστάπεν. Αυτή ήταν και η σειρά, εντέλει, με την οποία τερμάτισαν, χωρίς να αλλάξει τίποτα μεταξύ τους σε όλο τον αγώνα – παρότι υπήρξαν στιγμές που οι διαφορές του μειωνόταν αρκετά.on!

 

 

Το κοινό σημείο Hamilton – Vettel

Οι δύο οδηγοί ανήκουν εδώ και μία δεκαετία στην αφρόκρεμα της Formula 1 και ενδιαφέρονται για τις προσωπικές επιδόσεις τους. Ωστόσο, στο Μπακού έσπασαν ένα κοινό ρεκόρ!

Η Mercedes καλπάζει από ρεκόρ σε ρεκόρ, καθώς έχει κάνει εφέτος τέσσερις φορές το 1 – 2 σε ισάριθμα Γκραν Πρι από την αρχή της σεζόν. Στο Μπακού ωστόσο έσπασε και άλλο ένα ρεκόρ, που πέρασε στα ψιλά, αν και αφορά εξίσου τον Λιούις Χάμιλτον και τον Σεμπάστιαν Φέτελ. Συγκεκριμένα, στην πρωτεύουσα του Αζερμπαϊτζάν ανέβηκαν για 52η φορά στην καριέρα τους μαζί στο βάθρο, τόσον ο Χάμιλτον, όσο και ο Φέτελ. Οι δύο οδηγοί και κάτοχοι συνολικά 9 Παγκόσμιων Πρωταθλημάτων σχηματίζουν έτσι το δίδυμο των πιλότων με τα περισσότερα κοινά πλασαρίσματα στο βάθρο στην ιστορία της Formula 1.

Βεβαίως, αυτό δεν ξενίζει, καθώς ο Βρετανός και ο Γερμανός συμμετέχουν –και μάλιστα με δυνατές ομάδες- εδώ και πάνω από μία δεκαετία στη Formula 1. Η παρθενική τους κοινή «αναρρίχηση» στο βάθρο έγινε το 2009 στο Γκραν Πρι της Ιαπωνίας στην πίστα της Σουζούκα, όπου είχε νικήσει ο Φέτελ και είχε τερματίσει τρίτος ο Χάμιλτον (βλέπε σχετική φωτογραφία). Στο Μπακού είχαμε πάντως τον οδηγό της Mercedes δεύτερο και τον πιλότο της Ferrari τρίτο.

 

 

Μετά τα υπερπόντια ταξίδια της πλέον η F1 έρχεται στην Ευρώπη, για το GP Ισπανίας στις 12 Μαΐου, με ένα ερώτημα πολύ διαφορετικό από εκείνο του χειμώνα: θα σταματήσει κανείς τα 1-2 της Mercedes;