3 tip για να κάνεις την πιο πετυχημένη κυκλική προπόνηση και να κάψεις λίπος (Video)

3 tip για να κάνεις την πιο πετυχημένη κυκλική προπόνηση και να κάψεις λίπος (Video)

Η κυκλική προπόνηση αποτελείται απο μια σειρά ασκήσεων οι οποίες εκτελούνται διαδοχικά η μια μετά την άλλη με ελάχιστο ή καθόλου διάλειμμα!

 

ΔΙΑΒΑΣΕ ΑΚΟΜΑ: 3 προγράμματα και 10 tips για να κάψεις το περιττό λίπος (Video)

 

Η σειρά των ασκήσεων είναι δομημένη κατά τέτοιο τρόπο ώστε συνεχώς να εναλλάσονται οι μυϊκές ομάδες που γυμνάζονται όπως και η ένταση των ασκήσεων που εκτελούνται.

Είναι προπόνηση υψηλής έντασης και μικρής διάρκειας γεγονός που την καθιστά ιδανική για τον σημερινό τρόπο ζωής!

 

 

Τα οφέλη της είναι πολλά μερικά εκ των οποίων είναι: η βελτίωση του καρδιαγγειακού μας συστήματος η απώλεια λίπους, ο αυξημένος μεταβολισμός έως και 48 ώρες μετά την προπόνηση μας, η μυϊκή ενδυνάμωση  η ευκολία στην εκτέλεση της μιας και μπορεί να γίνει οπουδήποτε ακόμα και χωρίς εξοπλισμό και με της κατάλληλες οδηγίες μπορεί να εκτελεστεί από τον καθένα σε οποιοδήποτε επίπεδο φυσικής κατάστασης και αν βρίσκεται.

 

Κάποιες βασικές αρχές για το μέσο ασκούμενο που θα πρέπει να θυμάστε είναι οι παρακάτω:

 

  1. Οι ασκήσεις

Ο αριθμός των ασκήσεων που χρησιμοποιώ είναι 4-10  ενώ οι κύκλοι (sets) που εκτελούμε είναι 2-4 και ως επί το πλείστον διαλέγουμε πολυαρθρικές ασκήσεις. Το διάλειμμα διαρκεί 90’’-180’’

 

  1. Διαφορετικές μυϊκές ομάδες

Δεν χρησιμοποιώ δύο ασκήσεις για την ίδια μυϊκή ομάδα διαδοχικά. Χρησιμοποιώ ασκήσεις που γνωρίζω και εκτελώ με σωστή τεχνική

 

  1. Να είμαι χορτάτος

Φροντίζω να έχω φάει πριν την προπόνηση μιας και η ενεργειακές απαιτήσεις της είναι αρκετά υψηλές.

 

Παρόμοια με τη παραδοσιακή κυκλική προπόνηση είναι και η functional. Δες το βίντεο: