fbpx

Όταν ενοχλεί μια διαφήμιση σοκολάτας που λέει την αλήθεια με αγάπη!

Όταν ενοχλεί μια διαφήμιση σοκολάτας που λέει την αλήθεια με αγάπη!

Όλοι οι αφρατούληδες με κοιλίτσα δεν είναι οι άντρες που αγαπούν  οι γυναίκες και ούτε όλοι όσοι είναι κορμιά είναι γκέι!  Ίσως το μοναδικό ψεγάδι που θα μπορούσε κάποιος κακοπροαίρετος να κατηγορήσει τον εμπνευστή της αγαπησιαρικης διαφήμισης της σοκολάτας που συζητήθηκε αλλά και έβγαλε τον χειρότερο εαυτό κάποιων στενόμυαλων.

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: Πως μπορείς να αποτρέψεις στο να σε χειραγωγούν!

 

Η ατάκα «πως θα πας στο περίπτερο να αγοράσεις…» την συγκεκριμένη σοκολάτα, αλλά και άλλες παρόμοιες κατέκλισαν τα social media δείχνοντας τη μικροψυχία κάποιων που αγνοούν το δικαίωμα των ανθρώπων  στην αυτοδιάθεση και θεωρούν την αγάπη αποκλειστικό δικαίωμα όσων θέλουν να λέγονται «κανονικοί»!

Κάποιοι που δυστυχώς εθελοτυφλούν μπροστά σε μια πραγματικότητα που υφίσταται εδώ και αιώνες και κάνουν το χειρότερο να χλευάζουν τη φύση ορισμένων ανθρώπων!

Είναι μια διαφήμιση που για όποιον έχει απλά ανοικτό μυαλό τον κάνει να δακρύσει.  «Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» και όλα τα ζευγάρια, ασχέτως φύλου, ηλικίας, σωματότυπου, χρώματος και αρτιμέλειας το αποδεικνύουν καθημερινά: «Δες την αγάπη» είναι μια απόδειξη αυτού, λέει το διαφημιστικό σποτ της σοκολάτας και έχει απόλυτο δίκιο!

Στη χώρα μας το να είναι κάποιος ή κάποια γκει είναι νόμιμο αφού το κάθε ζευγάρι μπορεί να ενωθεί με το Σύμφωνο Συμβίωσης. Παρόλα αυτά, στα social media δόθηκε ρεσιτάλ μικροψυχίας και ομοφοβικής συνωμοσιολογίας για το ότι 3 απ’ τα 28 ζευγάρια είναι ομόφυλα.

Αλήθεια πόσο θεμιτό και μαγκιά είναι να πηγαίνει ο στρέιτ οικογενειάρχης το πρωί στην εκκλησία και μετά να ξενοπηδά την γκόμενα ή να είναι ένας κακός άνθρωπος όλη την υπόλοιπη μέρα; Στην εκκλησία όμως πάνε και οι  γκέι αν και κάποιοι ιεράρχες έχουν εκφραστεί αναχρονιστικά για το συγκεκριμένο θέμα αγνοώντας τη φύση που είναι η ίδιος ο Θεός που τη δημιούργησε! Όμως και οι γκέι μπορεί να είναι και εκείνοι κακοί άνθρωποι όλη την υπόλοιπη μέρα.

Με απλά λόγια η σεξουαλικότητα δεν έχει να κάνει με την αγάπη που υμνεί η συγκεκριμένη διαφήμιση!

Το κακό είναι η στενοκεφαλιά, η αμορφωσιά και ίσως ο κρυφοαδερφισμός κάποιων που έβγαλαν τον χειρότερο τους εαυτό σε μια διαφήμιση προϊόντος που απλά εξυμνεί την αγάπη!